Kadangi atsirado truputi laisvo laiko, tai nutariau, kad reiktu issiimt ir issivalyt intercooleri. Tik vat dabar klausimas, kaip lengviausiai issimt ji 1.6hdi variklyje? Kaip geriausiai ji isvalyt? kartu manau ir slangas reiktu visas isvalyt oro isiurbimo. Po isvalymo manau butu galima intercooleri nudazyt juodai. Skaiciau ir is fizikos puses turetu greiciau atsaldyt ora, nes juodi objektai greiciau atiduoda siluma. Zodziu, jei kas koki tutoriala ar trumpai papasakotu kaip issiimt ir kuo geriausia isvalyt, buciau dekingas.

intercoolerio valymas
#1
Posted 2015 July 12 - 13:17
#2
Posted 2015 July 12 - 13:31
Kokiu tikslu tas daroma? Manau negausi/nepajusi jokiu efekto nebent ten viskas juodai apeje (ir tu ta zinai, kitaip kam lyst?). Dazyti interkuleri isvis didziausia nesamone. Bandai pergudraut gamintojus? Jei taip butu efektyviau, geriau ir kazka duotu tai jie ir butu dazomi by default.
Edited by PhanT, 2015 July 12 - 13:42.
#3
Posted 2015 July 12 - 17:42
Kokiu tikslu tas daroma? Manau negausi/nepajusi jokiu efekto nebent ten viskas juodai apeje (ir tu ta zinai, kitaip kam lyst?). Dazyti interkuleri isvis didziausia nesamone. Bandai pergudraut gamintojus? Jei taip butu efektyviau, geriau ir kazka duotu tai jie ir butu dazomi by default.
Na plaut intercooleri manau reik, nes kazkada buvo ziureta tai visi vamzdziai is vidaus tepaluoti, tai manau ir pries masinos pirkima niekas ten jo neplove ir nevale, tai gal ir apzeles baisiai. o del to dazymo tai negaliu nieko pasakyt bandysiu paieskot tikslesnes info ar yra nauda ar ne. tiesiog toks pamastymas, kad juodi objektai siluma atiduoda greiciau.
Beje, zmones paskaiciavo temperaturas.
Tai sakyciau cia irodo, kad juodas intercooleris yra daug geriau...
Edited by scorpio1991, 2015 July 12 - 17:53.
#4
Posted 2015 July 12 - 17:52
Na plaut intercooleri manau reik, nes kazkada buvo ziureta tai visi vamzdziai is vidaus tepaluoti, tai manau ir pries masinos pirkima niekas ten jo neplove ir nevale, tai gal ir apzeles baisiai. o del to dazymo tai negaliu nieko pasakyt
bandysiu paieskot tikslesnes info ar yra nauda ar ne. tiesiog toks pamastymas, kad juodi objektai siluma atiduoda greiciau.
Nu kiba neturi kuo uzsiimti,tas tavo plovimas jokio efekto neduos,nu jei ir nori pasizaisti,nusiperki 2ltr benzino ir nenuemus su oro kompresorium ji isplausi spaudimu,zinoma apatines zarnos atjungtos turi buti,pro ten ir isbegs visas juodulys benzino
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#5
Posted 2015 July 12 - 18:18
#6
Posted 2015 July 12 - 18:24
Kad lyg jokiu slanguciu apacioj nera kiek ziurejau. Arba neuzmaciau. Is virsaus dvi slangos storos eina, viena in kita out
nu gal ir nera,visko neprisiminsi,bet nesuprantu,kam tau ji plauti,bevertis uzsiemimas,neziurek tu amerikosu nesamoniu,tai is vis pakvaisusi tauta,baksus daryti is oro sugeba
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#7
Posted 2015 July 12 - 20:39
Zodziu issiploviau intercooleri. Palikau dar kokia 20min issigaruot, sausas, viska surinkau ir plempa nesikuria. Tiesiog suka suka, jau lyg nori griebt bet pradeda kazkas kalent ir nebesuku... Jokiu fyskiu nieko nereikejo atjunginet, viskas sujungta yra. Kas cia dbr galetu but?
