Jump to content


Photo

slenkscio,, remontas,, ... montazinemis putomis


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • posts 776
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Posted 2015 September 10 - 15:31

is isores dar slenksciai atrodo normaliai, t. y. dar ne atsiraite, kaip skarmalai kokie.bet apacioj is dugno keliose vietose jau issiskleidusios suvirinimo siuiles, t.y. kiaura. jei pro tas skyles pripurski putu,jos priima slenkscio forma ir bent jau vanduo ir purvas nepatenka toliau? ar verta? o jei veliau bandanyciau ivirint naujus slenkscius, ar tos putos nemaisytu? beje kiek ieskojau ,tai tais slenksciu ivirinimais mazai kas uzsiima.
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#2 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • posts 1,197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Posted 2015 September 10 - 15:48

del putų tai verta, bet butu gerai ant viršaus dar jas izoliuoti nuo vandens. t.y stiklo audiniu, ar kokia epoksidine danga... dėl slenkšio mačiau kaip buria kitaip. t.y namų salygomis. nusiperka slenksti, tada isipjauna blogiausias dalins senojo, ir nauja deda ant virsaus nebe virinadami, o kniedydami. ant virsaus epoksidine smala sutepa ir dažo. na čia elementariausias būdas :)


  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#3 Cat.With.Hat

Cat.With.Hat
  • Senbuviai
  • posts 101
  • Vieta:Vilnius / Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 206

Posted 2015 September 10 - 18:11

putom? montažinėm? net negalvok, jei nori mašina ilgai turėt.  :doh: jau geriau naujus slenksčius įsivirint anksčiau.  ;]


  • 0

1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD 

2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"

2006m. Citroen C6 2.7 HDi :D

2007m. Citroen C6 2.7 HDi :lyzht:
 


#4 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • posts 3,002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Posted 2015 September 10 - 18:57

Putis jega. Volvo padariau kaip nauji buvo.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 September 11 - 07:55

Makrofleksas tokiose vietose gyvendamas drėgmę iš išorės renka labai greitai, o į išorę atiduoda labai lėtai. Tai pagalvok darkart. Jei reikia TA praeit ir važiuot - tik tam ir tinkama.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 zallias

zallias
  • Senbuviai
  • posts 49
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:C8 2005 2,2 94kw+chip

Posted 2015 September 11 - 21:31

Teisingai sako, makrofleksas tik masinos pudymas o pliuso jokio, net negalvok apie tai


  • 0

#7 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 September 11 - 21:44

Makrofleksas tokiose vietose gyvendamas drėgmę iš išorės renka labai greitai, o į išorę atiduoda labai lėtai. Tai pagalvok darkart. Jei reikia TA praeit ir važiuot - tik tam ir tinkama.

nu cia jau nesamone,kaip ji iskrapstyti reiks is vidaus veliau...O va ispjovus supuvusia vieta,uzdeti lopa epoksidini,laikinai tiks


is isores dar slenksciai atrodo normaliai, t. y. dar ne atsiraite, kaip skarmalai kokie.bet apacioj is dugno keliose vietose jau issiskleidusios suvirinimo siuiles, t.y. kiaura. jei pro tas skyles pripurski putu,jos priima slenkscio forma ir bent jau vanduo ir purvas nepatenka toliau? ar verta? o jei veliau bandanyciau ivirint naujus slenkscius, ar tos putos nemaisytu? beje kiek ieskojau ,tai tais slenksciu ivirinimais mazai kas uzsiima.

uzsimti tai uzsiima,ale teks apsispresti kaip ilgai noresi ja tureti,ir darbu kaina ne is pigiausiu,jei pilnai pervirinti


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 September 13 - 01:29

nu cia jau nesamone,kaip ji iskrapstyti reiks is vidaus veliau...O va ispjovus supuvusia vieta,uzdeti lopa epoksidini,laikinai tiks

