patarkit kokias lemputes pirktis rudeniniam sezonui kad gerai matytus palijus ir siaip gerai sviestu? Osram? Philips? bosch? ir dar butent kokius modeliukus pavardinkit. dekui
H7 lemputes
#1
Posted 2015 September 07 - 09:08
#2
Posted 2015 September 07 - 09:25
Jo man ir jau būtų aktualu..Sunaudojau turbūt 4 komplektus Osram night breaker plus ir ONB unlimited..šviečia gerai, bet tas jų "ilgaamžiškumas" užmuša..Rūko žibintuose sudėtos laiko jau trys metai, bet tik dėl to kad jie retai naudojami, o trumpose iki pusmečio ir kaput..Yra gal kokių ilgai tarnaujančių alternatyvų?
#3
Posted 2015 September 07 - 09:33
Night breaker laiko apie 12000km. Gal lempučių prižiūrėt nemokat?
#4
Posted 2015 September 07 - 09:38
Mano laiko bet lievai sviecia . tad ieskaus geresniu variantu. ir prie to pacio, gal yra kur pirkt lempuciu laikikliu tu metaliniu dratuku, kur prie faros prisitvirtina?
#5
Posted 2015 September 07 - 09:53
Night breaker laiko apie 12000km. Gal lempučių prižiūrėt nemokat?
Butų gerai sužinot kaip jas prižiūrėt..
#6
Posted 2015 September 07 - 09:58
Butų gerai sužinot kaip jas prižiūrėt..
Kai įdedi naujas lemputes įjungi ir duodi bent pusvalandį padirbt. Skirtingai nei dauguma, pakeičia, įjungia pažiūrėt ar šviečia ir vėl išjungia.
O "lievas" švietimas ne vien lempučių kaltė.
#7
Posted 2015 September 07 - 10:20
Aišku, vadinasi reikės imt vėl breakerius ir "pagrūdint".. Įtariu šita procedūra privaloma visom visų gamintojų lemputėm. O šviečia jie tikrai gerai..
#8
Posted 2015 September 07 - 10:21
nu lemputes no name tai tikrai jos nieko gero ir kiek pamenu labai pigios buvo.
Ir kaip su tais lemuciu fiksatoriais? kur ju gauti galima?
Edited by fanrulz, 2015 September 07 - 10:29.
#9
Posted 2015 September 07 - 11:06
Šrote. Tik nežinau kas norės lempas ardyt. Arba imi kietesnės vielos ir išsilankstai.
#10
Posted 2015 September 07 - 12:44
Kai įdedi naujas lemputes įjungi ir duodi bent pusvalandį padirbt. Skirtingai nei dauguma, pakeičia, įjungia pažiūrėt ar šviečia ir vėl išjungia.
O "lievas" švietimas ne vien lempučių kaltė.
Sorry,kad įsikišau į jūsų pokalbį...Halogeninės lemputės veikia biškutį kitaip,kaip kad paprastos kaitrinės. Pas anas kaitinimo elementas (siūlas) įkaista iki "garavimo" temperatūros,bet tie garai esant tinkamoms sąlygoms grįžta atgal.Kad užtikrinti tinkamas sąlygas,turi būti reikiama maitinimo įtampa. Halogenams netinka nei per daug,nei per mažai. Kuo didesnis lempos skaistis,tuo griežtesni reikalavimai .Reziume:
1.-susitvarkyti elektros tiekimo sistemą.(generatorius).
2.-Labai svarbu kontaktai prie lempos.
3.- Halogeninės lemputės viduje turi būti tam tikra temperatūra. Todėl NEGALIMA lempos imti plikomis rankomis.Nuo pirštų lieka riebaliniai pėdsakai,kurie nuo karščio pajuoduoja,lemputės viduje pakyla temperatūra,pažeidžiamos eksploatacijos sąlygos. Lempa tarnauja trumpiau. Kai kurie gamintojai rekomenduoja prieš statant lemputes,jas nuvalyti nuriebalintojais.(itin aktualu didelės galios lempoms).
Beje,pats esi teisus dėl trumpalaikio įjungimo pasižiūrėti ar šviečia. Tik yra vienas "bet".Jei generas ne pirmos jaunystės (čia tokių naujų nedaug),tik užvedus auto ir nepagazavus,,dažnai akumo krovimo rėlė nesuveikia,ir įtampa sistemoje nėra tinkama. Tad gadinasi lempa. Iš patirties galiu pasakyti,kad kelio matomumas itin prikauso nuo lempos skleidžiamos šviesos spektro. Kuo "raudonesnė" šviesa,tuo geriau matosi kelias šlapią dieną. Ir atvirkščiai,-sausą dieną geriau baltos lempos. Ralistai naktiniam važiavimui naudoja skirtingų spektrų lempas. Dėl to jos tokios visokios ir gaminamos. (Juoką sukelia ,kai pamatau "krūtas" auto su mėlynom lempom...) . Yra didelis noras išsiskirti iš minios bet kokia kaina. Tolygu važiuoti nakčia su akiniais nuo saulės....Visai kaip "žmonėse su juodais kostiumais".
