Taip, jungtis keitėsi deja... Ta senoji, kai gerai įkempa, tai wai wai kaip bjauriai atjungiama, kai nenori sugadinti nei radiatoriaus, nei žarnos antgalio. O naujoji taip pat, nuo korozijos turi du populiarius gedimus: prapūna kiaurai štuceris dar prieš gumelę arba po ja, arba tiek įrūdija į lizdą, kad nesugadinus radiatoriaus lizdo arba pačio žarnos antgalio, išvis neištrauksi. Dėl šito dalyko kartais 406tiems, kai apatinė žarna įpuvus į radiatorių ir nesinori judint, kad nieko nesulaužyt arba paskui nebesujungt sandariai iš naujo, keičiant skirstymo dirželį, jei neišeina patogiai atsukti bloko išleidimo varžto, tenka visą aušalą išsileisti ant savęs per aušinimo pompą. Bjaurus reikalas.
Quick connector, kurie po keliolikos metelių pasidarę jau labai nebe quick ir visiškai ne troublefree... Aš už senąjį būdą "žarna su chamutu"
Žarną su metaliniu štuceriu gali būti sunkoka surasti tokiam automobiliui su tokiu varikliu, nebent kaip sakei, naują. Keisčiau radiatorių arba remontuočiau seną. O gal prakiuro net ne per korį, o per plastmasinių šonų tarpines?
Edited by tadas1991, 2015 September 02 - 22:08.