Nu tai reikia perkant kriterijus išsikelt. Arba perki mašiną kuri labai patinka, kelia džiaugsmą ir tada sukišti pinigai atsperka emocijom ir geru laiku. Arba perki darbinį arklį. Grožius ir navarotus meti į šalį. Joks gamintojas visą laiką nekepa auksinių modelių be problemų. Būna duobių ir nesemingų modelių, tai nėr ko šokt ant nevisai kokio modelio vien iš meilės ar kažko tai, jeigu konkurentai siūlo kokybiškiau.
Eddy_P_206-406-607_2001m_1.4i_2.0HDI_2.9i..
#581
Parašyta 2019 balandžio 16 - 10:25
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#582
Parašyta 2019 balandžio 16 - 10:55
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#583
Parašyta 2019 balandžio 16 - 10:56
jokio čia altruizmo nėra, automobilis na bent jau toks kokius perka didžioji dauguma - nėra ir nebus investicija. Jeigu auto perki sau ir SAU tvarkai, tai 99proc. visi remontai ir t.t. bus iškart nuo pirmos dienos į minusą. Bivainis visiškai teisus ir mano pvz yra lygiai toks pats, kai auto nusiperki už 3k, sukiši +4k ir vis tiek galiausiai pardavinėji už 3k, jeigu daaar laukčiau metus, tai spėju 2k vargiai begaučiau, nes niekam neįdomu - rinka diktuoja taisykles, aišku KUR ČIA LOGIKA ir t.t. nėra čia logikos jokios, nusipirkau kitą, šitos nebereikia, visas išlaidas tiesiog nurašiau į nuostolius per durną galvą ir viskas. Kalbant apie auto už 1000e man irgi atrodo misija neįmanoma, nes teko apžiūrėti xxxx variantų, tai visiems dar +1000e reiktų po pirkimo kaip minimum, kad atitiktų mano reikalavimus. Laimonai nekišk čia savo xsaros
Tai va, kad as isvis nemates varianto uz 1k, kad nereiktu sukisti dar 2x tiek. Seni grabai su tvarkingais neuzmusamais varikliais nesiskaito, nes likusi masinos dalis atrodydavo tragiskai...cia neskaitau kaip gero pirkinio. Aisku yra zmoniu kam tas netrukdo, ir vaziuoja laimingi. Na bet negaliu nesutikt po diskusijos, kad rinkoje galima rasti ir gera auto uz 1k, tiesiog man asmeniskai niekad nepakakdavo nervu toms paieskoms.
#584
Parašyta 2019 balandžio 16 - 14:44
Į Astrą per pusmetį įdėta apie 250 eurų. Buvo vienas gedimas: stabdžių stiprintuvo. Pakeistas naujas stiprintuvas, pakeistas naujas akumuliatorius, filtrai, alyva. Viskas. Kėbulas turi menkų trūkumų, bet bendras vaizdas geras.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2019 balandžio 16 - 15:04
#585
Parašyta 2019 balandžio 16 - 14:55
Bent 1 tema juda forume mane tiesiog purto facebook forumai, na ten kas per JUVELYRAI renkasi... Paskutinis bajeris, buvau uzsukes i viena tema, merginai nukrito pultelis ir nebeveikia centrinis. Kazkas pabiro viduje. Tai ten pradejo visi sakyt YRA ALIEXPRESS raktu po 1,9 EUR. Ant kiek suvokimas kad guma isspres bedas ir visi CHRORU
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#586
Parašyta 2019 balandžio 16 - 17:22
Geriausi klientai is facebooko meistru ateje. Kur jie patys bande su patarimais taisyt, tada bande feisbuko meistram duot pataisyt, tada feisbuko meistru rekomenduoti meistrai bande taisyt. Tada paskambina, atveza masina, palieka, nebeverkia del laiko ar kainos, nes jau neviltis buna apemusBent 1 tema juda forume mane tiesiog purto facebook forumai, na ten kas per JUVELYRAI renkasi... Paskutinis bajeris, buvau uzsukes i viena tema, merginai nukrito pultelis ir nebeveikia centrinis. Kazkas pabiro viduje. Tai ten pradejo visi sakyt YRA ALIEXPRESS raktu po 1,9 EUR. Ant kiek suvokimas kad guma isspres bedas ir visi CHRORU
Mes su draugu kazkada skaitem patarimus, kaip ventiliatoriu patikrint. Atjungi temperaturini davikli ir uzkuri masina. Jei neveikia, tada sutrumpini. Viskas butu kaip ir ok, tik kad masina ne Peugeot 205 ir daviklis ne radiatoriuj termojungiklis, o zalias dvieju laidu. Tai gaunam klaida, lempute ir avarini rezima. Pas daugeli benzu, ypac Magnetti Marelli ar Sagem, ta lempute dar ir nebeuzgesta pati be Lexia pagalbos.
