Kokias geriau deti zvakes i benzinas/dujas varanti auto? Koks tarpelis turetu butu tarp elektrodu? 1mm? ar 0,8mm? ar dar kitokios?
Edited by fanrulz, 2015 September 21 - 13:43.
Posted 2015 September 21 - 13:30
Kokias geriau deti zvakes i benzinas/dujas varanti auto? Koks tarpelis turetu butu tarp elektrodu? 1mm? ar 0,8mm? ar dar kitokios?
Edited by fanrulz, 2015 September 21 - 13:43.
Posted 2015 September 21 - 14:07
Nueini į parduotuvę, pasakai kad reikia žvakių į tokią ir tokią mašiną.
Išimi iš dėžutės, susuki ir važiuoji.
Posted 2015 September 21 - 17:37
Parduotuvėj šūdą duoda dažniausiai, artimiausią turimą analogą pagal katalogą kokį nors neoriginalų. O pasirinkimo pas juos dažnai didelio nebūna. Vietoj vienkontakčių paduoda ten visokias 2,3,4,5 kontaktų ir t.t.
Perku visad pagal OEM gamintoją ir kodą, kurį beveik visad tiksliai rašo Autodata, ir ieškau būtent tokių. Jei jau neišeina rasti, arba nebegaminamos (kaip pvz man antro golfo atveju), tuomet gamintojo pateikiamą analogą.
Dar niekad nebuvo problemų su variklio darbu, kurias lemtų būtent prastos žvakės.
Golfui išvis radau originalus po 3.5 euro, ir nupirkau, su VW/Audi ženkliuku, nors ir parašyta šone NGK ir kodas
Sakyk, kokia mašina - patarsiu ir kokios, ir kur pigiau nupirkt.
Benzinas ar dujos, visiškai nesvarbu. Tik su dujom važinėjant pravartu dažniau jas keisti, nes benzinui dažnai žvakės, nors ir reiktų keisti kas 20-30kkm, atlaiko net ir 60-100kkm siekiančias ridas, o dujoms subyra daug greičiau. Beje, net ir dujininkai pradėjo teigti, kad vienkontaktės geriau dujas degina
Edited by tadas1991, 2015 September 21 - 17:39.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2015 September 21 - 18:16
Kai nėra ką dėti,tiks belekas. Kiekvienas gamintojas savo varikliui išleidžia rekomendacijas eksploatacinėms medžiagoms. Ten yra ir nurodytas uždegimo žvakių tipas. Tipas taip,bet gamintojas nebūtinai. Dažnai tą patį produktą gamina net keletas lygiaverčių gamintojų. Žvakės skirstomos pagal keletą esminių skirtumų ,kurie ir lemia pagrindines savybes. Ir netiesa,kad dujoms ir benzui vienareikšmiškai tinka tos pačios žvakės. Jei paprastas šaltas zvakes susuksi dujoms,keisi ir keisi. Ir dujininkai neteisūs,kai rekomenduoja mazinti tarpelį dujoms ar naudoti tik vieno tarpelio žvakes. Atsižvelgti reikia į viską kompleksiškai. Dujų-oro mišinys užsidega ženkliai sunkiau,todėl ir reikalavimai yra kiti. Reikia aukštesnės temperatūros žvakių,galingesnės uždegimo sistemos. Dujoms specialiai yra gaminamos iridinės ar platininės žvakės. Internete aibė informacijos. Ankstesniais laikais dujomis varomoms auto net buvo degimo sistemos perdaromos į galingesnes.
O parduotuvėje visai nebūtinai sėdintis pardavėjas yra apmokytas viso to meno...Jam reikia parduoti. Ir jei pirkėjas eina į auto dalių parduotuvę grybauti ,tuomet ką aš žinau...
Posted 2015 September 21 - 19:44
Geriausios zvakes pardavejui yra tos, nuo kuriu lieka daugiausiai pelno ;)
duok vin koda sumesiu kainas kas priklauso ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Posted 2015 September 21 - 21:11
Parduotuvėj šūdą duoda dažniausiai, artimiausią turimą analogą pagal katalogą kokį nors neoriginalų. O pasirinkimo pas juos dažnai didelio nebūna. Vietoj vienkontakčių paduoda ten visokias 2,3,4,5 kontaktų ir t.t.
Perku visad pagal OEM gamintoją ir kodą, kurį beveik visad tiksliai rašo Autodata, ir ieškau būtent tokių. Jei jau neišeina rasti, arba nebegaminamos (kaip pvz man antro golfo atveju), tuomet gamintojo pateikiamą analogą.
Dar niekad nebuvo problemų su variklio darbu, kurias lemtų būtent prastos žvakės.
Golfui išvis radau originalus po 3.5 euro, ir nupirkau, su VW/Audi ženkliuku, nors ir parašyta šone NGK ir kodas
Sakyk, kokia mašina - patarsiu ir kokios, ir kur pigiau nupirkt.
