Peršokti prie turinio


Nuotrauka

priekinio posparnio klibėjimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 1

#1 Klapsius

Klapsius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 121
  • Automobilis:307

Parašyta 2015 rugsėjo 13 - 18:04

Turiu tokia problemą 307sw 2003. Jau kurį laiką kartojasi vairo drebėjimas. Pradžioje bandžiau suvedimus ratus balancuoti ir t.t. bet idomu kad dreba kai kelias nėra idealiai lygus arba kai labai vejuota, prie didesnio greičio. Galvojau kad vel llas su ratais bet pastebėjau jog abieju posparnių vidiniai krastai liečia šakę. ant šakės matosi betalo nusišveitimai. Tai manau jog tas ir itakoja tuos drebėjimus. Nes logiskai tai ypač jei priš vėją važiuoju apkrova buferiui tenka didelė ir jis nustumia posparnius gilyn.

Bandžiau pertvirtinti posparnius tačiau lyg jie atrodo normaliai bet pats buferis turi laisvumą iš apačios. Ką manote jei įdėčiau variklio apsaugą po apčia (dabar jos nėra) ar suteiktu daugiau stabilumo? Ar geriau dėti kažkokią atramą nuo to balkio po radijatoriumi iki buferio kuri neleistu jam slinktis į vidų.


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 rugsėjo 14 - 09:59

Šiaip daugumoj prancūzų ir ne tik prancūzų po 2000tųjų metų posparniai neturi praktiškai jokio stabilumo ir yra klibataikos balabaikos, jei nuimta variklio dugninė. Tik apsaugą arba originalą, arba jei lenkišką - tai labai gražiai tvarkingai pasidaryt skyles ir pritvirtint originaliose vietose tvirtai, o ne standartiškai "ant zateškių"


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0