Sveiki, mano peugeot 406, 2.0 HDI 66kw, užsiveda padirba pora sekundžių ir užgesta, taip pora kartų paskui važiuojant užgesta reikia pora seundžių palaukti nes iškart nenori vestis, apsukos 3000k nekyla, traukos nėra išvis, užgesinant pasukus raktelį galima jį spėti ištraukti mašina dar dirba kokias 3 sekundes. Kas galit pasakyt kas čia per problema, kokių priemonių imtis, gal kas ką patartumėt.?
Kažkas su kuro sistema
#1
Parašyta 2015 rugpjūčio 11 - 13:52
#2
Parašyta 2015 rugpjūčio 11 - 14:06
Yra toks dalykas ,- diagnostika. Tik rimtas specas reikalingas. Ne tik klaidas nuskaityti. Ir kuro tiekimo parametrus ,ir oro,ir vakuumo...vien žo,yra kas veikti.
#3
Parašyta 2015 rugpjūčio 11 - 14:08
Dariau tą diagnostika nieko gero nepasakė, sakė kažkas su kuro sistema. O kas neaišku..
#4
Parašyta 2015 rugpjūčio 11 - 14:09
I reguliatoriaus prikolus panasu. Ka reiskia "nieko gero nepasake"? Jin zinok nesneka, tik rodo parametrus ir kartais klaidas. Yra tokie zmones kurie moka skaityti ir suprasti kame mazdaug problema pagal live parametrus, o yra tokie kur laukia kol "pasakys kazka". Tai tau reiktu pas tuos pirmus apsilankyti. Ir bent jau klaidu buta kazkokiu darant diagnostika? Jei butu, tai kokiu? Jei iki 3k apribojes, tai reisk safe mode'a ijunges ir pagal viska turetu bent check'as degt.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 rugpjūčio 11 - 14:20
#5
Parašyta 2015 rugpjūčio 11 - 14:29
Ta esmė ir yra, kad man tas žmogus pasakė, kad yra problema tik kažkur kuro sistemoje o kur nieko nesake, klaidų jokių nemetė kai darė diagnostiką. Taip dega check'as.
Šį pranešimą redagavo Laurynaas: 2015 rugpjūčio 11 - 14:39
#6
Parašyta 2015 rugpjūčio 11 - 14:46
Ta esmė ir yra, kad man tas žmogus pasakė, kad yra problema tik kažkur kuro sistemoje o kur nieko nesake, klaidų jokių nemetė kai darė diagnostiką. Taip dega check'as.
Is tokios diagnostikos 0,cia ir vaikui aisku kad su kuro sistema kadangi dyzelis,o ne su motoru...
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#7
Parašyta 2015 rugpjūčio 11 - 14:55
Is tokios diagnostikos 0,cia ir vaikui aisku kad su kuro sistema kadangi dyzelis,o ne su motoru...
Bet 3 kartus dariau skirtingose vietose ir visi tapatį sako, tai kaip suprast?
#8
Parašyta 2015 rugpjūčio 11 - 15:01
ieskok ne to kas kabeli pasijungti turi nieko nesuvokdamas,tokiu pilna,prisiperka ir jau "diagnostas",o ieskok kas turi ir kuro sistemos tikrinimo prietaisus,Klp tiksliai nezinau,bet yra dizrida,autura ir kit kontoros,arba geras dyzelistas dirbantis su common rail kad ir garazinis,o prietaisai nepigus,neskaitant programines irangos tokios kaip test-plan pagal konkretu purkstuka,bei ir "stage 3 injector repair"
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 rugpjūčio 11 - 15:04
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#9
Parašyta 2015 rugpjūčio 11 - 15:13
ieskok ne to kas kabeli pasijungti turi nieko nesuvokdamas,tokiu pilna,prisiperka ir jau "diagnostas",o ieskok kas turi ir kuro sistemos tikrinimo prietaisus,Klp tiksliai nezinau,bet yra dizrida,autura ir kit kontoros,arba geras dyzelistas dirbantis su common rail kad ir garazinis,o prietaisai nepigus,neskaitant programines irangos tokios kaip test-plan pagal konkretu purkstuka,bei ir "stage 3 injector repair"
Gerai bandysiu ieškotis gero dyzelisto.
