Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 407 dūmija


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 19

#1 DeSTiS

DeSTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 54
  • Automobilis:Peugeot 407, Peugeot 406.

Parašyta 2015 liepos 01 - 20:14

Sveiki,

Istorija tokia, jog mano 407-asis 2.0 hdi mėgdavęs lengvai patrukčioti lėtai keliant apsukas galiausiai išmetė klaidą, jog užsikišo FAP'as. Galėjo anksčiau išmesti šią klaidą... Esmė tokia, kad prieš išmetant klaidą, mašina pradėjo mesti juodo dūmo duodant gazo. Išoperavus FAP'ą, padarius diagnostiką jokių daugiau klaidų nerasta, pažiūrėtas purkštukų darbas ir turbinos putimas - viskas norma. Tačiau po operacijos vis tiek dūmija užspaudus gazą. Su meistru pamąstėm, gal suodžių prisikaupę (mėgstu ramiau važinėti), bet po 1000km važiavimo, agresyvesnio apsukų kėlimo ir palaikymo vis tiek išmeta dūmą. Esmė tokia, kad dūmas būna staigiai numynus tapkę. Apsipila dūmais - net gėda važiuoti. Po pradinio apsipylimo dūmais, maždaug nuo 2,5 tūkst. apsukų dingsta visas dūmijimas, lyg ir viskas norma. O jeigu po truputį didinant gazą ir ant galo užmynus galutinai - viskas tvarkoje jokio dūmo. O ramiai važiuojant visiškai nedūmina. Trauka puiki, jokių trukčiojimų, jokių pašalinių garsų, kuro sanaudos geros. Tik tas nelemtas dūmijimas. Gal kas turit kokių idėjų? Ar čia purkštukai baiginėjasi ar kokia šlanga prakiuro? Gal galit patarti pas ką Vilniuje normaliom kainom pasikonsultuoti būtų galima šia tema?

 

Dėkui.


  • 0

#2 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 liepos 01 - 22:04

Labas. Kaip purkstuku darbas perziuretas? :) Korekcijas ziurejo? Ant stendo....Ziurejo live parametrus vaziuojant? Turba irgi live/vaziuojant, ar pagazavus? Gal jai jau misios nuo uzsikimsusio FAP'o? Kas su oro srautu? Kas su egr? Vilniuje pas Ramus vaziuok.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 liepos 01 - 22:05

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#3 Bimbauzis

Bimbauzis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 243
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 liepos 03 - 09:41

Pas mane lygiai tokia pats situacija su Peugeot 407 2hdi.

bet jau susitaikiau su ta mintimi, kad dumija :D


  • 0

#4 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 liepos 03 - 10:29

Phan, fapa isoperavo gi. Pas mane tas pats, bet zinau kad vienas purkstukas jau pasiruoses keitimui, turbo nebe tokia sandari kaip nauja.
  • 0

#5 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 liepos 03 - 12:01

Phan, fapa isoperavo gi. Pas mane tas pats, bet zinau kad vienas purkstukas jau pasiruoses keitimui, turbo nebe tokia sandari kaip nauja.

Tai nesiuliau operuot, sakau tik, kad nuo uzsilenkusio FAP'o turba labai kencia. Anyway, zmogus buvo pas Ramus, nemanau, kad cia kazka isbursit. Reik jam vel pas kazka vaziuot ir tikrint viska is eiles atidziai ir su kompu.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#6 Bimbauzis

Bimbauzis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 243
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 liepos 03 - 12:11

Sveiki,

Istorija tokia, jog mano 407-asis 2.0 hdi mėgdavęs lengvai patrukčioti lėtai keliant apsukas galiausiai išmetė klaidą, jog užsikišo FAP'as. Galėjo anksčiau išmesti šią klaidą... Esmė tokia, kad prieš išmetant klaidą, mašina pradėjo mesti juodo dūmo duodant gazo. Išoperavus FAP'ą, padarius diagnostiką jokių daugiau klaidų nerasta, pažiūrėtas purkštukų darbas ir turbinos putimas - viskas norma. Tačiau po operacijos vis tiek dūmija užspaudus gazą. Su meistru pamąstėm, gal suodžių prisikaupę (mėgstu ramiau važinėti), bet po 1000km važiavimo, agresyvesnio apsukų kėlimo ir palaikymo vis tiek išmeta dūmą. Esmė tokia, kad dūmas būna staigiai numynus tapkę. Apsipila dūmais - net gėda važiuoti. Po pradinio apsipylimo dūmais, maždaug nuo 2,5 tūkst. apsukų dingsta visas dūmijimas, lyg ir viskas norma. O jeigu po truputį didinant gazą ir ant galo užmynus galutinai - viskas tvarkoje jokio dūmo. O ramiai važiuojant visiškai nedūmina. Trauka puiki, jokių trukčiojimų, jokių pašalinių garsų, kuro sanaudos geros. Tik tas nelemtas dūmijimas. Gal kas turit kokių idėjų? Ar čia purkštukai baiginėjasi ar kokia šlanga prakiuro? Gal galit patarti pas ką Vilniuje normaliom kainom pasikonsultuoti būtų galima šia tema?

