Vat tame ir varkė, kad tau žmonės, kurie truputį nusimano apie veikimo principus, pateikia galimus variantus, o tu net nepasivargini nueit ir patikrint normaliai nuodugniai, nes pagal kažkokią teoriją ten neva viskas gerai. Jei būtų viskas gerai, tai ir kurtųsi, nes stebuklų nėra.
Kaip ir ramus paminėjo - purkštukų būklė, žvakių ir laidų būklė ir tarpelis, tinkamas kuro slėgis ir debitas tiek iš siurblio, tiek pačioje magistralėje. Čia yra patys pagrindai ir be to gali viskas su visa elektronine ir elektromechanine variklio valdymo sistemų dalimi būti idealiai, bet nei tau kursis gerai, nei važiuos.
Jei turi kažkokių problemų su kažkokia technika ar ne technika ir eiliniam piliečiui ten nesuprantama, kreipiesi į specialistus.
Arba bent jau diletantus, nes jie protingi ir savo smegaune naudodamiesi daug ką išmąsto ir sugeba padaryt, tik už specialistą ilgiau trunka.
Bet kažkodėl eilinis lietuvis yra elektros klausimais linkęs kreiptis pas tokį meistrą, kuris verčiasi stabdžių kaladėlių ir šarnyrų keitimu.