Sport rezimas dazniausiai reiskia, kad sukietinama/nuleidziama vaziuokle, ale agresyviam vaziavimui na ir kad masina geriau stovetu. Nelabai tik suprantu, kam limuzinui tokia opcija
Apie AMVAR pasiskaityk, o dar, kaip ir Ramus sako, pagalvok truputį, ir gal ateis į galvą, kad būtent limuzinui su galingu varikliu labiausiai ir reikalinga tokia pakaba, nes jis važiuoja ir lėtai, ir greitai, ir kruizina, ir skuba, o sportiniam bolidui pilnai tenkina variantas "visad kieta".
Toliau atsakymai autoriui. Jei tepalai katik pakeisti, jų neturėtų būti mažiau normos, nebent kokie grybarankiai pylė pagal katalogą ir nepamatavo, arba supylė, pamatavo ir išleido, pamiršę, kad tepalo filtrui reikia užsipildyti, o jis šiame variklyje nemenko tūrio.
Jei įtari, kad gali būti kuro patekimas į tepalą, tai šiame variklyje įmanoma nebent per kiaurai pilančius purkštukus, nes kuro siurblys sukamas ne tiesiogiai velenėlio, o per diržą, ir tepalo/kuro susisiekimo vietų berods kitų nėra, kur galėtų kažkas prakiurt ar prapūt. Uostyk tepalą, ir bus viskas aišku, dyzelio kvapo su niekuo nesumaišysi. Bet jei dyzelis patenka tepalan, tai jo nebūtų per mažai - nebent jau nupilta.
Tepalas gali būti švarus, jeigu variklis buvo plautas arba rimtai remontuotas, su karterio, galvos ir pan nuėmimu. Man netgi senam (89tų metų TD) dyzeliui, kuris suodžių gamina tikrai daugiau, po galvos remonto, karterio tiesinimo ir jo tarpinės keitimo, išorinio variklio nuplovimo ir vartymo visaip bei stovėjimo atviram kokį pusmetį, vidus buvo tiek išvarvėjęs ir švarus (specialiai vidaus neploviau, nes nebuvo reikalo, mat pilami visad tik geri tepalai buvo, ir keičiami laiku, o ir nenorėjau, kad išplovus pradėtų koroduot dalys), kad surinkus viską atgal ir supylus gerus Total Quartz 9000 5w40 tepalus, jie pradėjo pastebimai tamsėti tik po 5-6tūkst. km, o iki tol buvo švaru kaip benzine. Dabar nuvažiavus jau beveik 10tūkst, tepalas jau gan juodas, bet plėvelė ant matuoklės vistiek vis dar permatoma. Tepalas aišku tamsėja nuo į jį patenkančių suodžių iš degimo kameros, o bet tačiau, dyzelio tepalų patamsėjimas po tepalo keitimo vistiek labiausiai sietinas su tuo, kad visada kartery ir kanaluose, variklio galvos baseine ir pan. lieka dar pakankamai tepalo, kad neblogai užtamsintų naują. Draugui po pilno plovimo, normaliai tamsėti pradėjo berods tik dar po vieno keitimo.
Variklį suka nei diržai, nei grandinė. Jis sukasi pats, degant į cilindrus įpurškiamam dyzeliui. Paskirstymo velenėlius suka dirželis, kuro siurblį taip pat, tačiau siurblys turi atskirą dirželį. Todėl diržų keitimo kaštai labai nemaži, nes reikia dviejų dirželių ir keturių tempimo guolių. Nors daug kas nekeičia siurblio diržo ir remiasi tuo, kad jam nutrūkus, mašina tiesiog nebevažiuoja, bet nieko rimčiau nesugenda (nebent diržo atplaišos palystų po siurblio ar velenėlio skriemuliais į riebokšlius). Vandens pompą suka paprastas tas pats išorinis dirželis, kuris suka generatorių, AC...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 rugpjūčio 30 - 18:25