Ir nepamirsk, kad buvau apie galines lempas uzsimines
Eddy_P_206-406-607_2001m_1.4i_2.0HDI_2.9i..
#341
Posted 2016 June 11 - 09:47
#342
Posted 2016 July 27 - 20:28
607 atsikraciau kaip dauguma jau zino.,
206 vis vaziuoja, be jokiu investiciju ir jokiu bedu dar... tiesa tik kondicionieriu uzpildziau per pusantru metu pagaliau, menuo laiko - vis dar saldo
406 kuri laika ilsejos, vazinejau su renuske, kol DCI nepradejo reikalaut demesio.
siuo metu 406 mano legendinis jau vaziuoja., AC jau -2 menesiai veikia, irgi saldo gerai, visgi naujas radiatorius su davikliu
uzmeciau r-19 245/35 ratus su gumom
kaip nenuostabu - vaziavimo komfortas stebuklingai geras, mazai kuo skirias nuo r17 buvusiu...
neisivaizduoju - zinau ka reiskia tokie ratai ant 406 , plyta... nu bet sitas.., neisivaizduoju kas cia vaziuoklej kokio lainerio vaziuokle., islaikanti amortizacija gera... aisku su tokiom padangom ant kelio jauciasi vairo patampymas - ne didesnis nei c5.
pamenu 605 su r18 - buvo plyta - jookio komforto.... nu bet sitas 406... negiriu, bet pats stebiuos..., keista..
P>S.. galas biski suzemejo, nes vaikas -20kg ., plius r17 ratai bagazinej su gumom, biski svorio yra
Edited by Eddy, 2016 July 27 - 20:33.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#343
Posted 2016 July 28 - 21:03
Super atrodo
Ant maniškio nėjo deja uždėt jų tvarkingai...
Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX
Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc
Dabartinė:
Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė
Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis
#344
Posted 2016 July 29 - 08:06
Man tai nelabai tiek patys ratai grazus, tiek jau siek tiek per dideli masinai atrodo
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#345
Posted 2016 July 29 - 12:33
#346
Posted 2016 July 29 - 14:58
kitom akim ziurint - prie tokiu ratu dropo reiktu
bet man po laukus palakstyt isaukstinta pats tas. , dar galas iskeltas, tai svarbu nera zemiau uz prieki
ponia norejo su masyna nusipleskint
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#347
Posted 2016 July 29 - 15:16
Tai kai dropo reik - uošvenę į bagažinę
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#348
Posted 2016 August 03 - 01:22
kitom akim ziurint - prie tokiu ratu dropo reiktu
bet man po laukus palakstyt isaukstinta pats tas. , dar galas iskeltas, tai svarbu nera zemiau uz prieki
ponia norejo su masyna nusipleskint
Eddy, plastmasiu netrina vaira issukus? Man 17kiniai jau pratryne neblogai.
#349
Posted 2016 August 03 - 08:37
trina neblogai, bet dar pakenciamai - paziurejus nesimato, turi ziuret gerai per ratlankio vidu i posparnius, kad pamatyt, pratrinta yra - bet nesmarkiai dar, tai dar neskubu nuiminet - o gal pratempsiu sezona sy.. kita met gumas mesiu lauk, ieskosiu gumu plonesniu, su tais r19 turetu strech'as gautis neblogas.
o su r17 kur pries tai buvo, praktiskai nekliuvo, per marytes plauka tik liete, ir nieko nepratryne. matyt ratu isnesimas teisingas. nors ant r17 uzdejes esu 225/50 gumas
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#350
Posted 2016 September 25 - 14:07
Iškeitė Edvinas savo 406, į kažką didesnio (furistas )...
Ex. MAZDA 626 2.0 diesel COMPREX
Nors ir ne mašina, bet pirmasis šios markės atstovas - Ex. motoroleris Peugeot VivaCity 49cc
Dabartinė:
Peugeot 406 2.0 HDI 80kw 2002 - balta kaip gulbė
Peugeot 406 97m. 1,9td dalimis
#351
Posted 2016 September 25 - 19:56
#352
Posted 2016 September 25 - 20:34
Furisto darbas yra tikrai WOW, bet reikia labai atsakingai ziureti ir stebeti sveikata Sedejimas, netinkama mityba ir kitos obvious kakos daro savo. Bet siaip didelis + ir geru keliu
#353
Posted 2016 September 25 - 22:49
Nematau nieko sunkaus furisto darbe, nebent vienas niuansas - isvaziavimai ilgesniam laikui.
#354
Posted 2016 September 26 - 00:12
Furistai yra tinginiai ir islepeliai. As ta eddy jau sakiau. Jie turi privalomas valandas poilsio/miego, turi puikias lovas miegui, vaziuoja numatytu max greiciu, jiems nereikia pasikraut/issikraut,nereikia aiskintis nei su vienu isizeidusiu klientu del 5min, jie gali gamintis maista ant visokiu dujiniu virykliu, vaziuoja labai patogiai sededami, jiems nereikia laviruoti ankstose vietose (nebent prigrybauja). Dar nei vienas furistas nesugebejo padirbt mano darbo. Visu pasakymas buvo: "ne ne, geriau jau eisiu ant saibos sedet, ten maziau darbo."
Nematau nieko sunkaus furisto darbe, nebent vienas niuansas - isvaziavimai ilgesniam laikui.
