tai va, neseniai nusipirkau C8 2,2 hdi, beveik 2005m ir gerokai pigiau nei rinkos kaina, tad vis laukiau kada islis galai del ko ja pardave, ir .... pastebejau tepalu pedsaku antifrizo bakelyje, labai smulkus lasiukai, labiau panasus i nesvarumus, bet kai surenki juos ant pirsto akivaizdziai tepalas. Vaziuoja masina puikiai, antifrizo nepucia, ( per 3000 km dapyliau apie 300 g antifrizo, bet gal jau jo buvo minimumas kai pirkau, nebepamenu ) o teko pastaruoju metu daug lakstyt autostradom ir jokiu bedu, karstam varikliui kietokos tos slangos bet ne medines taip sakant, patikrinus saltam varikliui, akivaizdziai pucia, per 2 min sukieteja ir dviems pirstais slangos nebeperspausi. Tik va mastau ar verta iskart pult ta galva kelti, negali kartais spaudima sudaryti per tepalo ausintuvo tarpines, ar galu gale pacio tepalo filtro tarpine ( filtras keistas balandzio menesi) , jau ieskausi tarpiniu, tad darbu planai tokie jog aplink ausintuva viska issilaizyti, ir zeti ar gelbes. nesu is tu kurie triedzia britvom, ir purtosi bedu, tad citrina bus taisoma iki galo, bet daugelis siulo prie galvos nelysti kol visiskai neperpus, kokia jusu nuomone del to? ir ar nuo teisingos vietos pradedu tvarkyt?

pucia antifrizo slangas
#1
Parašyta 2015 liepos 15 - 22:09
#2
Parašyta 2015 liepos 15 - 22:51
atsuki kamsti ikaitines varikli ir ziuri ar neburbuliuoja,o jei tiksliau ismatuoti,monometru isipletimo bakelio spaudima
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3
Parašyta 2015 liepos 15 - 22:55
atsukus ant darbines temperaturos pucia lauk antifriza, cia jau viskas aisku manau, reik mastyt ne kaip apziuret o nuo kur remontuot
#4
Parašyta 2015 liepos 16 - 10:22
Ant darbinės temperatūros kad pučia lauk, tai reikia dar žiūrėt, kiek ir kaip ten išpučia, nes būna, kad viskas normaliai dėl tos pačios temperatūros, tiesiog kamštis normaliai laiko. Sistemoj slėgis juk turi būti, ir kartais nemažas, taigi vasara.
Burbulai, nagaras, tepalo žymės ir panašūs stebuklai labiau atkreipia dėmesį. Taip pat, labai jaučiasi išmetamųjų dujų kvapas iš bakelio, kai jau būna tikrai kiaura.
Remontuot ar neremontuot iš karto - geras klausimas. Žmonės su kiaurom galvom būna kelis metus atvažinėja, kol galutinai pramuša arba taip ir nepramuša. Jei toli važiuoji ir nori būt saugus, tuomet remontuot, jei vien vietiniais tikslais ir svarbiau PYGEI, nei patikimai, tai tuomet galima ir neremontuot. Bet kai pramuša rimtai ir pradeda orintis galva, tai būna ji nuo perkaitimo padaro trakšt, taip pat beje ir blokas būna padaro
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 liepos 16 - 10:22
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2015 liepos 16 - 11:14
#6
Parašyta 2015 liepos 16 - 11:25
Teoriškai gali, praktiškai tai labai retai būna, čia daugiau senesnių VW bėda, kur tie šilumokaičiai ne pro tarpines prakiurdavo, o kiaurai prakirmydavo.
Paprastas patikrinimas yra, jei į tą aušintuvą ateina paprasčiausios žarnos (o ne iš bloko kanalai), jas atjungt ir sujungus vamzdeliu pavažinėt. Tik ramiai važinėt reikia, be ilgų distancijų pilnu gazu, nes naujoviškos turbinos nemyli verdančio tepalo
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 liepos 16 - 11:27
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2015 liepos 16 - 11:36
Jokiu įmanomu būdu tepalas atifrizo bakelyje legaliai atsirasti negali. Jeigu yra,lauk didelių bėdų. Normaliai aušinimo sistemoje turi būti slėgis apie 1,5 bar. Kitaip sakant,kai variklis karštas,žarnos turi sukietėti,bet neturi būti KIETOS. Tam reikalui yra slėgiminis vožtuvas antifrizo bakelio kamštyje. Jei anas pasikimšęs,gali būti ir slėgis sukyla,bet kaip taisyklė,žarnos prakiūra....bet ne galvos tarpinė.
Šį pranešimą redagavo gau173: 2015 liepos 16 - 11:36
#8
Parašyta 2015 liepos 16 - 12:45
Normaliai viskas būna paskaičiuota taip, kad sistemoje esant skysčio tarp min ir max, slėgis iki kamščio atsidarymo nesukyla jokiais būdais. T.y. nei esant darbinei termostato atsidarymo temperatūrai, nei iki paskutinio ventiliatorių greičio suveikimo ir veikimo, kamščio vožtuvas dar neturi atsidaryti. Jei atsidaro - arba vožtuvas paseno ir nusilpo, arba per didelis slėgis.
