P406 2.1 svtd 1996metu senukas , esu pradedantysis vairuotojas tai nusprendžiau išmegint.
Problema tokia kad pilnai pakraunu akuma starteris prasuka viskas tvarkoj veikia.
Pasivažineji pora kilometru užgesini ir akumas jau isikroves.
Tikrinau generatorius paduoda i akuma srove viskas tvarkoj.
(meginau ir su nauju ir senu tas pat)
Dar idomus dalykas pajungi abs fiske nesiveda masina atjungi viskas tvarkoj kartais dar pačirskia po kapotu kažkas. Sudetingas atvejis:D
klausimas nuo ko pradet jieskot bedos? gal kazkam buvo taip?
Ir gal kas turit diagramas magelio ? domina ladai kas ka reiskia ant laidu nieko nera.
Problema su akumuliatorium
#1
Parašyta 2015 liepos 23 - 23:51
#2
Parašyta 2015 liepos 24 - 09:41
P406 2.1 svtd 1996metu senukas , esu pradedantysis vairuotojas tai nusprendžiau išmegint.
Problema tokia kad pilnai pakraunu akuma starteris prasuka viskas tvarkoj veikia.
Pasivažineji pora kilometru užgesini ir akumas jau isikroves.
Tikrinau generatorius paduoda i akuma srove viskas tvarkoj.
(meginau ir su nauju ir senu tas pat)
Dar idomus dalykas pajungi abs fiske nesiveda masina atjungi viskas tvarkoj kartais dar pačirskia po kapotu kažkas. Sudetingas atvejis:D
klausimas nuo ko pradet jieskot bedos? gal kazkam buvo taip?
Ir gal kas turit diagramas magelio ? domina ladai kas ka reiskia ant laidu nieko nera.
tai pas pati ne problemos su akumuliatorine baterija, o su sroves nutekejimu,taip ir uzsidegti netolimoj "perspektyvoj"...net ir gesintuvas nepades zaislinis
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3
Parašyta 2015 liepos 24 - 17:39
tai pas pati ne problemos su akumuliatorine baterija, o su sroves nutekejimu,taip ir uzsidegti netolimoj "perspektyvoj"...net ir gesintuvas nepades zaislinis
Ramus,be krovimo "ant akumo" su dyzeliu esu parvaręs iš Kauno į Klaipėdą su sustojimais. Ne ten bėdos.Kad nesuka starteris,greičiausia starterio bėdos.Variklis užkaista,toliau fizika apie kūnų šiluminį plėtimasį. Vien-žo,reikia kreiptis pas specialistus,kad nereiktų kur nors nuo Utenos evakuatoriaus samdyti.
to Dariuskom. Nuvažiuok pas auto elektrikus.. Gali būti kas nori. Ir šepetėliai,ir laikikliai,ir apvijos supeliję... Ir dar kas nors,apie ką nei mes ,nei tu nežinai.
#4
Parašyta 2015 liepos 24 - 22:01
nezinau kaip tu sugebejai parvaziuot ant akumo su hdi,jei nuemus dirza genero ,uzkurus 5min jauciasi kad ji tuoj tuoj uzges(purkstukams reikia daug sroves stiprio)..O jei paprastas dyzelis,nu gal ir realu 250km numynt.Na jei jis uzkure starteriu,pavazinejo kazkiek,ir numiro baterija,akivazdu kad nuteka arba nekrauna,o kaip jis tikrino krovima nezinau.O ir jei ir starteris,tai zinok buvo uzsideges vienas 2.2hdi nuo starterio,kitas2.0hdi nuo trumpo jungimo i korpusa,(pratryne)jeginio laido(starteriui - generui-baterijai)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#5
Parašyta 2015 liepos 25 - 08:58
nezinau kaip tu sugebejai parvaziuot ant akumo su hdi,jei nuemus dirza genero ,uzkurus 5min jauciasi kad ji tuoj tuoj uzges(purkstukams reikia daug sroves stiprio)..O jei paprastas dyzelis,nu gal ir realu 250km numynt.Na jei jis uzkure starteriu,pavazinejo kazkiek,ir numiro baterija,akivazdu kad nuteka arba nekrauna,o kaip jis tikrino krovima nezinau.O ir jei ir starteris,tai zinok buvo uzsideges vienas 2.2hdi nuo starterio,kitas2.0hdi nuo trumpo jungimo i korpusa,(pratryne)jeginio laido(starteriui - generui-baterijai)
Argi aš rašiau ,kad važiavau su hdi? Tai buvo pasatas , numiręs buvo generatorius.