#10
Parašyta 2015 rugpjūčio 11 - 18:05
Gerai bandysiu ieškotis gero dyzelisto.
Klaipėda yra kloaka,kas liečia prancūzus. Ir ne tik dėl dyzeliu,-bendrai klaipėdiškiai dar nepajautė konkurencijos . Bandyk nueiti pas Žydrių prie Rasos kombinato Šilutės plente,- "dyzelių remontas' lygtais vadinasi. 100 proc garantijos nėra. Vaikis turi labai daug darbo,tai kartais ir šūdą paminko. (pats uosčiau). Bet turi įrangą ir tikrai žino ką daro. Sėkmės.
#11
Parašyta 2015 rugpjūčio 11 - 19:38
panasu i austo slegio kuro reguliatoriu
#12
Parašyta 2015 rugpjūčio 11 - 20:01
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#13
Parašyta 2015 rugpjūčio 12 - 01:39
panasu i austo slegio kuro reguliatoriu
panasu tai panasu,jei pas 3 skirtingus buvo negalejo nieko konkretaus pasakyti,nu temoje "kuro slegio reguliatorius"as rasiau kaip buvo man,reguliatoriaus keitimas nieko nedave,o problema viename siurblio plunzeryje,nu tarkim reguliatorius,pakeisi i kita (nepigus daigtas)ir ka po 100km vel nuleks...tai nuo ko jis parejo..?vo kur problema!O jei ir ne reguliatorius,tai gal siurblys..bake,gal purkstukai,gal slegio matuoklis,gal gal..gal tas gal anas,cia be dyzelisto gali zaistis iki paraudonavimo ir kruva pinigu vejams paleisti,ir laiko
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#14
Parašyta 2015 rugpjūčio 12 - 22:58
Galit man kas nors paaiskint koks vaflius dare diagnostika?! Check'as yra, o klaidu nera Nu komedija...Tai check'as ir rodo, kad YRA klaida.
#15
Parašyta 2015 rugpjūčio 13 - 10:44
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#16
Parašyta 2015 rugpjūčio 13 - 11:26
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#17
Parašyta 2015 rugpjūčio 18 - 17:43
Pas mane lygiai toks pats peugeot ir lygiai tokios pačios problemos, tik aš klevas ir apie automobilius nieko nenusimanau. Gal jau tiksliai išsiaiškinai, kas buvo?
Šį pranešimą redagavo saimonas: 2015 rugpjūčio 18 - 17:46
#18
Parašyta 2015 rugpjūčio 18 - 17:54
Pas mane lygiai toks pats peugeot ir lygiai tokios pačios problemos, tik aš klevas ir apie automobilius nieko nenusimanau. Gal jau tiksliai išsiaiškinai, kas buvo?
o tu paburk is kirkstolinio ritulio,gal ir gedimas bus zinomas,
kiekviena auto idividualiai,vo kai taip klausineja "kas buvo"grynas starpioru klausimas darbovieteje,vazinejant ziguliukais,volgomis ir maskviciais,na ir zin. zaz,gaz..kur karbas babyna ir trampliorius...
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 rugpjūčio 18 - 17:55
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#19
Parašyta 2015 rugpjūčio 18 - 19:20
Čia kaip iš Valentino Jurkovskio knygos:
Jei sunku paleisti variklį, tačiau jis dirba tvarkingai, patikrinkite: uždegimo žvakes ir jų elektrodo tarpelį, aukštos įtampos laidus, aukštos įtampos paskirstytoją, aukštos įtampos ritę, iš naujo nustatykite degimo kampą penkiais laipsniais anksčiau VMT ir tinkamai sureguliuote ekscentrinio ankstintuvo traukutės ilgį... ir t.t. Jei vis tiek sunku paleisti variklį, gali būti, kad išėjęs iš rikiuotės kuro siurblio atbulinės eigos vožtuvas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0