Privarvolinus pilną bakelį, kaip aš beveik visad darau po dirželio su pompa arba tiesiog antifrizo keitimo, esant veikiančiam kamščiui, tas lygis susinormalizuoja pats, dalis išsivaikšto į likusius oro plyšius, o dalis, gerai pašildžius motorą, išvarva arba išgaruoja per kamštį. Esmė tame, kad pripylus virš max, per kamštį gali išmušti dalį, arba aplamai gali išburbuliuoti, nes sistemoje yra per daug skysčio ir lieka per mažai oro, kurį plėsdamasis skystis galėtų suspausti, todėl mažai oro esant daugiau skysčio, sukelia daug didesnį slėgį (prisiminkim, kad skysčiai praktiškai nespūdūs), ir tai jau viršija kamščio ribą.
1,5bar - čia neturi būti kietos žarnos? Ta prasme čia normalus lengvos priekabos padangos slėgis, tai apie kokį NEKIETĄ mes kalbam? Faktas, kad ne akmeninės, bet 1,5bar yra jau gerokai kietos.
Važiuok toliau ir žiūrėk, paprastai tos tarpinės anksčiau ar vėliau jau išlenda labai aiškiai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2015 liepos 16 - 13:05
#10
Parašyta 2015 liepos 16 - 13:53
Pirma, tai koks pas tave variklis 136 ar 175 arkliai?
Nes aušintuvai ir filtrai skiriasi. Pas 136 yra paprastas senovinis skardinis prisukamas filtras ir ten aušintuvas aliumininis žiedas su dviem žarnų. Nusuki filtrą, numauni tas dvi žarnas, atsuki vieną varžtą ir aušintuvas tavo rankose. Galima, turint tinkamą prailgintoją filtro prisukimui iš variklio, kuris gamykliškai be aušintuvo, tą aušintuva išvis išmest...
Pas 175 jau visai kita istorija ir aušintuvas baisiai prabangus su keičiama tik filtro kasete.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Parašyta 2015 liepos 16 - 14:54
#12
Parašyta 2015 liepos 17 - 10:26
Ar ausinimo bakelis slapias po rimtesnio pavaziavimo?
Meno 2.2 pugzliui buvo tarpine pratrukus, tai pirmiausia pastebejau, kad gerai motora uzkaitinus uzsidegdavo zenkliukas, kad truksta antifreezo - issipucia slangos ir krenta ausinimo skyscio lygis.
Tada pamaciau, kad pro kamscio voztuva pramusineja ir slapias bakelis.
Ausinimo skyscio dapilinet reikejo, bet tik kas keli tukst km.
Kiek mestriuku snekjau, tai sake sitiem 2.2 nebuvo pasitaike problemu su tarpine, bet va pasirodo buna.
Kai nuarde matesi tarpinej pratrukimas. Pakeite tarpine ir jau tuoj metai bus kaip toliau lakioju.
#13
Parašyta 2015 liepos 17 - 22:36
Ar ausinimo bakelis slapias po rimtesnio pavaziavimo?
kolkas tik slangas silpnai pucia, tai lauksim rimtesniu gedimu, o tada jau reontuosim
#14
Parašyta 2015 liepos 18 - 15:53
Ar ausinimo bakelis slapias po rimtesnio pavaziavimo?
Meno 2.2 pugzliui buvo tarpine pratrukus, tai pirmiausia pastebejau, kad gerai motora uzkaitinus uzsidegdavo zenkliukas, kad truksta antifreezo - issipucia slangos ir krenta ausinimo skyscio lygis.
Tada pamaciau, kad pro kamscio voztuva pramusineja ir slapias bakelis.
Ausinimo skyscio dapilinet reikejo, bet tik kas keli tukst km.
Kiek mestriuku snekjau, tai sake sitiem 2.2 nebuvo pasitaike problemu su tarpine, bet va pasirodo buna.
Kai nuarde matesi tarpinej pratrukimas. Pakeite tarpine ir jau tuoj metai bus kaip toliau lakioju.
Buna buna. Nusipirkau masina su tokiu defektu, tokie patys simptomai. Nuemem galva, keitem tarpine
#15
Parašyta 2015 rugpjūčio 06 - 12:24
taigi, atjungiau tepalo ausintuva, slangos taipat kieteja, isvados : kalta galva ar tarpine, bet... vazineju jau 3 savaites be tepalo ausintuvo ir antifrize tepalo nebesimato, tad ir likau pasimetes, mano supratimu kad prapustu galva ir tuo paciu metu tepalo ausintuva tai sansai 1/n arba cia kazkokie stebuklingi minivenai kuriems saltam motoriukui esant slangos kieteja, tad sumasciau kazka panasaus isigyti i , uzteks cia burti is "kavos tirsciu" . Gal zinot dar kokiu panasiu preparatu patikrinti praputimui, pasidalinkit linkais, kainom ir vietom kur galima isigyti. beje servize kur galima butu pasitikrint gal zinote, kaina orentacine? Panevezi tikrai nesu girdejes kad servizai praputima tikrintu
#16
Parašyta 2015 rugpjūčio 06 - 13:53
#17
Parašyta 2015 rugpjūčio 06 - 16:04
db svarstau gal didziosiom raidem pradeti rasyti kad kaikam aiskiau butu, negi taip neaiskiai klausimus formuoju as
#18
Parašyta 2015 rugpjūčio 06 - 16:24
gali :-D bet peržiūrėk visus atsakimus ir daryk įšvadas :-Pdb svarstau gal didziosiom raidem pradeti rasyti kad kaikam aiskiau butu, negi taip neaiskiai klausimus formuoju as
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0