Yra teke skaityt siulymu pasikeisti Xantia ar C5 iki 2008 atraminius guolius ar spyruokles, amortizatorius. Ten pavojinga skaityt tuos ju patarimus...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#587
Parašyta 2019 balandžio 17 - 04:36
Tai va, kad as isvis nemates varianto uz 1k, kad nereiktu sukisti dar 2x tiek. Seni grabai su tvarkingais neuzmusamais varikliais nesiskaito, nes likusi masinos dalis atrodydavo tragiskai...cia neskaitau kaip gero pirkinio. Aisku yra zmoniu kam tas netrukdo, ir vaziuoja laimingi. Na bet negaliu nesutikt po diskusijos, kad rinkoje galima rasti ir gera auto uz 1k, tiesiog man asmeniskai niekad nepakakdavo nervu toms paieskoms.
Aš čia iš tų žmonių būčiau beveik. Kaip ir. Kai visos plastmasės ir apsaugos krenta, visur zateškės ir samariezai, tai man nepraeina. Turi būti rimtai gamykliškai, arba bent jau patikimai ir lengvai ardomai pritvirtinta. Mazgai turi būti patikimi ir veikti. Tarkim, jei važiuoju į tolimus užsienius, tai visuomet pasirūpinu, kad būtų patikimas generatorius, o jei važiuoju žiemą, tai būtinai ir starteris, kur dauguma net ir pedantiškų žmonių nekiša nagų, kol realiai nesugenda. Tepalai pavarų dėžėse keičiami kas du metus, o tik nupirkus pradžioj su kiekvienu variklio tepalo keitimu tol, kol nepasidaro be metalo drožlių ir normalios spalvos. Ir t.t. Nemėgstu purvinų, prirūkytų, primyžtų, smirdančių ir suplėšytų salonų, irgi su byrančiais plastikais, tai tą visada susitvarkau, nors šiaip nesu didelis ultra švarių (kaip miegamojo namuose) ir sintetinių kvapukų prikištų (kur jau galvą skauda) salonų fanatas. Nekenčiu nevalančių valytuvų ir tuščių skysčio bakelių, kai yra žmonių, kurie pusę metų be skysčio sugeba išvažinėti, arba žiemą per šlapdribines dienas, o valytuvus pigiausius sugeba naudot du metus ant daug brangesnių automobilių.
Bet kad kažkas įlenkta, apibraukyta, įskilę ar kažkur rūdis lauk biškį lenda, tai važiuot netrukdo. Toks požiūris neabejotinai susijęs su poch*izmu ir atsiliepia ir daugumoje kitų gyvenimo sričių, kur irgi gaunasi bendra betvarkė, bet taip pat neabejotinai labai stipriai išlaisvina nuo krūvos išlaidų paskirčiai "kaip aš atrodau?". Nes atsakymas yra, kad atrodau juokingai, bet dažniausiai nuvažiuoju ir parvažiuoju.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#588
Parašyta 2019 balandžio 17 - 08:30
Aš čia iš tų žmonių būčiau beveik. Kaip ir. Kai visos plastmasės ir apsaugos krenta, visur zateškės ir samariezai, tai man nepraeina. Turi būti rimtai gamykliškai, arba bent jau patikimai ir lengvai ardomai pritvirtinta. Mazgai turi būti patikimi ir veikti. Tarkim, jei važiuoju į tolimus užsienius, tai visuomet pasirūpinu, kad būtų patikimas generatorius, o jei važiuoju žiemą, tai būtinai ir starteris, kur dauguma net ir pedantiškų žmonių nekiša nagų, kol realiai nesugenda. Tepalai pavarų dėžėse keičiami kas du metus, o tik nupirkus pradžioj su kiekvienu variklio tepalo keitimu tol, kol nepasidaro be metalo drožlių ir normalios spalvos. Ir t.t. Nemėgstu purvinų, prirūkytų, primyžtų, smirdančių ir suplėšytų salonų, irgi su byrančiais plastikais, tai tą visada susitvarkau, nors šiaip nesu didelis ultra švarių (kaip miegamojo namuose) ir sintetinių kvapukų prikištų (kur jau galvą skauda) salonų fanatas. Nekenčiu nevalančių valytuvų ir tuščių skysčio bakelių, kai yra žmonių, kurie pusę metų be skysčio sugeba išvažinėti, arba žiemą per šlapdribines dienas, o valytuvus pigiausius sugeba naudot du metus ant daug brangesnių automobilių.