Na kai mašina jau pasmerkta ir jai varoma paskutinė technikinė, kad dar du metus atitarnautų garbingai kaip darbinis ar kovinis automobilis, tai paprastai niekas jau nebegalvoja, kaip jį reiks iškrapštyti :) Už tai ir sakiau "jei reikia TA praeit ir važiuot", t.y. negauni daugiau nieko, kaip tik galimybę praeiti TA ir važiuoti :) Pats nei karto taip nedariau, nes tiesiog labai nemėgstu kėbulo remontų darbų ir jei mašina beviltiškai supūna, pradedu ją mažai mylėt ir remontuot,taip kad pasibaigia tuomet kartu ir kėbulas, ir mechaninė dalis jau būna besubaigianti, tai paprasčiau išmest. Bet būna žmonių, kur mašinas prižiūri taip, kad kėbulas toks, kad vietomis plonos skardos jau gabalais krenta, o techninė būklė ideali. Tai tokiu atveju jei kėbulo bendras stovis (laikančių konstrukcijų) dar tikrai neblogas ir pakankamai saugus, tai pateisinu šitą priemonę, nes TA skėriai kažkodėl galvoja, kad milimetrinė slenksčio skarda yra afigienai laikanti konstrukcija ir kai ten kažkas minkšta ar kiaura - kabinėjasi, nors tai iš esmės apdailinis elementas, o tikrieji laikantys balkiai yra po dugnu ir/arba slenksčių viduje...


Edited by tadas1991, 2015 September 13 - 01:33.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 September 13 - 06:56

vien del to kad praeiti ta ir veliau rizikuoti saugumu,nu nafig,dar karta pasikartosiu,jei kiauri slensciai,garantruoju kad ir vidiniai stiprintuvai(lanzeronas po domkratinis) bus papuve ar is vis ispuve,tai aksioma,as ta pats isitikinau,o montazinem putom uzputus dar daugiau dregme laikysite viduje,ir kebulas "vaiksto".Gaila bet nepadariau nuotrauku darbu kai pervirinau slenkscius 406,bet ispjovus puvena patikekit vaizdelis buvo tragiskas,sustiprinus visa tai masina tapo standesne,stabilesne pasak savininko(tevuko)


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#10 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • posts 776
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Posted 2015 September 13 - 09:19

tame ir esme ,kad TA praejo pries dvi savaites,605 turejo tik du trukumus , rankinis silpnai stabde ir duslintuvas pavirinau, 18 m senumo auto nera dideli gedimai.bet jei ispjovus senus slenkscius ten vaizdas butu nekoks, negi virinsi senus atgal? domkratas nelenda i vidu pakelus . bendradarbis keite savo 94m pugui slenkscius tai sumokejo uz viska, abi puses 400 lt
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#11 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 September 13 - 14:07

tame ir esme ,kad TA praejo pries dvi savaites,605 turejo tik du trukumus , rankinis silpnai stabde ir duslintuvas pavirinau, 18 m senumo auto nera dideli gedimai.bet jei ispjovus senus slenkscius ten vaizdas butu nekoks, negi virinsi senus atgal? domkratas nelenda i vidu pakelus . bendradarbis keite savo 94m pugui slenkscius tai sumokejo uz viska, abi puses 400 lt

nu gal neapsimetame :fool: ,kokius senus,nauji remontiniai..nu jo tikiu kad 94-ais metais uz abu sumokejo 400lt,tais laikais 400lt buvo geras pinigas.siai dienai  tik pas pijokeli isivirinsi uz tokia suma


Edited by Ramus, 2015 September 13 - 14:09.

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#12 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • posts 776
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Posted 2015 September 13 - 17:42

islankste is skardos naujus slenkscius, ispjove ,ivirino, ir padare per diena, pugas buvo 94 m , o keite slenksciu pernai, pats maciau , padaryta puikiausiai, keite ne pijokelis, o zmogus dirbantis transporto imonej suvirintoju :fool:, kai moka netrunka, ir kainavo 400lt


Edited by brizas, 2015 September 13 - 17:44.

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#13 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • posts 1,935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Posted 2015 September 13 - 22:30

As savo 806am su stiklo plauso audiniu + bitumas ant virsaus sutvarkiau - :good:

Pirma kart TA nepraleido, po tvarkymo - nekylo net klausimu :)


  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#14 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 September 14 - 20:14

islankste is skardos naujus slenkscius, ispjove ,ivirino, ir padare per diena, pugas buvo 94 m , o keite slenksciu pernai, pats maciau , padaryta puikiausiai, keite ne pijokelis, o zmogus dirbantis transporto imonej suvirintoju :fool:, kai moka netrunka, ir kainavo 400lt

nu tu dar pasakyk kad skarda lankste ciunkuota lietvamzdziams statybine,tai jos storis max 0.5mm,o automobilines 0.8.Nu tai ko delsi prasykis pas suvirintoja transporto....padarys uz 400 lituku ir medziagu pirkti nereiks


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#15 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • posts 4,533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Posted 2015 September 23 - 20:34

Dar vienas metodas - gniužulas Lietuvos Ryto ir gipsatūra iš plaušinio špakliaus...

Tiek mano variante, tiek makrofleksiniam, nebus galima batus slenkstin nuo purvo padaužyt.