#6
Parašyta 2015 liepos 25 - 21:23
Pakeitem sepetelius buvo nusideveja geriau pradejo kraut bet vistiek nepakanka visa diena atvazinejau ir i vakara vel tas pat.. atrodo lyg ryja kazkas ta akuma..
#7
Parašyta 2015 liepos 26 - 01:11
Jungi ampermetrą tarp akumuliatoriaus ir pliusinės klemos ir ištraukinėji saugiklius.
Kai ištraukus dings apkrovimas, žinosi kuri grandinė trumpina gyvenimą.
#8
Parašyta 2015 liepos 26 - 22:31
aciu
#9
Parašyta 2015 liepos 26 - 23:18
Kai ryja koks nors BCM ar BSI, arba koks nors generatorius per savo kiauras apvijas, tai tu traukyk netraukęs tuos saugiklius. Siūlyčiau mašiną parodyti meistrui, kuris nusimano elektroje.
#10
Parašyta 2015 liepos 27 - 13:51
Generatorius 1 KW galios...Akumas min 80 AH talpos .Tipo geras. Koks turi būti nuotėkis,kad generas negalėtų kompensuoti praradimų +dar ir akumas išsikrautų per ,tarkim, 8 val. Skaičiuojam. 1 KW 13,8v= 72 A +10 A akumo per dieną...=82. Tarkim akumas nepilnai pakrautas,generas irgi ne naujas (bet veikia,kaip sakė autorius) - 30 proc.= 57 A. Nei bsi neikas kitas tiek srovės nepastebėtas paimti negali. Tik pakaitinimo žvakės. Laidai,jei užsitrumpina,,paprastai pradeda degti. O čia-viskas gerai iki abs. Gal,sakau ,bsi durniuoja?. Ir kodėl prireikė abs fiškę nuimti. Gal autorius gudrauja? DariusKom dėk viską tiesiai šviesiai kas ,kur ,kaip .
#11
Parašyta 2015 liepos 27 - 21:42
cia tik tavo teorija is lempos paimta,o fakte kaip ukw minejo,gali buti prolema ir paciame genere,kad jis ten tuos sepetelius pakeite,tai nereiskia kad generas nuliovas,ir neaiskus Abs atjungimai kazka reiskia,cia ne siaip sau trali vali,be autoelektriko jam sekmes nematyt
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#12
Parašyta 2015 liepos 28 - 13:39
cia tik tavo teorija is lempos paimta,o fakte kaip ukw minejo,gali buti prolema ir paciame genere,kad jis ten tuos sepetelius pakeite,tai nereiskia kad generas nuliovas,ir neaiskus Abs atjungimai kazka reiskia,cia ne siaip sau trali vali,be autoelektriko jam sekmes nematyt
Teorija paimta iš fizikos vadovėlio. Kad reikia kuo skubiau pas autoelektriką ,-rašiau savo pirmame poste. Kad generas nepakrauna akumo-aiškiau negali ir būti . Labai tikėtina,kad yra pramuštas koks diodas,dėl to kažkiek dar krauna,bet ir yra toks didelis nuotėkis varikliui stovint. .Dažniausia priežastis diodų mirties-gera širdis nagalintiems ryte užsikurti . Pajungia laidais numirusį akumą ir iškart mėgina vesti. O geradaris dar ir "pagazuoja"... Bet,jei jau žmogus nustatė,kad generas akumą krauna,tai gal ir gali nustatyti ar generas iškrauna akumą gali paprastuoju būdu. Atjungei + nuo genero,jei rimtai kibirkščiuoja kput generui.(užgesinus motorą). Kai kuriose auto tas pats pliusas nuo akumo tranzitu eina ir į starterį. Vienu šūviu du zuikiai. O dėl tų neaiškių atjunginėjimų ir yra visas neaiškumas. Kažkas kažką darė ir pridarė. Bet,jei žmogus pas autoelektriką nevažiuoja,vadinasi tam yra priežastis. Neaiški...
Ramus,kodėl tamstos tokia reakcija į mano postus? Nenoriu iš tamstos atimti duonos . 10 metų duoną valgau iš darbo,niekaip nesusijusio su auto remontu. Auto elektros-elektronikos remontas buvo gal 20 metų praktikos patirtis. Buvo anuomet visko,tik ne atsarginių dalių. Ir pirmuosius programatorius dariausi pats,ir mikruškes vežėmės iš užusienio kontrabanda...Rusiškos nekokios buvo...Pirmieji PC irgi buvo rankų darbo.