Bet kad kažkas įlenkta, apibraukyta, įskilę ar kažkur rūdis lauk biškį lenda, tai važiuot netrukdo. Toks požiūris neabejotinai susijęs su poch*izmu ir atsiliepia ir daugumoje kitų gyvenimo sričių, kur irgi gaunasi bendra betvarkė, bet taip pat neabejotinai labai stipriai išlaisvina nuo krūvos išlaidų paskirčiai "kaip aš atrodau?". Nes atsakymas yra, kad atrodau juokingai, bet dažniausiai nuvažiuoju ir parvažiuoju.
Tai dar egzistuoja atvirškti "pedantai", kur mašina kas antrą dieną į plovyklą, 30 colių ratai, odinės sedynės nuteptos taukais, kad akį trauktų, bet stabdžių diskai CD storio, kaladėlių nėra - stabdo suporto stumokliukais, užsiveda variklis tik 3 kartus apsukus ratus ant buksyro aplink kvartalą, o prietaisų skydelyje 80-ųjų arkadinis video žaidimas - tetris arba pac-man
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#589
Parašyta 2019 balandžio 17 - 08:57
#590
Parašyta 2019 balandžio 17 - 10:19
Aš čia iš tų žmonių būčiau beveik. Kaip ir. Kai visos plastmasės ir apsaugos krenta, visur zateškės ir samariezai, tai man nepraeina. Turi būti rimtai gamykliškai, arba bent jau patikimai ir lengvai ardomai pritvirtinta. Mazgai turi būti patikimi ir veikti. Tarkim, jei važiuoju į tolimus užsienius, tai visuomet pasirūpinu, kad būtų patikimas generatorius, o jei važiuoju žiemą, tai būtinai ir starteris, kur dauguma net ir pedantiškų žmonių nekiša nagų, kol realiai nesugenda. Tepalai pavarų dėžėse keičiami kas du metus, o tik nupirkus pradžioj su kiekvienu variklio tepalo keitimu tol, kol nepasidaro be metalo drožlių ir normalios spalvos. Ir t.t. Nemėgstu purvinų, prirūkytų, primyžtų, smirdančių ir suplėšytų salonų, irgi su byrančiais plastikais, tai tą visada susitvarkau, nors šiaip nesu didelis ultra švarių (kaip miegamojo namuose) ir sintetinių kvapukų prikištų (kur jau galvą skauda) salonų fanatas. Nekenčiu nevalančių valytuvų ir tuščių skysčio bakelių, kai yra žmonių, kurie pusę metų be skysčio sugeba išvažinėti, arba žiemą per šlapdribines dienas, o valytuvus pigiausius sugeba naudot du metus ant daug brangesnių automobilių.
Bet kad kažkas įlenkta, apibraukyta, įskilę ar kažkur rūdis lauk biškį lenda, tai važiuot netrukdo. Toks požiūris neabejotinai susijęs su poch*izmu ir atsiliepia ir daugumoje kitų gyvenimo sričių, kur irgi gaunasi bendra betvarkė, bet taip pat neabejotinai labai stipriai išlaisvina nuo krūvos išlaidų paskirčiai "kaip aš atrodau?". Nes atsakymas yra, kad atrodau juokingai, bet dažniausiai nuvažiuoju ir parvažiuoju.
Is to ka parasei, tai nezinau kodel save priskiri mano minetiems zmonems. As cia apie tuos, kur kaip Laimonas kazkada minejo, atveza masinas remontuot su dumblu ant grindu ir kiaulide salone ar pan. Kiek apziurinedavau masinas po 1k, tai budavo arba lavonas is tech puses, arba lavonas is kosmetikos. Jeigu masina sena, bet priziureta, tai kodel ja nesinaudot. Ant kebulo ilenkimai tik pliusas, nes panaikina paranoja saugoti paliekant stovejimo aikstelese. As irgi vazineju su pakankamai senais auto, kur rinkos kaina ne kazka, bet i maniske atsisedes duodu 100% nepasibjaures net ir didziausias pedantas. Aisku, jei tektu det i pardavima, geriau pasilikciau sau, kad stovetu garaze nevazinejama, negu atiduociau uz 1k.
