Peršokti prie turinio


Nuotrauka

H7 lemputes


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 17

#1 fanrulz

fanrulz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 193
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 coupe

Parašyta 2015 rugsėjo 07 - 09:08

patarkit kokias lemputes pirktis rudeniniam sezonui kad gerai matytus palijus ir siaip gerai sviestu? Osram? Philips? bosch? ir dar butent kokius modeliukus pavardinkit. dekui


  • 0

#2 vyrgaz

vyrgaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 396
  • Vieta:Kaunas-Kėdainiai
  • Automobilis:407sw 1,8 92kw 06'

Parašyta 2015 rugsėjo 07 - 09:25

Jo man ir jau būtų aktualu..Sunaudojau turbūt 4 komplektus Osram night breaker plus ir ONB unlimited..šviečia gerai, bet tas jų "ilgaamžiškumas" užmuša..Rūko žibintuose sudėtos laiko jau trys metai, bet tik dėl to kad jie retai naudojami, o trumpose iki pusmečio ir kaput..Yra gal kokių ilgai tarnaujančių alternatyvų?


  • 0

#3 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 rugsėjo 07 - 09:33

Night breaker laiko apie 12000km. Gal lempučių prižiūrėt nemokat? :)


  • 0

#4 fanrulz

fanrulz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 193
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 coupe

Parašyta 2015 rugsėjo 07 - 09:38

Mano laiko bet lievai sviecia . tad ieskaus geresniu variantu. ir prie to pacio, gal yra kur pirkt lempuciu laikikliu tu metaliniu dratuku, kur prie faros prisitvirtina?


  • 0

#5 vyrgaz

vyrgaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 396
  • Vieta:Kaunas-Kėdainiai
  • Automobilis:407sw 1,8 92kw 06'

Parašyta 2015 rugsėjo 07 - 09:53

Night breaker laiko apie 12000km. Gal lempučių prižiūrėt nemokat? :)

Butų gerai sužinot kaip jas prižiūrėt.. :shy:


  • 0

#6 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 rugsėjo 07 - 09:58

Butų gerai sužinot kaip jas prižiūrėt.. :shy:

Kai įdedi naujas lemputes įjungi ir duodi bent pusvalandį padirbt. Skirtingai nei dauguma, pakeičia, įjungia pažiūrėt ar šviečia ir vėl išjungia.

O "lievas" švietimas ne vien lempučių kaltė.


  • 0

#7 vyrgaz

vyrgaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 396
  • Vieta:Kaunas-Kėdainiai
  • Automobilis:407sw 1,8 92kw 06'

Parašyta 2015 rugsėjo 07 - 10:20

Aišku, vadinasi reikės imt vėl breakerius ir "pagrūdint".. :good: Įtariu šita procedūra privaloma visom visų gamintojų lemputėm. O šviečia jie tikrai gerai..


  • 0

#8 fanrulz

fanrulz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 193
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 coupe

Parašyta 2015 rugsėjo 07 - 10:21

nu lemputes no name tai tikrai jos nieko gero ir kiek pamenu labai pigios buvo. 

Ir kaip su tais lemuciu fiksatoriais? kur ju gauti galima?


Šį pranešimą redagavo fanrulz: 2015 rugsėjo 07 - 10:29

  • 0

#9 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 rugsėjo 07 - 11:06

Šrote. Tik nežinau kas norės lempas ardyt. Arba imi kietesnės vielos ir išsilankstai.


  • 0

#10 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2015 rugsėjo 07 - 12:44

Kai įdedi naujas lemputes įjungi ir duodi bent pusvalandį padirbt. Skirtingai nei dauguma, pakeičia, įjungia pažiūrėt ar šviečia ir vėl išjungia.

O "lievas" švietimas ne vien lempučių kaltė.

Sorry,kad įsikišau į jūsų pokalbį...Halogeninės lemputės veikia biškutį kitaip,kaip kad paprastos kaitrinės. Pas anas kaitinimo elementas (siūlas) įkaista iki "garavimo" temperatūros,bet tie garai esant tinkamoms sąlygoms grįžta atgal.Kad užtikrinti tinkamas sąlygas,turi būti reikiama maitinimo įtampa. Halogenams netinka nei per daug,nei per mažai. Kuo didesnis lempos skaistis,tuo griežtesni reikalavimai .Reziume:

1.-susitvarkyti elektros tiekimo  sistemą.(generatorius).

2.-Labai svarbu kontaktai prie lempos.

3.- Halogeninės lemputės viduje turi būti tam tikra temperatūra. Todėl NEGALIMA  lempos imti plikomis rankomis.Nuo pirštų lieka riebaliniai pėdsakai,kurie nuo karščio pajuoduoja,lemputės viduje pakyla temperatūra,pažeidžiamos  eksploatacijos sąlygos. Lempa tarnauja trumpiau. Kai kurie gamintojai rekomenduoja prieš statant lemputes,jas nuvalyti nuriebalintojais.(itin aktualu didelės galios lempoms).

