Kondicionieriaus tvarkymas.
#2
Posted 2015 June 16 - 18:20
Klausimas, ką skauda tam kondicionieriui.
#4
Posted 2015 June 23 - 22:56
Na tai važiuoji pas artimiausią kondicionierių meistrą.
#5
Posted 2015 June 27 - 19:25
Reikės ir man kogero rimto kondicionierių meistro/remonto įstaigos.
Kompresoriaus sankabos sugedusi ir elektrinė dalis ir mechaninė dalis, laisvos eigos guolis tvarkoj.
Naujo kompresoriaus tokiam automobiliui nebėra. Pritaikyti nuo kažko irgi vargiai, nes komplektacija gana reta - Renault 2.8dTi variklis, kurį dėjo tik į mirkiukus, kuriuose ta kondiškė tokia pat reta, kaip restailinis P406 arba VW Sharan be kondiškės...
Tos dalys tų pačių gamintojų (sanden, Delphi ir t.t.) turėtų būti gana unifikuotos (išskyrus fiškes, bet tai maža bėda...), tai mano kuklia nuomone, gali būti pritaikoma ir nuo kitų populiaresnių modelių analogiško gamintojo kompresorių, ardomų dalimis. Tai vat jei įmanoma, reiktų tokio remontuko. Po to pas tuos pačius meistrus norėsiu sandarumo tikrinimo (t.y. skylių suradimo) ir galiausiai, kai viską susandariniu ir paleisiu elektrinę dalį - pilno užpildymo.
Žmogus pinigus žada mokėti, tad šarlatanų čia nereikia.
Gal žinote kas tokius meistrus Kaune ar apylinkėse?
Edited by tadas1991, 2015 June 27 - 19:26.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Posted 2016 May 16 - 20:12
Gal žinote kokybišką ir už prieinamą kainą kondicionierių remonto vietą Vilniuje? Atsirado skylė, reikia patvarkyti
#7
Posted 2016 May 17 - 08:27
Reikės ir man kogero rimto kondicionierių meistro/remonto įstaigos.
Kompresoriaus sankabos sugedusi ir elektrinė dalis ir mechaninė dalis, laisvos eigos guolis tvarkoj.
Naujo kompresoriaus tokiam automobiliui nebėra. Pritaikyti nuo kažko irgi vargiai, nes komplektacija gana reta - Renault 2.8dTi variklis, kurį dėjo tik į mirkiukus, kuriuose ta kondiškė tokia pat reta, kaip restailinis P406 arba VW Sharan be kondiškės...
Tos dalys tų pačių gamintojų (sanden, Delphi ir t.t.) turėtų būti gana unifikuotos (išskyrus fiškes, bet tai maža bėda...), tai mano kuklia nuomone, gali būti pritaikoma ir nuo kitų populiaresnių modelių analogiško gamintojo kompresorių, ardomų dalimis. Tai vat jei įmanoma, reiktų tokio remontuko. Po to pas tuos pačius meistrus norėsiu sandarumo tikrinimo (t.y. skylių suradimo) ir galiausiai, kai viską susandariniu ir paleisiu elektrinę dalį - pilno užpildymo.
Žmogus pinigus žada mokėti, tad šarlatanų čia nereikia.
Gal žinote kas tokius meistrus Kaune ar apylinkėse?
Daugeli metu vaziuoju as ir mano pazistami i Kalantos 147 (http://www.autokondicionierius.lt/). Niekada neteko nusivilti. Viena masina teko prikelti po stipraus priekinio smugio, po siai dienai tos masinos kondensionavimo sistema veikia be priekaistu (o teko pakeisti perdaryti virinti viska is naujo)...
#8
Posted 2016 May 17 - 11:48
Daugeli metu vaziuoju as ir mano pazistami i Kalantos 147 (http://www.autokondicionierius.lt/). Niekada neteko nusivilti. Viena masina teko prikelti po stipraus priekinio smugio, po siai dienai tos masinos kondensionavimo sistema veikia be priekaistu (o teko pakeisti perdaryti virinti viska is naujo)...
Taip, tas automobilis paleistas su pilnai veikiančia sistema pernai liepos mėnesį. Kiek žinau, vis dar šaldo gerai.
Visus darbus, kur reikalingos kondicionierių sistemų žinios ir specialūs įrankiai, atliko Romas Sargėnuose. Elektrą, naudoto kompresoriaus paieškas ir keitimą, naujo slėgio daviklio paieškas ir keitimą bei krūvą kitokių darbų, kurie buvo reikalingi, kad ta sistema, pilnai sandari ir užpildyta, galiausiai pasileistų, padariau aš.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users