#11
Posted 2015 September 09 - 05:58
#12
Posted 2015 September 09 - 08:33
Aš liga nebuvau apsirgęs, bet kelionėje per labai lietingą naktį pradėjau mąstyti, kad nieko nematau. Išsitraukiau iš bagažinės lemputes su 100/90W ir mėlyno atspalvio stikliukais, kurias gavau iš kažkur naudotas dovanų, sustojau po tiltu, įsidėjau. Po 15km teko stoti vėl ir atsiprašyti senųjų paprastų H4 55/60w, nes su tom mėlynom supratau, kad dabar jau tai iš tikro nieko nematau
Sorry,kad įsikišau į jūsų pokalbį...Halogeninės lemputės veikia biškutį kitaip,kaip kad paprastos kaitrinės. Pas anas kaitinimo elementas (siūlas) įkaista iki "garavimo" temperatūros,bet tie garai esant tinkamoms sąlygoms grįžta atgal.Kad užtikrinti tinkamas sąlygas,turi būti reikiama maitinimo įtampa. Halogenams netinka nei per daug,nei per mažai. Kuo didesnis lempos skaistis,tuo griežtesni reikalavimai .Reziume:
1.-susitvarkyti elektros tiekimo sistemą.(generatorius).
2.-Labai svarbu kontaktai prie lempos.
3.- Halogeninės lemputės viduje turi būti tam tikra temperatūra. Todėl NEGALIMA lempos imti plikomis rankomis.Nuo pirštų lieka riebaliniai pėdsakai,kurie nuo karščio pajuoduoja,lemputės viduje pakyla temperatūra,pažeidžiamos eksploatacijos sąlygos. Lempa tarnauja trumpiau. Kai kurie gamintojai rekomenduoja prieš statant lemputes,jas nuvalyti nuriebalintojais.(itin aktualu didelės galios lempoms).
Beje,pats esi teisus dėl trumpalaikio įjungimo pasižiūrėti ar šviečia. Tik yra vienas "bet".Jei generas ne pirmos jaunystės (čia tokių naujų nedaug),tik užvedus auto ir nepagazavus,,dažnai akumo krovimo rėlė nesuveikia,ir įtampa sistemoje nėra tinkama. Tad gadinasi lempa. Iš patirties galiu pasakyti,kad kelio matomumas itin prikauso nuo lempos skleidžiamos šviesos spektro. Kuo "raudonesnė" šviesa,tuo geriau matosi kelias šlapią dieną. Ir atvirkščiai,-sausą dieną geriau baltos lempos. Ralistai naktiniam važiavimui naudoja skirtingų spektrų lempas. Dėl to jos tokios visokios ir gaminamos. (Juoką sukelia ,kai pamatau "krūtas" auto su mėlynom lempom...) . Yra didelis noras išsiskirti iš minios bet kokia kaina. Tolygu važiuoti nakčia su akiniais nuo saulės....Visai kaip "žmonėse su juodais kostiumais".
O kokia tuomet turi būti "ideali įtampa"? Ant lemputės užrašyta 12V, bet realiai dirbant varikliui, yra normalu turėti 13,5-14,5V įtampą, ir nelabai normalu turėti daugiau arba mažiau.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Posted 2015 September 09 - 12:01
Aš liga nebuvau apsirgęs, bet kelionėje per labai lietingą naktį pradėjau mąstyti, kad nieko nematau. Išsitraukiau iš bagažinės lemputes su 100/90W ir mėlyno atspalvio stikliukais, kurias gavau iš kažkur naudotas dovanų, sustojau po tiltu, įsidėjau. Po 15km teko stoti vėl ir atsiprašyti senųjų paprastų H4 55/60w, nes su tom mėlynom supratau, kad dabar jau tai iš tikro nieko nematau
O kokia tuomet turi būti "ideali įtampa"? Ant lemputės užrašyta 12V, bet realiai dirbant varikliui, yra normalu turėti 13,5-14,5V įtampą, ir nelabai normalu turėti daugiau arba mažiau.
