Iškilo problema sureguliuoti rankinį:
Kiek turėjau auto- nuo rankinio svirties eina iškart du trosai, kurie reguliuojasi atskirai, arba vienas išsišakoja į du, kurie irgi reguliuojasi.
Pas maniškį 806, su galiniais būgniniais stabdžiais konstrukcija tokia:
Nuo svirties eina vienas trosas iki kėbulo vidurio, ten daro posūkį link dešinio rato, ir toje pat vietoje prie jo per lankstų laikiklį prijungtas varžtu reguliuojamas troselis, nueinantis į kairį ratą.
Taigi reguliuojasi tik kairio rato troselio ilgis.
Dabar veikimo principas gaunasi toks:
Trauki rankinį- pradeda stabdyti dešinys ratas- ir kai jau įsiremia jo kaladėlės- pradeda traukti kairio rato trosą.
Gaunasi, kad dešinys jau čiuožia, o kairys tik pradeda stabdyt...
Veržiant kairio trosą- konstrukcija tokia, kad kol dešinys neįsiremia- tarpinis trosų laikiklis nepradeda traukti kito rato troso.
Gal kas žinote būdą kaip kažkiek simetrizuoti reikalą, nes artėja technikinė, o prieš pora sav. TAC tikrinant važiuoklę prieš kelionę- sakė su tokia asimetrija nepraleis