Uzsikuriau siaip ne taip, gal dar buvo like tepalo skysto tai nenorejo griebt. Tai dbr sioki toki melyna duma meta, pirmai net juodai dumino paspaudus gaza. Nu gal prasivalys.
#8
Posted 2015 July 13 - 00:13
Scorpio...Tas tepalas TURI BUTI, net naujos masinos su sakykim 20k rida jau tures to tepalo. Bereiksme procedura pasidarei, kaip jau ir sakiau anksciau. Intercooler'io valymas pasiteisina tik tada kai ten viskas uzkirmyje ir apeje suodziais su tepalu. + kazkokie dar tau sliekai islidno, cia vadinas ner ko judint to kas ir taip gerai veikia
#9
Posted 2015 July 13 - 07:14
Na as kazkurio klubiecio temoj skaiciau kad jam intercooleri isemus pagerejo trauka siektiek. Dbr issiemiau savo tai vidui tikrai apzele. Sienos padengtos 1-2mm tepalo sluoksniu, manau nepakenks praplovimas, aisku nezinia kiek laiko vel ten tu tepalu prisirinks. Tik kad isemimas labai jau nelengvas.
Zodziu issiploviau intercooleri. Palikau dar kokia 20min issigaruot, sausas, viska surinkau ir plempa nesikuria. Tiesiog suka suka, jau lyg nori griebt bet pradeda kazkas kalent ir nebesuku... Jokiu fyskiu nieko nereikejo atjunginet, viskas sujungta yra. Kas cia dbr galetu but?
Uzsikuriau siaip ne taip, gal dar buvo like tepalo skysto tai nenorejo griebt. Tai dbr sioki toki melyna duma meta, pirmai net juodai dumino paspaudus gaza. Nu gal prasivalys.
Nu isplovus gal daudiau psihologiskai "pagerejo" trauka.
O ka as sakiau,nelysk prie to interkulerio,dabar kita problema turi,na tikekimes kad tik "uzsiurbei" cilindrus tik,o dar blogiau jei sugadinai tas valdymo sklendes isurbimo
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#10
Posted 2015 July 13 - 07:17
Įtariu, kad išplovęs interkūlerį, neišdžiovinai gerai, Įtraukė iš jo kokio Š, kuriuo buvo plauta, dar uždetonavo truputį, o paskui ir nenoriai kurias.
Na ir aišku Ramaus minėtos super KLAP KLAP sklendės
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Posted 2015 July 13 - 08:19
Beje, zmones paskaiciavo temperaturas.
Tai sakyciau cia irodo, kad juodas intercooleris yra daug geriau...
Įrodo tik tai, kad nesant air flow yra geriau. Kitu atveju visiškai dzin. Ir nusidažyk mašiną baltai, kad netrauktų šilumos vasarą nuo saulės ;) dar bus geriau...
O šiaip, jei nori iš 1.6 spaust kažką, tai geriau pasikeisk mašiną ;) bus paprasčiau ir nereiks mythbusters žiūrėt visokių.
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#12
Posted 2015 July 13 - 09:06
Nu isplovus gal daudiau psihologiskai "pagerejo" trauka.
O ka as sakiau,nelysk prie to interkulerio,dabar kita problema turi,na tikekimes kad tik "uzsiurbei" cilindrus tik,o dar blogiau jei sugadinai tas valdymo sklendes isurbimo
Na siaip dabar kuriasi normaliai be problemu. Bet valdymo bloko tas isiurbimo sklendes argi galejau sugadint? prie jokios elektronikos, prie jokiu kitu mechaniniu mazgu nereikejo kist nagu. Siaip vakar pravaziavus dugnais siek tiek tai normaliau, ir dumo praktiskai nemeta kiek ziurejau.
Įrodo tik tai, kad nesant air flow yra geriau. Kitu atveju visiškai dzin. Ir nusidažyk mašiną baltai, kad netrauktų šilumos vasarą nuo saulės ;) dar bus geriau...
