P406c 2.0l 97kw variklio garsai
#1
Posted 2015 July 19 - 09:40
#2
Posted 2015 July 19 - 11:09
Tu turbūt norėtum, kad stovinti mašina irgi laikytų stabiliai 80laipsnių temperatūrą, lauke esant 20+ šilumos?
Jei taip, tai tuomet siūlyčiau pasiekus 80laipsnių, užgesinti variklį.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Posted 2015 July 19 - 11:11
#4
Posted 2015 July 22 - 15:03
Gal kas dėl kompensatorių gali patarti ką? Ar šią bėda gali sukelti bloga šiuo metu stovinti dujų įranga?
Edited by Marius21, 2015 July 22 - 15:12.
#5
Posted 2015 July 22 - 16:31
Jeigu kompensatoriai tikrai kala, tai tik pirkti ir dėti naujus ir pilti tinkamą tepalą.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Posted 2015 July 30 - 14:10
#7
Posted 2015 July 30 - 21:18
O su tepalo siurbliu viskas gerai?
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#8
Posted 2015 July 30 - 21:27
Kas ant audzines patinka, kad yra tepalo gauge, visada matau atmosferas..
Edited by Eddy, 2015 July 30 - 21:28.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#9
Posted 2015 August 06 - 15:39
Kuo toliau tuo mažiau vis jie kala,įdomiai.Dabar sakykim 70 proc laiko dirba gražiai,o paskui pakalena.Gal kas gali būti užsikišę? Nes ten buvo supiltas kažkoks ne visai aiškus tepalas,pats supyliau pusiau sintetini ,bet ne geriausia,tai galvoju pamėgint nupirkt geresni koki už ir pažiūrėt kas tada bus.
#10
Posted 2015 September 13 - 11:02
Kuo toliau tuo mažiau vis jie kala,įdomiai.Dabar sakykim 70 proc laiko dirba gražiai,o paskui pakalena.Gal kas gali būti užsikišę? Nes ten buvo supiltas kažkoks ne visai aiškus tepalas,pats supyliau pusiau sintetini ,bet ne geriausia,tai galvoju pamėgint nupirkt geresni koki už ir pažiūrėt kas tada bus.
sitiem varikliam TIK PILNAI SINTETINIS tepalas pilasi.
mano peugeot 2.0 pasiekia 90 lapsniu per 2-3 km
tai sakyciau yra normalu ,nes termostatas atsidaro nuo 90 laipsniu
sitiem varikliam TIK PILNAI SINTETINIS tepalas pilasi.
mano peugeot 2.0 pasiekia 90 lapsniu per 2-3 km
tai sakyciau yra normalu ,nes termostatas atsidaro nuo 90 laipsniu
sitiem varikliam TIK PILNAI SINTETINIS tepalas pilasi.
mano peugeot 2.0 pasiekia 90 lapsniu per 2-3 km
tai sakyciau yra normalu ,nes termostatas atsidaro nuo 90 laipsniu
dar gali buti kad pusiau sintetikos klampumas yra didesnis ir kompensatoriai nespeja uzsipumpuoti tepalu
#11
Posted 2015 September 13 - 20:31
hmmm,o kokį tepalą pats pili? Man auto dalių parduotuvėse visur sako pusiau sintetini ,kaip ir dauguma žmonių.
galvojau dar pamėginti nupirkti geresnį pusiau sintetinį už kokius 25-30eu ir pažiūrėti,nes dabartiniai laikinai už 12eu kažkokie supylti....Su pugu nevažinėta jau tuoj trečia savaitė bus (tėvuko pažįstamas apsiėmė be eilės tvarkyti,kaip paslauga padaryti,tai tokiu tempu ir tvarko......),tai iškart gavęs ir galvoju pakeisti.Tas kalenimas ,būna staigus,važiuojant jis staigiai pradeda kalti (garsiai,gridima viduje ir lauke) ir taip par nutyla,vos ne važiuoji tyliai ,tada pradeda kalti staigiai,5-10km ir vėl gražiai.....galvojau jei nepadės tepalų pakeitimas,keisti tepalo pompą?
