
slenkscio,, remontas,, ... montazinemis putomis
#1
Parašyta 2015 rugsėjo 10 - 15:31
#2
Parašyta 2015 rugsėjo 10 - 15:48
del putų tai verta, bet butu gerai ant viršaus dar jas izoliuoti nuo vandens. t.y stiklo audiniu, ar kokia epoksidine danga... dėl slenkšio mačiau kaip buria kitaip. t.y namų salygomis. nusiperka slenksti, tada isipjauna blogiausias dalins senojo, ir nauja deda ant virsaus nebe virinadami, o kniedydami. ant virsaus epoksidine smala sutepa ir dažo. na čia elementariausias būdas
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#3
Parašyta 2015 rugsėjo 10 - 18:11
putom? montažinėm? net negalvok, jei nori mašina ilgai turėt. jau geriau naujus slenksčius įsivirint anksčiau.
1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD
2007m. Citroen C6 2.7 HDi
2017m. Peugeot 5008 1.6 HDi GT line
#4
Parašyta 2015 rugsėjo 10 - 18:57
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#5
Parašyta 2015 rugsėjo 11 - 07:55
Makrofleksas tokiose vietose gyvendamas drėgmę iš išorės renka labai greitai, o į išorę atiduoda labai lėtai. Tai pagalvok darkart. Jei reikia TA praeit ir važiuot - tik tam ir tinkama.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2015 rugsėjo 11 - 21:31
Teisingai sako, makrofleksas tik masinos pudymas o pliuso jokio, net negalvok apie tai
#7
Parašyta 2015 rugsėjo 11 - 21:44
Makrofleksas tokiose vietose gyvendamas drėgmę iš išorės renka labai greitai, o į išorę atiduoda labai lėtai. Tai pagalvok darkart. Jei reikia TA praeit ir važiuot - tik tam ir tinkama.
nu cia jau nesamone,kaip ji iskrapstyti reiks is vidaus veliau...O va ispjovus supuvusia vieta,uzdeti lopa epoksidini,laikinai tiks
is isores dar slenksciai atrodo normaliai, t. y. dar ne atsiraite, kaip skarmalai kokie.bet apacioj is dugno keliose vietose jau issiskleidusios suvirinimo siuiles, t.y. kiaura. jei pro tas skyles pripurski putu,jos priima slenkscio forma ir bent jau vanduo ir purvas nepatenka toliau? ar verta? o jei veliau bandanyciau ivirint naujus slenkscius, ar tos putos nemaisytu? beje kiek ieskojau ,tai tais slenksciu ivirinimais mazai kas uzsiima.
uzsimti tai uzsiima,ale teks apsispresti kaip ilgai noresi ja tureti,ir darbu kaina ne is pigiausiu,jei pilnai pervirinti
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#8
Parašyta 2015 rugsėjo 13 - 01:29
nu cia jau nesamone,kaip ji iskrapstyti reiks is vidaus veliau...O va ispjovus supuvusia vieta,uzdeti lopa epoksidini,laikinai tiks
Na kai mašina jau pasmerkta ir jai varoma paskutinė technikinė, kad dar du metus atitarnautų garbingai kaip darbinis ar kovinis automobilis, tai paprastai niekas jau nebegalvoja, kaip jį reiks iškrapštyti Už tai ir sakiau "jei reikia TA praeit ir važiuot", t.y. negauni daugiau nieko, kaip tik galimybę praeiti TA ir važiuoti
Pats nei karto taip nedariau, nes tiesiog labai nemėgstu kėbulo remontų darbų ir jei mašina beviltiškai supūna, pradedu ją mažai mylėt ir remontuot,taip kad pasibaigia tuomet kartu ir kėbulas, ir mechaninė dalis jau būna besubaigianti, tai paprasčiau išmest. Bet būna žmonių, kur mašinas prižiūri taip, kad kėbulas toks, kad vietomis plonos skardos jau gabalais krenta, o techninė būklė ideali. Tai tokiu atveju jei kėbulo bendras stovis (laikančių konstrukcijų) dar tikrai neblogas ir pakankamai saugus, tai pateisinu šitą priemonę, nes TA skėriai kažkodėl galvoja, kad milimetrinė slenksčio skarda yra afigienai laikanti konstrukcija ir kai ten kažkas minkšta ar kiaura - kabinėjasi, nors tai iš esmės apdailinis elementas, o tikrieji laikantys balkiai yra po dugnu ir/arba slenksčių viduje...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 rugsėjo 13 - 01:33