       Beje,pats esi teisus dėl trumpalaikio įjungimo pasižiūrėti ar šviečia. Tik yra vienas "bet".Jei generas  ne pirmos jaunystės (čia tokių naujų nedaug),tik užvedus auto ir nepagazavus,,dažnai akumo  krovimo rėlė nesuveikia,ir įtampa sistemoje nėra tinkama. Tad gadinasi lempa. Iš patirties  galiu pasakyti,kad kelio matomumas itin prikauso nuo lempos skleidžiamos šviesos spektro. Kuo "raudonesnė" šviesa,tuo geriau matosi kelias šlapią dieną. Ir  atvirkščiai,-sausą dieną geriau baltos lempos. Ralistai  naktiniam važiavimui naudoja skirtingų spektrų lempas. Dėl to jos tokios visokios ir gaminamos. (Juoką sukelia ,kai pamatau "krūtas" auto su mėlynom lempom...) . Yra didelis noras išsiskirti iš minios bet kokia kaina.  Tolygu važiuoti nakčia su akiniais nuo saulės....Visai kaip "žmonėse su juodais kostiumais".


  • 0

#11 EDJU

EDJU
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Denmark,Vojens
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 hdi karavanas

Parašyta 2015 rugsėjo 09 - 05:58

Sutinku dėl mėlynų lempučių. Pats buvau apsirges šita liga. Pavazinejau savaitę ir išmečiau nes jos kažkaip stebuklingai, sviesdamos sugeba nieko neapšviesti
  • 0

#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 rugsėjo 09 - 08:33

Aš liga nebuvau apsirgęs, bet kelionėje per labai lietingą naktį pradėjau mąstyti, kad nieko nematau. Išsitraukiau iš bagažinės lemputes su 100/90W ir mėlyno atspalvio stikliukais, kurias gavau iš kažkur naudotas dovanų, sustojau po tiltu, įsidėjau. Po 15km teko stoti vėl ir atsiprašyti senųjų paprastų H4 55/60w, nes su tom mėlynom supratau, kad dabar jau tai iš tikro nieko nematau :D

 

Sorry,kad įsikišau į jūsų pokalbį...Halogeninės lemputės veikia biškutį kitaip,kaip kad paprastos kaitrinės. Pas anas kaitinimo elementas (siūlas) įkaista iki "garavimo" temperatūros,bet tie garai esant tinkamoms sąlygoms grįžta atgal.Kad užtikrinti tinkamas sąlygas,turi būti reikiama maitinimo įtampa. Halogenams netinka nei per daug,nei per mažai. Kuo didesnis lempos skaistis,tuo griežtesni reikalavimai .Reziume:

1.-susitvarkyti elektros tiekimo  sistemą.(generatorius).

2.-Labai svarbu kontaktai prie lempos.

3.- Halogeninės lemputės viduje turi būti tam tikra temperatūra. Todėl NEGALIMA  lempos imti plikomis rankomis.Nuo pirštų lieka riebaliniai pėdsakai,kurie nuo karščio pajuoduoja,lemputės viduje pakyla temperatūra,pažeidžiamos  eksploatacijos sąlygos. Lempa tarnauja trumpiau. Kai kurie gamintojai rekomenduoja prieš statant lemputes,jas nuvalyti nuriebalintojais.(itin aktualu didelės galios lempoms).

       Beje,pats esi teisus dėl trumpalaikio įjungimo pasižiūrėti ar šviečia. Tik yra vienas "bet".Jei generas  ne pirmos jaunystės (čia tokių naujų nedaug),tik užvedus auto ir nepagazavus,,dažnai akumo  krovimo rėlė nesuveikia,ir įtampa sistemoje nėra tinkama. Tad gadinasi lempa. Iš patirties  galiu pasakyti,kad kelio matomumas itin prikauso nuo lempos skleidžiamos šviesos spektro. Kuo "raudonesnė" šviesa,tuo geriau matosi kelias šlapią dieną. Ir  atvirkščiai,-sausą dieną geriau baltos lempos. Ralistai  naktiniam važiavimui naudoja skirtingų spektrų lempas. Dėl to jos tokios visokios ir gaminamos. (Juoką sukelia ,kai pamatau "krūtas" auto su mėlynom lempom...) . Yra didelis noras išsiskirti iš minios bet kokia kaina.  Tolygu važiuoti nakčia su akiniais nuo saulės....Visai kaip "žmonėse su juodais kostiumais".

 

O kokia tuomet turi būti "ideali įtampa"? Ant lemputės užrašyta 12V, bet realiai dirbant varikliui, yra normalu turėti 13,5-14,5V įtampą, ir nelabai normalu turėti daugiau arba mažiau.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#13 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2015 rugsėjo 09 - 12:01

Aš liga nebuvau apsirgęs, bet kelionėje per labai lietingą naktį pradėjau mąstyti, kad nieko nematau. Išsitraukiau iš bagažinės lemputes su 100/90W ir mėlyno atspalvio stikliukais, kurias gavau iš kažkur naudotas dovanų, sustojau po tiltu, įsidėjau. Po 15km teko stoti vėl ir atsiprašyti senųjų paprastų H4 55/60w, nes su tom mėlynom supratau, kad dabar jau tai iš tikro nieko nematau :D

 

 

O kokia tuomet turi būti "ideali įtampa"? Ant lemputės užrašyta 12V, bet realiai dirbant varikliui, yra normalu turėti 13,5-14,5V įtampą, ir nelabai normalu turėti daugiau arba mažiau.