Tamsta kaip ir teisus..Akumuliatorius sudarytas iš 6 vienodų sekcijų. Sekcijos sujungtos nuosekliai. Kiekvienoje sekcijoje vykstant elektrocheminiams procesams sukuriama 2, 12V įtampa. Visiškai įkrauto akumuliatoriaus įtampa yra 2,12 x 6 = 12,72V.
Nors ir rašoma 12 v. Taip jau yra. Lemputės irgi nors ir rašoma 12 v. yra skirtos nominaliai 12,72 v.įtampai . Kraunant akumą darbnė generatoriaus įtampa turi būti 13,8-14,5 v. max. Anksčiau dar rašydavo ant lempų pakuočių nominalios įtampos leidžiamą paklaidą,. Kiek pamenu,tai būdavo 5 proc. plius minus nuo nominalo. 12,72+5 proc.lygu 13,35 v. Tokia įtampa yra normali. Kaip gi gaunasi su 13,8-14,5....Ogi tie papildomi voltai dingsta laiduose. Pats dabar įdomumo daliai pasimatavau įtampą ant akumo ir ant šviečiančių lempų. Ant akumo 14,1,ant lempų 13,2 v.
Edited by gau173, 2015 September 09 - 12:02.
#14
Posted 2015 September 09 - 19:10
Vienakart darėm eksperimentą antram guolį. Į lempas atvedžiau tiesiai nuo akumo laidus, valdymui pastačiau relę dideliais kontaktais, o šviesų jungtukas valdė tik relę.
Patikėkit kokios šviesos pasidarė.
#15
Posted 2015 September 09 - 21:37
Pas golfus ten bėdos yra. Ypač su ilgomis šviesomis - patrauki į save rankenėlę ir laikai; kol laikai, ilgos šviesos šviečia gal pusantro karto ryškiau, negu tada, kai atleidi rankenėlę ir ji užsifiksuoja ilgų šviesų padėtyje. Ir ne tik pas golfus, tas tikrai buvo dar net ir ketvirtos laidos pasate.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Posted 2015 September 09 - 21:43
Vienakart darėm eksperimentą antram guolį. Į lempas atvedžiau tiesiai nuo akumo laidus, valdymui pastačiau relę dideliais kontaktais, o šviesų jungtukas valdė tik relę.
Patikėkit kokios šviesos pasidarė.
Aš savo autobusiuke taip pasidaręs. Šviečia puikiai, ant lempų kabo apie 13,7-13,8. Kadangi ten H4, tai vistiek ilgai tarnauja, patvarios gyvatės. Beje, jau eilę metų garaže naudojam Narva lemputes. Bandėm Hella, bet kadangi pasirinkimas mažas, tai grįžom prie Narvos.
Vienakart darėm eksperimentą antram guolį. Į lempas atvedžiau tiesiai nuo akumo laidus, valdymui pastačiau relę dideliais kontaktais, o šviesų jungtukas valdė tik relę.
Patikėkit kokios šviesos pasidarė.
Aš savo autobusiuke taip pasidaręs. Šviečia puikiai, ant lempų kabo apie 13,7-13,8. Kadangi ten H4, tai vistiek ilgai tarnauja, patvarios gyvatės. Beje, jau eilę metų garaže naudojam Narva lemputes. Bandėm Hella, bet kadangi pasirinkimas mažas, tai grįžom prie Narvos.
#17
Posted 2015 September 10 - 07:00
Pas mane kabluke taip padaryta jau prieš tai buvusių savininkų dešinei farai, per dvigubą relę. Tai va kodėl taip gerai švieČ ir naktim važinėt vienas malonumas, ir jau kelintus metus laiko kažkokios pliusinės lemputės, gal Osram Silverstar ar pan. Bet įtariu, kad daryta tikrai ne dėl šviesos, o dėl supuvusių laidų, nes žadinimas nuo kairės pusės
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Posted 2015 September 10 - 10:27
Pas golfus ten bėdos yra. Ypač su ilgomis šviesomis - patrauki į save rankenėlę ir laikai; kol laikai, ilgos šviesos šviečia gal pusantro karto ryškiau, negu tada, kai atleidi rankenėlę ir ji užsifiksuoja ilgų šviesų padėtyje. Ir ne tik pas golfus, tas tikrai buvo dar net ir ketvirtos laidos pasate.
Ne tik pas golfus. Pas visus wagenus anksčiau lempos švietė geltonai. Aš pats turėjau wageną,tai galiu pasakyti,kad vokiečiai yra itin statutinė tauta. Parašyta 12,reiškia 12 ir ne daugiau. Lempos šviečia geltonai,-tai nesvarbu. Swarbu,kad būtų 12 V ant lempos. Nauji Wagenai jau kitokie.Lempos šviečia ir kelias kartais matomas. Pasimokė.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users