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2015 rugsėjo 13 - 06:56
vien del to kad praeiti ta ir veliau rizikuoti saugumu,nu nafig,dar karta pasikartosiu,jei kiauri slensciai,garantruoju kad ir vidiniai stiprintuvai(lanzeronas po domkratinis) bus papuve ar is vis ispuve,tai aksioma,as ta pats isitikinau,o montazinem putom uzputus dar daugiau dregme laikysite viduje,ir kebulas "vaiksto".Gaila bet nepadariau nuotrauku darbu kai pervirinau slenkscius 406,bet ispjovus puvena patikekit vaizdelis buvo tragiskas,sustiprinus visa tai masina tapo standesne,stabilesne pasak savininko(tevuko)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#10
Parašyta 2015 rugsėjo 13 - 09:19
#11
Parašyta 2015 rugsėjo 13 - 14:07
tame ir esme ,kad TA praejo pries dvi savaites,605 turejo tik du trukumus , rankinis silpnai stabde ir duslintuvas pavirinau, 18 m senumo auto nera dideli gedimai.bet jei ispjovus senus slenkscius ten vaizdas butu nekoks, negi virinsi senus atgal? domkratas nelenda i vidu pakelus . bendradarbis keite savo 94m pugui slenkscius tai sumokejo uz viska, abi puses 400 lt
nu gal neapsimetame ,kokius senus,nauji remontiniai..nu jo tikiu kad 94-ais metais uz abu sumokejo 400lt,tais laikais 400lt buvo geras pinigas.siai dienai tik pas pijokeli isivirinsi uz tokia suma
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 rugsėjo 13 - 14:09
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#12
Parašyta 2015 rugsėjo 13 - 17:42
islankste is skardos naujus slenkscius, ispjove ,ivirino, ir padare per diena, pugas buvo 94 m , o keite slenksciu pernai, pats maciau , padaryta puikiausiai, keite ne pijokelis, o zmogus dirbantis transporto imonej suvirintoju , kai moka netrunka, ir kainavo 400lt
Šį pranešimą redagavo brizas: 2015 rugsėjo 13 - 17:44
#13
Parašyta 2015 rugsėjo 13 - 22:30
As savo 806am su stiklo plauso audiniu + bitumas ant virsaus sutvarkiau -
Pirma kart TA nepraleido, po tvarkymo - nekylo net klausimu
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#14
Parašyta 2015 rugsėjo 14 - 20:14
islankste is skardos naujus slenkscius, ispjove ,ivirino, ir padare per diena, pugas buvo 94 m , o keite slenksciu pernai, pats maciau , padaryta puikiausiai, keite ne pijokelis, o zmogus dirbantis transporto imonej suvirintoju
, kai moka netrunka, ir kainavo 400lt
nu tu dar pasakyk kad skarda lankste ciunkuota lietvamzdziams statybine,tai jos storis max 0.5mm,o automobilines 0.8.Nu tai ko delsi prasykis pas suvirintoja transporto....padarys uz 400 lituku ir medziagu pirkti nereiks
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#15
Parašyta 2015 rugsėjo 23 - 20:34
Dar vienas metodas - gniužulas Lietuvos Ryto ir gipsatūra iš plaušinio špakliaus...
Tiek mano variante, tiek makrofleksiniam, nebus galima batus slenkstin nuo purvo padaužyt.
O visumoje, jei jau TA praeita ir lupena bus naudojama "davažinėjimui", gal net nereikia nieko tvarkyt? Kam iš šūdo vašką spaust?...
