Gal kas turit netyčia neveikianti SIEMENS (nuo P407 2.0 HDI 100 kw) kuro siurblį? Ieškau šios tarpinės. Taip pat domintų ir nauja. Detalės kodas 193340.
Ieškau P407 2.0 100kw kuro siurblio tarpinės (movos)
#1
Parašyta 2015 birželio 18 - 16:49
#2
Parašyta 2015 birželio 25 - 09:00
VIs dar perku
#3
Parašyta 2015 birželio 25 - 15:40
Tai su nauja viskas aišku. Dedi ant stalo počką eurų (~60) ir gauni naują
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 birželio 25 - 15:40
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#4
Parašyta 2015 birželio 25 - 21:25
#5
Parašyta 2015 birželio 25 - 21:45
Tuo labiau nera 100proc tikimybes, kad gedimas toje detaleje.
Jei suki vieną dalį, o kita nesisuka, tai variantų dėl gedimo kaip ir nelieka.
#6
Parašyta 2015 birželio 26 - 08:58
Mova atlieka ne tik sukimo momento perdavimo ,bet ir centruojančio demferio funkciją. Kadangi šioje sistemoje hidro smūgių nėra,tai yra tik sukimo-centravimo tarpinė. Jeigu centrinė skylė neišmalta o ausys vietoje,nuo šios detalės pakeitimo niekas nepasikeis. Pabandymui galima išpjauti iš kokios kietesnės plastmasės atitinkamo storio. Jei nėra monolito,galima ir keliais sluoksniais. Natūroje tai tik gumuotas metalo gabalas. Kaip sailent blokas.
Kitas klausimas -koks gedimas? Siurblys slėgio nesukelia? Tai gali būti daug brangesnių bėdų pradžia.
Šį pranešimą redagavo gau173: 2015 birželio 26 - 08:59
#7
Parašyta 2015 birželio 26 - 11:37
Beda kalimas variklyje. Velenai grazus, karomislai geri, kompensatoriai irgi, su skyvais viskas ok, tepalo siurblys pakeistas (užsinešęs sietelis, buvo minčių, kad dėl to užlenkė siurblį), turbina restauruota (buvo negvus tepimo), is apacios viskas svaru grazu. Apkeite pusemis ta siurblio detale kalimas siek tiek susvelnejo, tos movos palauzyta vidines ausytes ar kaip jas pavadinti. Siurblio irgi tas galas ant kurio maunasi mova yra pavirintas,matyt bandyta pritaikyti prie tos movos. Su slegiu viskas tvarkoje.Tai va, vienintelis siaudas yra ta mova.
Brangesnė bėda tai tik purkštukai, siurblys ir galvos remontas, daugiau nėr jau ką žiūrėti
Plačiau apie bėdą:
http://peugeot-kluba...ras-motoristas/
Mova atlieka ne tik sukimo momento perdavimo ,bet ir centruojančio demferio funkciją. Kadangi šioje sistemoje hidro smūgių nėra,tai yra tik sukimo-centravimo tarpinė. Jeigu centrinė skylė neišmalta o ausys vietoje,nuo šios detalės pakeitimo niekas nepasikeis. Pabandymui galima išpjauti iš kokios kietesnės plastmasės atitinkamo storio. Jei nėra monolito,galima ir keliais sluoksniais. Natūroje tai tik gumuotas metalo gabalas. Kaip sailent blokas.
Kitas klausimas -koks gedimas? Siurblys slėgio nesukelia? Tai gali būti daug brangesnių bėdų pradžia.
Tai gal tada išsicentravęs ir siurblys, jei ten kažkas virinta? Ar taip negali būti?
Šį pranešimą redagavo pitt: 2015 birželio 26 - 11:35
#8
Parašyta 2015 liepos 14 - 07:32
Tokiem siurblių virintojam nagus kapot reikia... Paskui apsiimi kokį darbelį, o ten nuimt/išardyt neįmanoma nieko nesužalojant, nes užvirinta. Todėl tarp senųjų rimtesnių mechanikų netgi egzistuoja zajavkė, kai koks žmogus paklausia, ar gali padaryti tam tikrą darbą arba kiek tas darbas kainuotų, sakomas atsakymas ir pridedama "jei niekas neužvirinta". Aišku, jei gumą pragramdė iki metalo ir nuvalgė siurblio jungties vietas, tai matyt meistrai nebematė kitos išeities be siurblio keitimo, bet tuomet toks darbas turėtų būti daromas normaliomis staklėmis, nes čia juk apkrovėlės ne tokios, kaip dar senesniuose pežo benzuose, kur į velenėlio galą statosi trampliorius ir išdilus velenėlio galui arba tramplioriaus jungčiai, pasuki per laispnį trampliorių ir degimas vėl pakankamai savo vietoj...