O visumoje, jei jau TA praeita ir lupena bus naudojama "davažinėjimui", gal net nereikia nieko tvarkyt? Kam iš šūdo vašką spaust?...


  • 0
... labai piktas diedas...

#16 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 September 26 - 02:06

Esam tas vietas, kur paprastai nesitiki, kad bus kiaura, tad ir nestuksena, ir nebado, su dažyta lipnia juosta ant gniužulo Lietuvos Ryto pravarę.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#17 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 September 26 - 15:19

 TA su supuvusiom kebulo dalim nepraleidzia,dar  megsta su atsuktuvu pabadyti per slenkscius,dugna praeiti,kai mato korozijos zidinius


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#18 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • posts 4,533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Posted 2015 September 27 - 19:58

tame ir esme ,kad TA praejo pries dvi savaites...

 

 TA su supuvusiom kebulo dalim nepraleidzia...

 

Ramus, kaip matai, TA jau nebeaktuali. O dėl rūdžių, tai gal metai, kaip pasikeitė TA reikalavimai. Viena - jei rūdys ant sparno ar durelių, kita - jei ant nešančios kėbulo dalies (slenksčio ar lonžerono). Išorinė rūdis ant slenksčio irgi dar nereiškia, kad paliestas vidinis stiprintuvas. Jei apeliuoti į susilpnėjusį kėbulo standumą (ko pasekoje - ir saugumą) dėl supuvusio slenksčio, tai ar dažnas ištiria, kas pas juos iš tikro vaire: airbagas, ar muliažas?


Edited by Jimmy, 2015 September 27 - 20:00.

  • 0
... labai piktas diedas...

#19 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 October 02 - 15:40

Ramus, kaip matai, TA jau nebeaktuali. O dėl rūdžių, tai gal metai, kaip pasikeitė TA reikalavimai. Viena - jei rūdys ant sparno ar durelių, kita - jei ant nešančios kėbulo dalies (slenksčio ar lonžerono). Išorinė rūdis ant slenksčio irgi dar nereiškia, kad paliestas vidinis stiprintuvas. Jei apeliuoti į susilpnėjusį kėbulo standumą (ko pasekoje - ir saugumą) dėl supuvusio slenksčio, tai ar dažnas ištiria, kas pas juos iš tikro vaire: airbagas, ar muliažas?

taip tu cia is dalies teisus,bet nereikia lyginti oro pagalviu muliazu ir supuvusiu nesanciu konstrukciju,na cia kiekvieno kamikadziu reikalas,vazineti su puvenom ir rizikuoti savo ir kitu sveikata ar net gyvybe..


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#20 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • posts 4,533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Posted 2015 October 02 - 19:48

taip tu cia is dalies teisus,bet nereikia lyginti oro pagalviu muliazu ir supuvusiu nesanciu konstrukciju,na cia kiekvieno kamikadziu reikalas,vazineti su puvenom ir rizikuoti savo ir kitu sveikata ar net gyvybe..

Suprantiš, kolega Brizas klausia apie kosmetinį remontą. Tipo - "kad akių negadintų".

Esu sulopęs iki varpos senų puvėkų žiguliukų, opelių ir kitų trantų. Jei rūdys išlipa kiaurai slenkstį, garantuotai viduriai (stiprintuvas) tos korozijos suėsti kapitaliai. Priežastis - neapdirbimas konservantu tuo metu, kai dar buvo nevėlu. Jei žmogelis norėdavo puvėką vairuoti tikrai ilgai, tekdavo slenkstį nukaltuot visą, išpjauti tai, kas liko nuo stiprintuvo, įvirint naują ir tik tada prisobačint naują slenkstį. Dažymas ir konservanto pripūtimas - galutinis etapas.

Turint omeny, kad sveiką mašiniuką gali nupirkti už santykinai nedidelius pinigus, o peugeot klube reiškiasi daugumoje ne oligarchai, tai nereikia moralizuot apie saugumą, kai rimto remonto kaina gali 2X viršyti lupenos likutinę vertę. Manau, kad daug kas iš klubiečių perka pežus dėl jų santykinai žemos rinkos kainos, kitaip visi važinėtų Volvo XC90, o jis vienintelis yra gavęs po 5 saugumo žvaigždutes visose kategorijose...

Taigi, lopykim savo drandalietus makroflex'u, lietryčiu ar rotbandu. Imsim gyvent kaip fokiečiai - kas 5 metus pirksim naujus mašiniukus ir neknisim viens kitam proto dėl rūdžių...


  • 0
... labai piktas diedas...




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users