#591
Parašyta 2019 balandžio 17 - 11:33
Pas mus žmonės kažkokiam burbule gyvena ir galvoja, kad naudota mašina yra blogis. Kas kažkiek pasaulio matę ir nevien didmiesčius, tai puikiai matė kad ir vokietijoj, prancuzijoj, ispanijoj pilna tokių "laužų" kaip pas mus. Tik proporcija kitokia gal. Vakaruose žmonės irgi puikiausiai sau explotuoja ir 15 metų, ir senesnes mašinas. Tik esmė jos pakankamai techniškai tvarkingos. Ten mažas tas statuso dalykas turėt prabangią mašiną ir trintis kasdien į darbą.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#592
Parašyta 2019 balandžio 17 - 14:42
kas čia galvoja, kad naudota mašina yra blogis? ta prasme rimtai, kas gali leisti sau galvoti tokias nesamones, kai 95proc auto parko naudotos auto yra ar tie patys kurie perka naudotą mašiną galvoja, kad oj kokį aš čia blogį perku?
O, burbulai yra kelių tipų:
1. "Durneliai" - perka naujus automobilius.
2. Protingieji - juokiasi iš "durnelių", kurie perka naujus automobilius ir tik išvažiavę iš salono praranda 60proc auto vertės ir po 3metų iš tų "durnelių" nusiperka "NAUJĄ" automobilį su 80proc "nuolaida". Poto tuos naujus automobilius remontuoja garažuose KUO PIGEU.
3. Turčiai - perka 15m senumo automobilius, bet premium klasės ir prie baltos mišrainės juokiasi iš 1. ir 2. tipų.
3.1 - 20m senumo simioras saugenis už 3m senumo ford focus.
4. Normalūs - kokia gali/nori tokią ir perka + netrukdo aplikiniams su pamokslais kaip gyventi.
5. Antilizingeriai - perką viską tik cash`u ir stumia ant visų, kas perka lizingu.
nesusipratusiems paaiškinimas:
žmonės, kurie perka naujas, lizingines, polizingines, naudotas/senas, naudotas/senas tik premium - visus palaikau, iki tol, kol nebandot primesti turtingesnių, protingesnių už kitus tipus.
#593
Parašyta 2019 balandžio 17 - 15:14
S.Vilius
#594
Parašyta 2019 balandžio 17 - 19:16
Žmogus, važiuojantis nauju mersu - turtingas. Važiuojantis 15 metų mersu - senai turtingas...
#595
Parašyta 2019 balandžio 17 - 21:18
Žmogus, važiuojantis nauju mersu - turtingas. Važiuojantis 15 metų mersu - senai turtingas...
Sitas tai geras ir nei atimsi nei pridesi
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#596
Parašyta 2019 balandžio 17 - 21:34
O jei aš nupirkau 3m pežą iš "durnelio", bet ir toliau servisą atlieku pas dilerį? Prie kurio aš būsiu priskirtas? 🤔...2. Protingieji - juokiasi iš "durnelių", kurie perka naujus automobilius ir tik išvažiavę iš salono praranda 60proc auto vertės ir po 3metų iš tų "durnelių" nusiperka "NAUJĄ" automobilį su 80proc "nuolaida". Poto tuos naujus automobilius remontuoja garažuose KUO PIGEU.
...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#597
Parašyta 2019 balandžio 18 - 03:54
O jei aš nupirkau 3m pežą iš "durnelio", bet ir toliau servisą atlieku pas dilerį? Prie kurio aš būsiu priskirtas?
Na jei pas dileri,-tai prie pusdurniu.
#598
Parašyta 2019 balandžio 18 - 06:42
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#599
Parašyta 2019 balandžio 18 - 06:54
O jei aš nupirkau 3m pežą iš "durnelio", bet ir toliau servisą atlieku pas dilerį? Prie kurio aš būsiu priskirtas? 🤔
Tau reiktu atskiro tipo, nes paaiskinau lyg ir aiskiai paciam gale, bet matyt nepakankamai
#600
Parašyta 2019 balandžio 19 - 08:44
kas ka nori/isgali ta ir vairuoja, koks skirtumas ne jus gi vairuojat.
tik tojota ir opel, labiau tojota.... nu tie tai n...
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0