Nu nu Tai kam dirbti sunkų darbą tai irgi eik barankos sukiot - svajonių darbas gi. Jei vienas kaip pirštas esi tai gal ir nieko, bet jei šeima yra, tai tada nebetaip ir lengva, kai grįžyi į porą savaičių keliom dienom. Dabar kai viskas sėdi ant GPS, tai žymiai palengvėjo darbas jiem, bet prieš 5 metų, tai žinau tokių, kurie prieš reisą užmigt negalėdavo, nes baisu, kad neten pasuksi ir gausi "bručitis" kokioj vienpusio eismo gatvelėj velnias žino kokiam mieste. O šiaip dar po 5 metų išeis automoninės fūros ir tarp logistikos taškų pačios važinės. Taip, kad furizmo era jau baiginėjasi. O po kokių 30 metų visai užmiršim ką reiškia vairuot, nes bus uždraustas bet koks žmonių valdomo transporto eismas
Edited by diawollo, 2016 September 26 - 00:12.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#355
Posted 2016 September 26 - 06:37
#356
Posted 2016 September 26 - 09:59
Ka ir sakau, vienintelis minusas palyginti su mano darbu, tai kad isvaziuojama ilgesniam laikui. As tarkim isvaziuoju savaitei.
tralistas?
#357
Posted 2016 September 26 - 12:48
#358
Posted 2016 November 11 - 12:35
Furistai yra tinginiai ir islepeliai. As ta eddy jau sakiau. Jie turi privalomas valandas poilsio/miego, turi puikias lovas miegui, vaziuoja numatytu max greiciu, jiems nereikia pasikraut/issikraut,nereikia aiskintis nei su vienu isizeidusiu klientu del 5min, jie gali gamintis maista ant visokiu dujiniu virykliu, vaziuoja labai patogiai sededami, jiems nereikia laviruoti ankstose vietose (nebent prigrybauja). Dar nei vienas furistas nesugebejo padirbt mano darbo. Visu pasakymas buvo: "ne ne, geriau jau eisiu ant saibos sedet, ten maziau darbo."
Nematau nieko sunkaus furisto darbe, nebent vienas niuansas - isvaziavimai ilgesniam laikui.
kekviena diena galim sakyt paskaitydavau, apsilankydavau cia, bet nebuvo noro kazka diskutuot.
jop, kad furistai "islepeliai" dauguma., sutinku, - ypac seni diedai , seni vairai aceti, tie su savo priciudais ir vos ne sau virsininkai i vadybas i viska spjove. pilvus uzsiaugine, valgo daug, puse algos atskaiciuok snapsui ir maistui kita dali.
tiek snapso - turbut neesu tiek isrijes kiek isrijau kelioneje. maciau visko, buvo ir mustyniu...
ka cia paminejai kujuots, kaip prastai tau - tai as mielu noru klausyciaus priekaistu klientu ir padejes by.. buciau ant ju., nei klausytis vadybos tave i suns dienas dedancius. plius speju vaziuoji tu ten kaip veda navigacija su mikriuku keliais kokiais nori
o cia ne duok die nuklysi - pravaziuosi mokamu keliu, viskas per kisene, + kuro normos.
nesu lepus, bet isivaizduoju kad geriau su mikru varau + dujines man nereik , bo man laiko kazka virtis buvo mazai, o po visko ir esti beveik nesinori
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#359
Posted 2016 November 12 - 11:01
Nu jo ta juodoji puse su isskaiciavimais ir nursymais yra. Zinau ta varianta. Ziurint su kuo vazineji. Ne su tralu tikiuos.su Kietasone lengviausiai yra. Nu pas mus su sistema vidine ta pati xu... Jei per savaite virsininka 3 kartus pasiunciau...kekviena diena galim sakyt paskaitydavau, apsilankydavau cia, bet nebuvo noro kazka diskutuot.
jop, kad furistai "islepeliai" dauguma., sutinku, - ypac seni diedai , seni vairai aceti, tie su savo priciudais ir vos ne sau virsininkai i vadybas i viska spjove. pilvus uzsiaugine, valgo daug, puse algos atskaiciuok snapsui ir maistui kita dali.
tiek snapso - turbut neesu tiek isrijes kiek isrijau kelioneje. maciau visko, buvo ir mustyniu...
ka cia paminejai kujuots, kaip prastai tau - tai as mielu noru klausyciaus priekaistu klientu ir padejes by.. buciau ant ju., nei klausytis vadybos tave i suns dienas dedancius. plius speju vaziuoji tu ten kaip veda navigacija su mikriuku keliais kokiais nori
o cia ne duok die nuklysi - pravaziuosi mokamu keliu, viskas per kisene, + kuro normos.
nesu lepus, bet isivaizduoju kad geriau su mikru varau + dujines man nereik , bo man laiko kazka virtis buvo mazai, o po visko ir esti beveik nesinori
Sakai reikia ryt snapsa arba tiesiog siunti tuos siulytojus ir negeri. Teko viena ryta pakilus vaziuot per Bergena ir paskui i svedus. Tai toks nemalonus buvau. Bet iki svedu atsiciuxinau visiskai. Tai nuo to karto jokiu kompaniju
Edited by kujuots, 2016 November 12 - 11:27.
#360
Posted 2016 November 17 - 22:14
Skandinavijoj ypac smagu pustelt gaut yra, nes priputus labai didelis sansas but privertam, ypac Svedijoj
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
7 user(s) are reading this topic
0 members, 7 guests, 0 anonymous users