Jump to content


Photo

P806 rankinio reguliavimas

Būgniniai stabdžiai

  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Benas

Benas
  • Senbuviai
  • posts 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P806 Du Litrai HDI

Posted 2015 August 27 - 12:12

Iškilo problema sureguliuoti rankinį:

 Kiek turėjau auto- nuo rankinio svirties eina iškart du trosai, kurie reguliuojasi atskirai, arba vienas išsišakoja į du, kurie irgi reguliuojasi.

 Pas maniškį 806, su galiniais būgniniais stabdžiais konstrukcija tokia:

 Nuo svirties eina vienas trosas iki kėbulo vidurio, ten daro posūkį link dešinio rato, ir toje pat vietoje prie jo per lankstų laikiklį prijungtas varžtu reguliuojamas troselis, nueinantis į kairį ratą.

 Taigi reguliuojasi tik kairio rato troselio ilgis.

 Dabar veikimo principas gaunasi toks:

 Trauki rankinį- pradeda stabdyti dešinys ratas- ir kai jau įsiremia jo kaladėlės- pradeda traukti kairio rato trosą. :) 

 Gaunasi, kad dešinys jau čiuožia, o kairys tik pradeda stabdyt...

 Veržiant kairio trosą- konstrukcija tokia, kad kol dešinys neįsiremia- tarpinis trosų laikiklis nepradeda traukti kito rato troso. 

 Gal kas žinote būdą kaip kažkiek simetrizuoti reikalą, nes artėja technikinė, o prieš pora sav. TAC tikrinant važiuoklę prieš kelionę- sakė su tokia asimetrija nepraleis :) 

 


  • 0
806 2,0 HDI. Sūnus paklydėlis sugrįžo.

#2 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2015 August 27 - 12:18

Paciam bugne pareguliuok terksle. kuri isskiria kaladeles.


  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#3 Benas

Benas
  • Senbuviai
  • posts 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P806 Du Litrai HDI

Posted 2015 August 27 - 13:49

Sorry- neparašiau- terkšlės sureguliuotos- pagrindiniu stabdžiu abu ratai stabdo tolygiai.


  • 0
806 2,0 HDI. Sūnus paklydėlis sugrįžo.

#4 vyrgaz

vyrgaz
  • Senbuviai
  • posts 396
  • Vieta:Kaunas-Kėdainiai
  • Automobilis:407sw 1,8 92kw 06'

Posted 2015 August 27 - 15:20

406 su galiniais bugniniais tokiu pat principu rankinis veikia.gal vienas trosas vidury prirudijes.man reguliavo tik su zvaigzdutem kur viduj yra.
  • 0

#5 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2015 August 27 - 18:33

406 su galiniais bugniniais tokiu pat principu rankinis veikia.gal vienas trosas vidury prirudijes.man reguliavo tik su zvaigzdutem kur viduj yr

Greiciausiai tada taip ir bus. teks jau matyt pakeist kaires p. trosa


  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 August 28 - 13:42

Ta konstrukcija absoliučiai veikianti yra, ir stabdyt turi kartu. Jūs pažiūrėkit į ją geriau, ir suprasit, kad pagrindinis trosas realiai ne tiesiogiai ten kažką traukia, o tiesiog trumpina troso ilgį tarp kairio ir dešinio ratų, taip tempdamas abu galus vienodai, jei trosai ir mechanizmai tvarkoje :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2015 August 28 - 20:12

Tada - stebuklu nebuna,

Jei vienas trosas vaikscioja sunkiau - taip ir bus, kad stabdys pirmiausiai tas ratas,kurio trosas vaikscioja gerai, o kitas veluos.

Dar vienas variantas - gal kojite esanti bugne ant kalades, blogai skiria kaladeles, kai trauki rankini.

Bet kuriuo atveju reikia rinkt ir ziuret, kur "suo" pakastas.


  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#8 Benas

Benas
  • Senbuviai
  • posts 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P806 Du Litrai HDI

Posted 2015 September 11 - 10:56

Taigi:

 Pramynus >5000 km iki Juodkalnijos ir pasimalus po kalnus- grįžus rankinis susireguliavo idealiai  :good:

 Kitas reikalas, kad be apkrovos gale stabdžių slėgio reguliatorius nenuspaustas, ir tada jau pagrindiniu stabdžiu spaudžiant gaunasi, kaip jam užeina- kokius 5x minkė TAC, kol lygiai abu pradėjo kojiniu stabdyt.

 Užtat priekinės Ferodo kai kalnuose prisitrynė- gražu žiūrėt- stabdžių stende abi rodyklės kaip surištos :) 

Išvada: Reikia pakeitus kaladėles žiauriai ilgai minkyt stabdžius, kad terkškė, skečianti kaladėles, atsistotų į savo vietą.


  • 0
806 2,0 HDI. Sūnus paklydėlis sugrįžo.

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 September 11 - 12:43

A ko tu nesakei iškart, kad kaladėles keitei? Būčiau iškart pasakęs, kad teks pamaigyt sodriai :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users