Šį pranešimą redagavo gau173: 2015 liepos 28 - 13:40
#13
Parašyta 2015 liepos 28 - 16:48
Teorija paimta iš fizikos vadovėlio. Kad reikia kuo skubiau pas autoelektriką ,-rašiau savo pirmame poste. Kad generas nepakrauna akumo-aiškiau negali ir būti . Labai tikėtina,kad yra pramuštas koks diodas,dėl to kažkiek dar krauna,bet ir yra toks didelis nuotėkis varikliui stovint. .Dažniausia priežastis diodų mirties-gera širdis nagalintiems ryte užsikurti . Pajungia laidais numirusį akumą ir iškart mėgina vesti. O geradaris dar ir "pagazuoja"... Bet,jei jau žmogus nustatė,kad generas akumą krauna,tai gal ir gali nustatyti ar generas iškrauna akumą gali paprastuoju būdu. Atjungei + nuo genero,jei rimtai kibirkščiuoja kput generui.(užgesinus motorą). Kai kuriose auto tas pats pliusas nuo akumo tranzitu eina ir į starterį. Vienu šūviu du zuikiai. O dėl tų neaiškių atjunginėjimų ir yra visas neaiškumas. Kažkas kažką darė ir pridarė. Bet,jei žmogus pas autoelektriką nevažiuoja,vadinasi tam yra priežastis. Neaiški...
Ramus,kodėl tamstos tokia reakcija į mano postus? Nenoriu iš tamstos atimti duonos . 10 metų duoną valgau iš darbo,niekaip nesusijusio su auto remontu. Auto elektros-elektronikos remontas buvo gal 20 metų praktikos patirtis. Buvo anuomet visko,tik ne atsarginių dalių. Ir pirmuosius programatorius dariausi pats,ir mikruškes vežėmės iš užusienio kontrabanda...Rusiškos nekokios buvo...Pirmieji PC irgi buvo rankų darbo.
nera jokios manantipatijos,negatyvo ar kazko panasaus,tik va nevaidink profesoriaus,kur savo bandai irodineti kad ir dyzeliniuose motorose(kiad ir tepale dyzelinas),bandai savo teisybes,teorijas kurti,gincytis su visais,kur jau seniai sukurta
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 liepos 28 - 16:48
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#14
Parašyta 2015 liepos 31 - 15:35
nera jokios manantipatijos,negatyvo ar kazko panasaus,tik va nevaidink profesoriaus,kur savo bandai irodineti kad ir dyzeliniuose motorose(kiad ir tepale dyzelinas),bandai savo teisybes,teorijas kurti,gincytis su visais,kur jau seniai sukurta
Aš ne profesorius.Aš paprasčiausiai noriu padėti žinių siekiantiems tautiečiams. Ko pats nežinau,klausiu tavęs ar kitų forumo dalyvių.Gali atsakyti,ar ne,bet nuo to mano norai padėti jauniems žmonėms nesumažės. Žinoma,niekas nenori atskleisti paslapčių,kurios jiems kainavo nemažai. BET...Infornacija sensta,o dėl to blogiau tik "profesoriams". Jei žmogus žinos problemos esmę ir jos sprendimo aplinkybių priežastis,tokiems ,kaip tamsta,specialistams ,nebereiks ieškoti darbo. Yra kaip yra. Aš,nors galėčiau pagal savo patirtį ir erudiciją kažkiek investavęs į žinias ir technologijas daryti "biznį" ale JŪS,bet nebedarysiu niekad. Tai man jau praeitis. Aš moku pinigus,kai reikia paslaugos,vertinu jūsų galimybes pagal atlikto darbo kokybę,ne vienam jūsų esu nukreipęs klientų...Geros dienos....
Šį pranešimą redagavo gau173: 2015 liepos 31 - 15:41
#15
Parašyta 2015 spalio 09 - 07:48
Sveiki. Kad nekurt naujos temos, prisiglausiu cia. Iskilo truputis neaiskumu su 406 2.0HDI 2000. Pirkom nauja akuma. Per garantine apziura prisikabino, kad kazkas vagia srove. Zodziu atrodo, kad viskas isjungta, o atidarius dureles rodo 0.3A, uzdarius - pakyla iki 1A. Bet tai toks idomus pastebejimas, uzdarius dureles voltai pamazele mazeja. Nieko nebjudinant, panasiai uz minutes, kazkas kazkur taksteli ir voltai pradeda pamazele kilti. Tai kaip ir idomu kas ta svore naudoja, ir kas ten suveikia. Gal kas ka galetumet pakomentuot, pasidalint ziniom. Aciu
#16
Parašyta 2015 spalio 09 - 09:36
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0