Tamsta kaip ir teisus..Akumuliatorius sudarytas iš 6 vienodų sekcijų. Sekcijos sujungtos nuosekliai. Kiekvienoje sekcijoje vykstant elektrocheminiams procesams sukuriama 2, 12V įtampa. Visiškai įkrauto akumuliatoriaus įtampa yra 2,12 x 6 = 12,72V.
Nors ir rašoma 12 v. Taip jau yra. Lemputės irgi nors ir rašoma 12 v. yra skirtos nominaliai 12,72 v.įtampai . Kraunant akumą darbnė generatoriaus įtampa turi būti 13,8-14,5 v. max.  Anksčiau dar rašydavo ant lempų pakuočių  nominalios įtampos leidžiamą paklaidą,. Kiek pamenu,tai būdavo 5 proc. plius minus nuo nominalo. 12,72+5 proc.lygu 13,35 v. Tokia įtampa yra normali. Kaip gi gaunasi su 13,8-14,5....Ogi tie papildomi voltai dingsta laiduose. Pats dabar įdomumo daliai pasimatavau įtampą ant akumo ir ant šviečiančių lempų. Ant akumo 14,1,ant lempų 13,2 v.


Šį pranešimą redagavo gau173: 2015 rugsėjo 09 - 12:02

  • 0

#14 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 rugsėjo 09 - 19:10

Vienakart darėm eksperimentą antram guolį. Į lempas atvedžiau tiesiai nuo akumo laidus, valdymui pastačiau relę dideliais kontaktais, o šviesų jungtukas valdė tik relę.

Patikėkit kokios šviesos pasidarė.


  • 0

#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 rugsėjo 09 - 21:37

Pas golfus ten bėdos yra. Ypač su ilgomis šviesomis - patrauki į save rankenėlę ir laikai; kol laikai, ilgos šviesos šviečia gal pusantro karto ryškiau, negu tada, kai atleidi rankenėlę ir ji užsifiksuoja ilgų šviesų padėtyje. Ir ne tik pas golfus, tas tikrai buvo dar net ir ketvirtos laidos pasate.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 rugsėjo 09 - 21:43

Vienakart darėm eksperimentą antram guolį. Į lempas atvedžiau tiesiai nuo akumo laidus, valdymui pastačiau relę dideliais kontaktais, o šviesų jungtukas valdė tik relę.

Patikėkit kokios šviesos pasidarė.

Aš savo autobusiuke taip pasidaręs. Šviečia puikiai, ant lempų kabo apie 13,7-13,8.  Kadangi ten H4, tai vistiek ilgai tarnauja, patvarios gyvatės. Beje, jau eilę metų garaže naudojam Narva lemputes. Bandėm Hella, bet kadangi pasirinkimas mažas, tai grįžom prie Narvos.


Vienakart darėm eksperimentą antram guolį. Į lempas atvedžiau tiesiai nuo akumo laidus, valdymui pastačiau relę dideliais kontaktais, o šviesų jungtukas valdė tik relę.

Patikėkit kokios šviesos pasidarė.

Aš savo autobusiuke taip pasidaręs. Šviečia puikiai, ant lempų kabo apie 13,7-13,8.  Kadangi ten H4, tai vistiek ilgai tarnauja, patvarios gyvatės. Beje, jau eilę metų garaže naudojam Narva lemputes. Bandėm Hella, bet kadangi pasirinkimas mažas, tai grįžom prie Narvos.


  • 0

#17 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 rugsėjo 10 - 07:00

Pas mane kabluke taip padaryta jau prieš tai buvusių savininkų dešinei farai, per dvigubą relę. Tai va kodėl taip gerai švieČ ir naktim važinėt vienas malonumas, ir jau kelintus metus laiko kažkokios pliusinės lemputės, gal Osram Silverstar ar pan. Bet įtariu, kad daryta tikrai ne dėl šviesos, o dėl supuvusių laidų, nes žadinimas nuo kairės pusės :beer:


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#18 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2015 rugsėjo 10 - 10:27

Pas golfus ten bėdos yra. Ypač su ilgomis šviesomis - patrauki į save rankenėlę ir laikai; kol laikai, ilgos šviesos šviečia gal pusantro karto ryškiau, negu tada, kai atleidi rankenėlę ir ji užsifiksuoja ilgų šviesų padėtyje. Ir ne tik pas golfus, tas tikrai buvo dar net ir ketvirtos laidos pasate.

  Ne tik pas golfus. Pas visus wagenus anksčiau lempos švietė geltonai. Aš  pats turėjau wageną,tai galiu pasakyti,kad vokiečiai yra itin statutinė tauta. Parašyta  12,reiškia 12 ir  ne daugiau. Lempos šviečia geltonai,-tai nesvarbu. Swarbu,kad būtų 12 V ant lempos. Nauji Wagenai jau kitokie.Lempos šviečia ir kelias kartais matomas. Pasimokė.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0