![Photo](https://peugeot-klubas.lt/uploads/profile/photo-thumb-91980.jpg?_r=1443864721)
Turbinos keitimas iš 79kw į 100kw. Ar tinka?
#1
Posted 2015 September 20 - 14:17
#2
Posted 2015 September 20 - 14:58
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#3
Posted 2015 September 20 - 15:12
#4
Posted 2015 September 20 - 15:24
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#5
Posted 2015 September 20 - 15:33
#6
Posted 2015 September 20 - 15:37
Facepalm... Susirask srote kita tokia pat turbina ir nemarocink smegenu cia....Jei nori galios daugiau persiprogramuok kompa ir bus tau +20kw.
#7
Posted 2015 September 20 - 16:20
#8
Posted 2015 September 20 - 17:27
vien idejus 100kw turba ne tik kad galios neturesi, gali net ir i avarini rezima pereidinet masina..neeksperimentuok, dek kas priklauso, psicipuok ir turesi ta 100kw.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#9
Posted 2015 September 21 - 12:02
kaliegos senbuviai kažkokie užkalkėję
jei turiu pačipSuotą 80kw variklį, kuris po čipSo gamina apie 300nm, ar realu užmaut turbą nuo 2.2.hdi ir išspaust daugiau arklio?
taip/ne, kodėl?
Edited by zhy, 2015 September 21 - 12:05.
+370 605 66239
#10
Posted 2015 September 21 - 12:49
kaliegos senbuviai kažkokie užkalkėję
jei turiu pačipSuotą 80kw variklį, kuris po čipSo gamina apie 300nm, ar realu užmaut turbą nuo 2.2.hdi ir išspaust daugiau arklio?
taip/ne, kodėl?
Viskas realu. Klausimas ar zmogus imsis ta daryti ir dar didesnis klausimas ar jo finansai tai leis. Tik keist turba nuo 2.2 i 2.0 nelabai racionalu. Jei tokius ciudus jau darai tai statai dideli interkuleri, perki nuo kokio 3litrio turba, keiti antgalius, pralaidesnius, tada dar sankaba i keramika. Ir tada jau gali pasiskaiciuot, kad tai iseis kaip minimum i 2-3 tokius pezus.
Edited by PhanT, 2015 September 21 - 12:54.
#11
Posted 2015 September 21 - 12:54
Viskas yra realu - taciau isspresti teks kai kurias problemas.:
1) valdymo - pas 2.0 valdoma tiesiogiai, o pas 2.2 atvirksciai. t.y. pas 2.2hdi kuo daugiau vakuumo tuo maziau turbo slegio.(cia gali reiketi netik elektros perdarymo, bet ir ecu perprogravimo)
2) pakabinimo kolektoriu ir ismetimo sistemos pajungimai skiriasi, taigi viska isardzius pirmiausia reiks uzsiimt ilga kuryba kaip viska sukisti po 2.0hdi kapotu.
3) oro tiekimo i varikli, vamzdyna teks adaptuoti prie naujos turbos.
O siaip pacios originalios turbo nasumas yra pakankamai geras kad galetum pasidaryti tikrai nemazai galingumo..taciau veliau atsiras kitos bedos, isnaudojant turba maksimaliais rezimais ji greit nusibaigs, stipriai keliant ipurskimo norma ir slegi reiks paduot daugiau kuro is bako, tam reiks nasesnio zemo slegio siurblio..nepakentu ir nasesnis auksto slegio siurblys.
na ir siaip turbo hibridu darymas turi tureti labai rimta priezasti nes yra nepigus malonumas ir jei pats darai reikalauja dideliu laiko sanaudu, taippat reikia tureti geru draug tekintoju, suvirintoju ir t.t. na vien zo reik gerai pamastyt..
be to prisidarius daug daug slegio iskils ic problema nes pas peugeotus jis per mazas...ir t.t.
Edited by pauliusj, 2015 September 21 - 12:55.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#12
Posted 2015 September 22 - 15:42
voo, ačiū už išsamius atsakymus.
+370 605 66239
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users