O šiaip, jei nori iš 1.6 spaust kažką, tai geriau pasikeisk mašiną ;) bus paprasčiau ir nereiks mythbusters žiūrėt visokių.
Na is 1.6 as nesiruosiu ispaust formules bet tiesiog siaip, kiek galiu ir sugebu noriu tvarkingai laikyt masina
aisku yra vietu ir kur nelabai suprantu ir ar sugebeciau padaryt, tai ir nelendu.
#13
Posted 2015 July 14 - 20:52
Šaunuolis, taip pat ploviau savo interkuleri, išsiemiau, nuvežiau i plovyklą, praplove, ir tikrai pajaučiau kad mašiniukas geriau trauke nei prieš tai, kas tuom negali patiketi, tai jiems ir nesuprasti tokiu dalyku.
#14
Posted 2015 July 15 - 04:33
Šaunuolis, taip pat ploviau savo interkuleri, išsiemiau, nuvežiau i plovyklą, praplove, ir tikrai pajaučiau kad mašiniukas geriau trauke nei prieš tai, kas tuom negali patiketi, tai jiems ir nesuprasti tokiu dalyku.
nu turejau 2.2hdi coupe406,607,406 sedana 2.0hdi,MB 2.7cdi,Alfa 156 1.9jtd ploviau,ir nieko nesijaute,tik chiptuningas profesionalus efekta duos.
Plauti,tik motora nuo tepalu pries pardavima ar TA,ar siaip kad maloniau dirbti po kapotu butu...
Edited by Ramus, 2015 July 15 - 04:36.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#15
Posted 2015 July 15 - 07:04
nu turejau 2.2hdi coupe406,607,406 sedana 2.0hdi,MB 2.7cdi,Alfa 156 1.9jtd ploviau,ir nieko nesijaute,tik chiptuningas profesionalus efekta duos.
Plauti,tik motora nuo tepalu pries pardavima ar TA,ar siaip kad maloniau dirbti po kapotu butu...
Kartais užtenka ranką ant peties uždėt kad dadėtum 10kw ;)
Įdomu būtų patrolinti. Tipo čipuoti, kokias 10min ir apsimesti kad kažką padarei, o realiai nieko nepadaryt. Kiek žmonių sakytų kad geriau ir kiek kad nieko nesijaučia
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#16
Posted 2015 July 15 - 08:01
Kartais užtenka ranką ant peties uždėt kad dadėtum 10kw ;)
Įdomu būtų patrolinti. Tipo čipuoti, kokias 10min ir apsimesti kad kažką padarei, o realiai nieko nepadaryt. Kiek žmonių sakytų kad geriau ir kiek kad nieko nesijaučia
gal baigiam tuscias demagogijas,cia dyzelis ne benzinas kur santykis oro/kuro yra labai svarbu,dyzeliui tas negalioja.Nu galima kaip sakai,nosi pakrapstyti 10min ir ale "uzcipavau",bet kas cipavosi,original programa ir modifikuota to nenuslepsi isbandes
Edited by Ramus, 2015 July 15 - 08:02.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#17
Posted 2015 July 15 - 08:19
Interkūleris plaunamas visokiems ten volkswagenams, kur abi oro žarnos viršuje ir kanalai lygiagretūs. Kai jį išėmus ir apvertus, galima išpilti litrą tepalo. Va tada plaunamas. O kai jis tvarkingai praeinamas ir ant vidinių sienelių vos plona tepalo plėvelė - tai ją nuplauti gali, bet per porą dienų užsidės nauja analogiška plėvelė Šiaip, vienok, plauti galima ir naudinga, bet ne tiek, kad paprastam bolidui jaustųsi. Išorės būklė žymiai svarbiau, negu vidaus. T.y. kai jis būna vos vos kiauras, tiek, kad važiavimui įtaka minimali, jau turim nedidelį tepalo prasisunkimą. Jei jis kažkur aukščiau, apibėgs visas interkūleris, aplips dulkėmis, kitu Š, visokiais pūkais ir lapais, ir tuomet vargo vakarienė tokį prapūst, o jei dar už jo ir aušinimo stovi, tai dar ir variklio neaušina...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users