Pakeiciau tepalus. tepalus emiau specialiai tam skirtus varikliams su didesne rida ir pusiau sintetika 10w40. variklis svariau dirba.
mano senukas ne jauniklis ne su 100 000 ir ne 200 000 rida o, tuoj perkops TIKRA 300 000 riba., tai kitokiu tepalu sirdis neleistu pilti. tik 10w40 ir + pasitaike su didesne rida turintiems varikliams, kodel nepaemus. del filtro per daug kiausu irgi nesuku. pora dienu su tepalo slegiu viskas ok. kompensatoriai nekalena, vadinas slegio nepameta.
po 10 000km arba kitaip ziema vel keisiu.
klausimas del AC..
Lyg saldo viskas ok... bet kompresoriui isijungus, ventiliatorius (variklio) sukasi letai... prisiminus c5 sukdavosi greiciau...
o palietus ateinama ir iseinama vamzdeli, vienas buna saltas, o kitas siltas... kada turetu buti karstas... atsimenu kitom masinom negaledavau paliest, degindavo.
nuo ko tai priklauso ? nepakankamas ausinimas ventiliaroriaus ar atvirksciai pagalvojus ? jei but nepakankamas jau tada degintu ?
Siandien pabandziau ijungt., viskas isijunge, salde, tik vamzdeliai ateinantys nepakankamai salti, o iseinantys, nei neisile., aisku siandien ir oras ne toks karstas, nes ir be kondicionieriaus ausina pakankamai.
nesakau kad sistema kiaura ir slegis dingo., bet va su tais vamzdeliu gryztamuju ikaitimais klausimas... mano visad tik siltas ,., kada kitu turetu masinu visada degindavo..
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 gegužės 13 - 11:54