Edited by Marius21, 2015 September 13 - 20:40.
#12
Posted 2015 September 14 - 08:04
Nu as jau daug metu pilu pusiau sintetini 5W40 Total Quartz 7000 ir viskas ok.Apie pilna sintetika net negalvoju.
#13
Posted 2015 September 14 - 17:10
Nu as jau daug metu pilu pusiau sintetini 5W40 Total Quartz 7000 ir viskas ok.Apie pilna sintetika net negalvoju.
Kur tokio gaunat Lietuvoj normalia kaina? Kad totalio kataloguose yra, tai tikrai, bet visur visi turi ir veža tik 10w40 arba jei jau 5w40, tai jau beveik sintetinis 9000.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Posted 2015 September 14 - 20:06
O su tepalo siurbliu viskas gerai?
vienintelis zmogus kuris realiai galvoja.Analogiska situacija buvo su tokiu pat motoru,siurblys tepalo buvo issineres nuo slicu,o uzmaskuota buvo tepalo daktareliu kalimas
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#15
Posted 2015 September 14 - 20:24
Dėkui,imti reikės tepalo siurblį ir viskas.
#16
Posted 2015 September 14 - 20:29
Dėkui,imti reikės tepalo siurblį ir viskas.
tu taip neskubek,o isimatuok slegi tepalo,"padona" nusukti visada suspesi,bet kam to reikia jei pirma galim spaudima pasimatuoti,ir dar paziurek ar neprihimycinta su tepalo davikliu ciudu
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#17
Posted 2015 September 14 - 20:37
Įtarimas jau toks buvo kai nupirkom lavoniuką,ir kalenimas buvo labai labai tylus,išgirdau važiuojant su juo namo jau,paskui išleidus tepalą pakeitimui,jis buvo kažkoks labai neaiškus,tėvas įtarė ,kad bus pripilta kažko jau gero,ir pakeitus tepala prasidėjo jau apie ką rašiau viršuje,tad ,kai keisiu vandens pompa ir diržus,ištrauksim ir jį,manau čia situacija gan aiški.
#18
Posted 2015 September 15 - 11:18
sitiem varikliam TIK PILNAI SINTETINIS tepalas pilasi.
mano peugeot 2.0 pasiekia 90 lapsniu per 2-3 km
tai sakyciau yra normalu ,nes termostatas atsidaro nuo 90 laipsniu
dar gali buti kad pusiau sintetikos klampumas yra didesnis ir kompensatoriai nespeja uzsipumpuoti tepalu
Tokių metų mašinai į motorą pilt pilną sintetiką būtų drąsus žingsnis. Seniem kledaram motorai jau būna su išdilimais ir mediniais riebokšliais. Todėl didelė tikimybė kad tepalas pasileis per visus galus.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#19
Posted 2015 September 16 - 08:01
Tokių metų mašinai į motorą pilt pilną sintetiką būtų drąsus žingsnis. Seniem kledaram motorai jau būna su išdilimais ir mediniais riebokšliais. Todėl didelė tikimybė kad tepalas pasileis per visus galus.
Linai,
sintetika tai ne klampumas tepalu,sintetika gali buti ir klampi tokia kaip 5w50.paskutinis skaicius tai ne kas kitka kaip klampumas siltoje busenoje,tokie tepalai naudojami daugiau sportinese auto,raliui ir pan..Taip jie zymiai brangesni
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#20
Posted 2015 September 19 - 20:33
Tokių metų mašinai į motorą pilt pilną sintetiką būtų drąsus žingsnis. Seniem kledaram motorai jau būna su išdilimais ir mediniais riebokšliais. Todėl didelė tikimybė kad tepalas pasileis per visus galus.
as taves nesuprantu ,tu tupas arba duchas is kaimo .
pats vairuoji Peugeot 406 00m 2.0L 99kw AUTODATA raso koki tepalai priklauso,,bei pats gamintojas. turiu darbini masiniuka.90-u metu volswagena. ir joks lasiukas tepalo nekabo,kaip tu sakai seni kledarai. nepriziuri,netausoji ir turi tepalo demes gatvese. LOL
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users