-
variklis benzas
-
gazuojant ant laisvu iki ribotuvo nemeta jokio dumo
406 coupe 3.0 V6 ismete tamsu duma
#1
Parašyta 2015 birželio 15 - 09:20
#2
Parašyta 2015 birželio 15 - 10:51
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2015 birželio 15 - 11:13
Dar norejau paklaust po pagr dirzo keitimo kazkaip silpniau traukia bet kuriasi gerai dirba graziai tik sunkiai begejasi ar gali but kad nepataike degimo?
#4
Parašyta 2015 birželio 15 - 12:03
Degimo negalėjo nepataikyt, nes už degimą atsakingas ne diržas, o kompas ir alkūniako daviklis.
Beveik garantuotai keisdami diržą nesusistatė mėtkių, o keitė su markeriu. Kartais tas būna pakankamai gerai (kai kurių variklių atveju, be brangių papildomų detalių ar mega įrankių nelabai ir gaunasi kitaip), o kartais ne, turėjo keitę vyrai įsivertinti patys.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2015 birželio 15 - 22:39
#6
Parašyta 2015 birželio 16 - 00:54
Vat tokie taip ir sakai, kažkas kažkur sunkiau kuriasi, arba geriau kuriasi ir prasčiau traukia, arba kalena, arba padūmija. Nieko nepasakysi nežiūrėjęs...
A, dar pats tikriausias požymis - nuėmus dangtelius, ant diržo ir škyvukų matomos markerio arba baltuko žymės.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2015 birželio 16 - 09:40
Speju viska vel ardyt reikes.
Nes meistras kai atidave sena dirza ant jo buvo su baltu markeriu pazymeta.
#8
Parašyta 2015 birželio 16 - 10:01
Nebūtinai taip ir yra, nes aš būna irgi susižymiu su markeriu dėl visa ko, jei darau ne puikiausiai pažįstamam varikliui, o tuomet stataisi žymes ir žiūri, ar ir markeris atitinka, dėl visa ko. Kartą vienai draugo senai audelei 80 dviese keitėm, tai labai gerai, kad susipiešiau pagal seną dėl visa ko, nes pagal žymes nifiga nesigauna, ir ne per pusę ar ketvirtį apsisukimo, o balaganas, kažkoks nelyginis skaičius dantų. Padarėm išvadą, kad uždėtas kažkuris neoriginalus škyvas ir sustatėm pagal seną diržą. Viskas kuo puikiausiai. Bet pas ją nėra reguliuojamų škyvų, o pas tave, kiek pamenu, bent du velenėlių, o gal ir visi keturi
Skambink klausk, gal irgi tik dėl atsargumo darė... O gal traukos trūkumas tik įsivaizduojamas, nes būna ir taip, ypač po remontų, kai ne itin pasitikima meistru. Kartais taip būna, atvažiuoja žmogus gi pakartotinei apžiūrai ir reikia jam įrodyt (arba tik parodyt), kad viskas gi normaliai, nenorėk iš seno didelės ridos automobilio parametrų kaip naujo.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2015 birželio 16 - 10:32
Kuriasi, dirba kaip bite graziai tolygiai, nepulsuoja, nedreba, gaza priema nu bet traukos tai tikrai truksta.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0