O jei pabandžius čia kreiptis:
http://elastomer.eu/index.php?lang=lt
Gal pasiūlytų kokį sprendimuką
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2015 liepos 14 - 09:51
Mova atlieka ne tik sukimo momento perdavimo ,bet ir centruojančio demferio funkciją. Kadangi šioje sistemoje hidro smūgių nėra,tai yra tik sukimo-centravimo tarpinė. Jeigu centrinė skylė neišmalta o ausys vietoje,nuo šios detalės pakeitimo niekas nepasikeis. Pabandymui galima išpjauti iš kokios kietesnės plastmasės atitinkamo storio.
Plasmase nuo plastiko yra dvi skirtingos medziagos.Kitaip tariant plastmase trapi,o plastikas tamprus,na ir plastikas plastikui nelygus,yra plastikai su priemaisom ivairiom,nezinau tu tehnologiju,bet faktas yra faktu,tai apskaiciuojama labaratorijose tempimui,gniuzdymui,temperaturai,lenkimui ir t.t...Kaip ir statybines mediagos,metalai,ir kit
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 liepos 14 - 09:54
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#10
Parašyta 2015 liepos 14 - 11:51
Plasmase nuo plastiko yra dvi skirtingos medziagos.Kitaip tariant plastmase trapi,o plastikas tamprus,na ir plastikas plastikui nelygus,yra plastikai su priemaisom ivairiom,nezinau tu tehnologiju,bet faktas yra faktu,tai apskaiciuojama labaratorijose tempimui,gniuzdymui,temperaturai,lenkimui ir t.t...Kaip ir statybines mediagos,metalai,ir kit
Tai kas tada yra plastmasė? Palengvinsiu užduotį išttrauka iš wiki:
Plastikas, plastmasė (gr. plastēs − lipdantis) − polimerinė medžiaga, iš kurios gaminiai formuojami, kai ji yra plastiška (dažniausiai 160−250 °C temperatūroje).
Plastiko sudėtyje, be polimero gali būti ingredientų. Plastikas turi polimero, iš kurio jis sudarytas, pavadinimą, pvz., polietilenas, polistirenas, poliamidas; kai kurie plastikai pavadinimą yra gavę pagal būdingą savybę arba ingredientą, pvz., putų polistirenas, plastikatas, tekstolitas.
Šį pranešimą redagavo gau173: 2015 liepos 14 - 11:55
#11
Parašyta 2015 liepos 15 - 04:57
Tai kas tada yra plastmasė? Palengvinsiu užduotį išttrauka iš wiki:
Plastikas, plastmasė (gr. plastēs − lipdantis) − polimerinė medžiaga, iš kurios gaminiai formuojami, kai ji yra plastiška (dažniausiai 160−250 °C temperatūroje).
Plastiko sudėtyje, be polimero gali būti ingredientų. Plastikas turi polimero, iš kurio jis sudarytas, pavadinimą, pvz., polietilenas, polistirenas, poliamidas; kai kurie plastikai pavadinimą yra gavę pagal būdingą savybę arba ingredientą, pvz., putų polistirenas, plastikatas, tekstolitas.
tai viskas tik teorija ir neaiskaus autoriaus,o praktikoje paimk gabala plastmases ir plastiko,manau turetum jausti skirtuma,idomu kaip ir kuo tu tarkim suklijuosi plastika,plastmase tai be vargo ir tvirtai,o plastikas is vis neklijuojamas.
O jei nenukrypus nuo temos,tai siurblio tas plastikas dirba apkrovose,atitinkamai ir medziaga turi buti apskaiciuota
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#12
Parašyta 2015 liepos 15 - 08:27
tai viskas tik teorija ir neaiskaus autoriaus,o praktikoje paimk gabala plastmases ir plastiko,manau turetum jausti skirtuma,idomu kaip ir kuo tu tarkim suklijuosi plastika,plastmase tai be vargo ir tvirtai,o plastikas is vis neklijuojamas.
O jei nenukrypus nuo temos,tai siurblio tas plastikas dirba apkrovose,atitinkamai ir medziaga turi buti apskaiciuota
Tamsta, atleiskit, čia nieko asmeniško neturiu omeny, bet pastebėjimas, kad nors elektronikoj ir elektroj asas, bet apie medžiagų savybes ir polimerus stipriai nusišnekat
Plastikų/plastmasių yra šimtai rūšių, jie yra skirstomi pagal savybes, išgavimo būdą, molekulių ryšius ir t.t. Bet tai, apie ką jūs kalbat, tikriausiai yra skirtumas tarp termoplastikų ir reaktoplastikų (dar vadinamų duroplastikais), o gal tarp polimerizacinių ir polikondensacinių, bet tik ne tarp plastiko ir plastmasės, kas yra sinonimai, tik žodis plastmasė labiau bendrinio liaudies vartojimo, o plastikas - oficialusis.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2015 liepos 15 - 17:50
Na nesigincisim,gal cia ir tavo teisybe,bet esme tame nenuklystant nuo temos kad is betko nepadarysi tos tarpines siurbliui.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0