 

Dėkui.

 

Jei rasi del kokios priežasties dumija, pasidalink informacija, nes as jau nuleidau rankas...


  • 0

#7 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 liepos 03 - 15:14

Phant, a cia del bendros info parasei. Galvojau konkreciai jam rasai kad del fapo gali dumint, nes pas ji jau fapo neber 😀 o realus variantas kad ismetimo sustemoj yra kazkas kas gali sukelti ta duminguma ar ant aukstu pravaziavus prasipucia sistema?
  • 0

#8 Vytautas6

Vytautas6
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 301
  • Vieta:Šakiai
  • Automobilis:Peugeot 605 sld 1994*10*13

Parašyta 2015 liepos 03 - 15:33

Gal galinėj puslėj suodžių prisikaupė nes te gali būt kažkas panašaus i vata pridėta,man teko lopa 605am dėt tai prapjovė naujai skardai uždėt nupuvusią o te ta"vata"
  • 0
Negalima pažeminti kito,nepažeminus saves

#9 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Parašyta 2015 liepos 03 - 16:23

Manau ne tik galinej bet ir visoj sistemoj ypatingai katalizatoriaus dalyje (turiu omeny tai kas lieka isemus fap), patikekit ten tiek suodziu kad vajei jei jau fapas buvo uzsikimses turba neturejo kur visko isperst. Beje dumija ir mano 407 2.0hdi bet kai uzminu "gerai" tapke.


  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#10 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2015 liepos 05 - 18:10

O manasis 2,0hdi nemeta jokio dūmo, bent jau tokio, kad matytųsi per veidrodėlį. Gal iš paskos važiuojant ir pasimatytų koks minimalus, nežinau. Bet kiek draugų klausiau iš galo važiuojančių, tai sakė nėra jokio dūmo.


  • 0

#11 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 liepos 07 - 11:58

Phant, a cia del bendros info parasei. Galvojau konkreciai jam rasai kad del fapo gali dumint, nes pas ji jau fapo neber o realus variantas kad ismetimo sustemoj yra kazkas kas gali sukelti ta duminguma ar ant aukstu pravaziavus prasipucia sistema?

Netikiu, kad kazkas ten gali buti, katalyzai kiek esu is kitu girdejes nesikisa ten, gerai praputus turetu viska ismesti. Antras dalykas, del uzsikimsusios ismetimos sistemos masina nustoja vaziuot tinkamai, o ne dumyt pradeda :) Kad dumo neturi buti jokio, tai tikrai, bent jau iki kol vaziuojat su stock'ine programa ir galia neuzkelta.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#12 A.K

A.K
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 131
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 607 2005 2,2 hdi 98 kw.

Parašyta 2015 liepos 14 - 21:34

man taip pat labai dumino 407 , ir ko tik nedariau keiciau interkuleri nes jau buvo tepaluotas, tada isdauzytas fapas, uzglusintas egr, bet kaip dumijo taip dumijo, bet man padejo purkstuku valymas, nei dumo nebebuvo, net keista, bet nezinau kaip taip gali buti, bet padidejo man kuro sanaudos, tada pagalvojau jau geriau butu dumije:)) tokia istorija:)
  • 0

#13 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 liepos 15 - 04:23

man taip pat labai dumino 407 , ir ko tik nedariau keiciau interkuleri nes jau buvo tepaluotas, tada isdauzytas fapas, uzglusintas egr, bet kaip dumijo taip dumijo, bet man padejo purkstuku valymas, nei dumo nebebuvo, net keista, bet nezinau kaip taip gali buti, bet padidejo man kuro sanaudos, tada pagalvojau jau geriau butu dumije:)) tokia istorija:)

Na man neaisku kaip valete purkstukus,"jei ant uzvestos masinos",tai didele rizika sugadinti purkstukus,"uzklyniti"adatas,sudevinti multiplikatoriu(balna kur sratelis)jei atvirai,purkstukus valo isardytus,t.y tik patcius ispurskiklius


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#14 A.K

A.K
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 131
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 607 2005 2,2 hdi 98 kw.