#16
Parašyta 2015 rugsėjo 26 - 02:06
Esam tas vietas, kur paprastai nesitiki, kad bus kiaura, tad ir nestuksena, ir nebado, su dažyta lipnia juosta ant gniužulo Lietuvos Ryto pravarę.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#17
Parašyta 2015 rugsėjo 26 - 15:19
TA su supuvusiom kebulo dalim nepraleidzia,dar megsta su atsuktuvu pabadyti per slenkscius,dugna praeiti,kai mato korozijos zidinius
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#18
Parašyta 2015 rugsėjo 27 - 19:58
tame ir esme ,kad TA praejo pries dvi savaites...
TA su supuvusiom kebulo dalim nepraleidzia...
Ramus, kaip matai, TA jau nebeaktuali. O dėl rūdžių, tai gal metai, kaip pasikeitė TA reikalavimai. Viena - jei rūdys ant sparno ar durelių, kita - jei ant nešančios kėbulo dalies (slenksčio ar lonžerono). Išorinė rūdis ant slenksčio irgi dar nereiškia, kad paliestas vidinis stiprintuvas. Jei apeliuoti į susilpnėjusį kėbulo standumą (ko pasekoje - ir saugumą) dėl supuvusio slenksčio, tai ar dažnas ištiria, kas pas juos iš tikro vaire: airbagas, ar muliažas?
Šį pranešimą redagavo Jimmy: 2015 rugsėjo 27 - 20:00
#19
Parašyta 2015 spalio 02 - 15:40
Ramus, kaip matai, TA jau nebeaktuali. O dėl rūdžių, tai gal metai, kaip pasikeitė TA reikalavimai. Viena - jei rūdys ant sparno ar durelių, kita - jei ant nešančios kėbulo dalies (slenksčio ar lonžerono). Išorinė rūdis ant slenksčio irgi dar nereiškia, kad paliestas vidinis stiprintuvas. Jei apeliuoti į susilpnėjusį kėbulo standumą (ko pasekoje - ir saugumą) dėl supuvusio slenksčio, tai ar dažnas ištiria, kas pas juos iš tikro vaire: airbagas, ar muliažas?
taip tu cia is dalies teisus,bet nereikia lyginti oro pagalviu muliazu ir supuvusiu nesanciu konstrukciju,na cia kiekvieno kamikadziu reikalas,vazineti su puvenom ir rizikuoti savo ir kitu sveikata ar net gyvybe..
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#20
Parašyta 2015 spalio 02 - 19:48
taip tu cia is dalies teisus,bet nereikia lyginti oro pagalviu muliazu ir supuvusiu nesanciu konstrukciju,na cia kiekvieno kamikadziu reikalas,vazineti su puvenom ir rizikuoti savo ir kitu sveikata ar net gyvybe..
Suprantiš, kolega Brizas klausia apie kosmetinį remontą. Tipo - "kad akių negadintų".
Esu sulopęs iki varpos senų puvėkų žiguliukų, opelių ir kitų trantų. Jei rūdys išlipa kiaurai slenkstį, garantuotai viduriai (stiprintuvas) tos korozijos suėsti kapitaliai. Priežastis - neapdirbimas konservantu tuo metu, kai dar buvo nevėlu. Jei žmogelis norėdavo puvėką vairuoti tikrai ilgai, tekdavo slenkstį nukaltuot visą, išpjauti tai, kas liko nuo stiprintuvo, įvirint naują ir tik tada prisobačint naują slenkstį. Dažymas ir konservanto pripūtimas - galutinis etapas.
Turint omeny, kad sveiką mašiniuką gali nupirkti už santykinai nedidelius pinigus, o peugeot klube reiškiasi daugumoje ne oligarchai, tai nereikia moralizuot apie saugumą, kai rimto remonto kaina gali 2X viršyti lupenos likutinę vertę. Manau, kad daug kas iš klubiečių perka pežus dėl jų santykinai žemos rinkos kainos, kitaip visi važinėtų Volvo XC90, o jis vienintelis yra gavęs po 5 saugumo žvaigždutes visose kategorijose...
Taigi, lopykim savo drandalietus makroflex'u, lietryčiu ar rotbandu. Imsim gyvent kaip fokiečiai - kas 5 metus pirksim naujus mašiniukus ir neknisim viens kitam proto dėl rūdžių...
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0