Parašyta 2015 liepos 15 - 16:48

purkstukai buvo valomu isimti ir tikrintos korekcijos ir po patikros baigesi dumai, bet padidejo sanaudos..
  • 0

#15 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 liepos 15 - 17:37

namatomai isplove purvus ispurskikio,kurie kazkiek laike hidrospaudima uzdarytoje padetyje( konusas adatos,konusas ispurskiklio korpuso issideveje)

c609e967745d52392d9eb834cb1ce6da264.JPG


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#16 A.K

A.K
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 131
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 607 2005 2,2 hdi 98 kw.

Parašyta 2015 liepos 15 - 17:52

itariu kad buvo apsinese purkstukai neblogai ir kai dejo i stenda praplove gavo spaudimo nemazo ir kazkiek prasivale as taip suprantu korekcijos nebuvo idealios..
  • 0

#17 DeSTiS

DeSTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 54
  • Automobilis:Peugeot 407, Peugeot 406.

Parašyta 2015 rugpjūčio 14 - 17:44

Istorijos tęsinys: pradėjo atsirasti kiti simptomai - dinginėjo trauka, dūmų dar daugiau. Toks jausmas, kad traukia nepilnai, turbo labai lagina. Atrodo lyg trūktų sistemai oro. Dariau diagnostika - jokių klaidų, tik pastebėta, jog nedapučia turbo. Ir dar pastebėta, kad oro sklendės neatsidaro. Patikrinti visi vakuuminiai solenoidai, naują įdėjo - vis tiek nevaikšto. Patikrintos šlangos - viskas norma. Nu vienu žodžiu viską patikrino ir nebuvo pilnai aišku kas čia per reikalas. Įtarimai krito į turbiną, mąstyta apie pažeista jos geometrija. Jau buvau nusiteikęs pas turbinų meistrus varyt... Ir galų gale atsirado dar vienas simptomas - kažkas kalena, barška (kaip kokia skarda) po kapotu. Girdisi tik atidarius jį. Viduj salone jokio garso. Pradėjo ieškoti kame šaknys - ogi laisvas EGR metalinis vamzdis (nežinau kaip tiksliai įvardinti). Visiškai atsiveržęs, maskatuoja, juda ir barška. Velniai žino ko jis atsiveržė.... Bet esmė tokia, kad jį priveržė, normaliai sujungė viską - pežukas iškosėjo likusius suodžius ir vsio - trauka grįžo, dūmų nebėra. O pasirodo ir toks reikalas gali tiek padaryti :) Labai didelis dėkui Ramus - žmogus vargo, ieškojo, bet sutvarkė ir ištyrinėjo viską normaliai. Tikras savo srities profesionalas :)


  • 0

#18 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 rugpjūčio 14 - 18:57

Nu ir super. Galejai ta proga atsijungti ir uzglusinti ta velnia pilnai ir daugiau nebeprisimintai, o tai dabar vel uz kokiu 30k-50k duos apie save zinot :D


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#19 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 rugpjūčio 14 - 19:36

Nu ir super. Galejai ta proga atsijungti ir uzglusinti ta velnia pilnai ir daugiau nebeprisimintai, o tai dabar vel uz kokiu 30k-50k duos apie save zinot :D

Klausyk tu akiplesa,egr isprogramuotas jau seniai buvo ~1men atgal,o problema buvo banali,atsisuko 2 varsteliai vamzdzio(iseidinejo oro slegis),itariu po remonto nedasuko,na ir aplamai,ka cia tau aiskinti kai nemates 100kw rhr variklio..


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 rugpjūčio 14 - 19:36

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#20 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 rugpjūčio 15 - 13:23

Klausyk tu akiplesa,egr isprogramuotas jau seniai buvo ~1men atgal,o problema buvo banali,atsisuko 2 varsteliai vamzdzio(iseidinejo oro slegis),itariu po remonto nedasuko,na ir aplamai,ka cia tau aiskinti kai nemates 100kw rhr variklio..

Chamas :) Nesu mates tikrai, aciu kad paaiskinai.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0