Benzinas ar dujos, visiškai nesvarbu. Tik su dujom važinėjant pravartu dažniau jas keisti, nes benzinui dažnai žvakės, nors ir reiktų keisti kas 20-30kkm, atlaiko net ir 60-100kkm siekiančias ridas, o dujoms subyra daug greičiau. Beje, net ir dujininkai pradėjo teigti, kad vienkontaktės geriau dujas degina
Nežinau po kokias parduotuves vaikštot, bet nuėjus žvakių japonui pasakei kokia mašina, padavė NGK po 2,30 ir išeini. Jokių Beru ir panašių š.
Posted 2015 September 21 - 21:36
tai ce gal ''senukuose" ;)
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Posted 2015 September 21 - 21:38
Tekstaroj.
Posted 2015 September 21 - 23:00
O tai BERU šūdas? Nu matai, kiek daug galima sužinoti forumiuke.
Posted 2015 September 21 - 23:01
Nežinau po kokias parduotuves vaikštot, bet nuėjus žvakių japonui pasakei kokia mašina, padavė NGK po 2,30 ir išeini. Jokių Beru ir panašių š.
Iš esmės nėra jokio skirtumo,auto japonas ,vokietis ar prancūzas. Net žiguliams galioja tos pačios taisyklės ir tie patys reikalavimai. Teisingai kokonas parašė-pardavėjas parduoda tas prekes,nuo kurių anam didžiausias pelnas. Logiška,kad japonų auto dalių pardavėjai turi geresnes dilerines nuolaidas japonų gamybos prekėms ,net jei tame japone birbia koks renuko motoras...O tokių japonų-vokiečių-prancūzų mikso auto pasaulyje apstu. Neįsijausti į konkretų gamintojo prekės ženklą šiais laikais yra itin svarbu,nes kai kurie gamintojai skirtingoms rinkoms gaminamai produkcijai naudoja skirtingus prekinius ženklus. Ar skiriasi tik logotipas ar dar ir kokybė -sunku pasakyti. Kai kada skiriasi,kai kada ant pakuotės parašyta viena,viduje kita. Čia kaip ir mobiliakai,-pavadinimas vienas,gamintojų keletas. Kainos skiriasi ,paėmus į rankas ,-vienodi...
Nežinau po kokias parduotuves vaikštot, bet nuėjus žvakių japonui pasakei kokia mašina, padavė NGK po 2,30 ir išeini. Jokių Beru ir panašių š.
Iš esmės nėra jokio skirtumo,auto japonas ,vokietis ar prancūzas. Net žiguliams galioja tos pačios taisyklės ir tie patys reikalavimai. Teisingai kokonas parašė-pardavėjas parduoda tas prekes,nuo kurių anam didžiausias pelnas. Logiška,kad japonų auto dalių pardavėjai turi geresnes dilerines nuolaidas japonų gamybos prekėms ,net jei tame japone birbia koks renuko motoras...O tokių japonų-vokiečių-prancūzų mikso auto pasaulyje apstu. Neįsijausti į konkretų gamintojo prekės ženklą šiais laikais yra itin svarbu,nes kai kurie gamintojai skirtingoms rinkoms gaminamai produkcijai naudoja skirtingus prekinius ženklus. Ar skiriasi tik logotipas ar dar ir kokybė -sunku pasakyti. Kai kada skiriasi,kai kada ant pakuotės parašyta viena,viduje kita. Čia kaip ir mobiliakai,-pavadinimas vienas,gamintojų keletas. Kainos skiriasi ,paėmus į rankas ,-vienodi...
Posted 2015 September 22 - 07:12
gau173 - tamstos įšvedžiojimai neįprasti ir įdomūs, tikriausiai kažkiek ir teisingi, o bet tačiau aš kalbu apie tai, kad tarkim ieškant žvakių tarkime 2,0i 100kw EW10 RFN varikliui. Visi siūlo visokias NGK, Beru, Bosch, Denso, Champion ir visą kitą normalių gamintojų produktą, kuris pagal modelį ten kainuoja nuo kokių 3 iki 10 eurų už vienetą, nuo vieno iki keturių kontaktų pagal visokius katalogus, nes niekas neturi teisingų katalogų. Tuomet pasižiūriu, kas tam varikliui priklauso iš tikrųjų, o tai neblogai rodo, kaip sakiau, ta pati autodata. Ten surandu, kad iš gamyklos suktos Eyquem gamintojo žvakės, ir jų modelį. Tai, kad ta žvakė teisinga, rodo vien jos kodas Eyquem RFN 52 LS. Tokios žvakės atitinkamu laiku, kai kitos kainavo mano parašytas sumas, Tanagroj be jokių nuolaidų, tiesiog perkant internetu, žmogui atsistojo po maždaug 1,37E už vienetą. Nu ir išeina kokono paporintas variantas, kad pardavėjui geriausios tokios, nuo kurių daugiausiai navaro lieka. Tuo tarpu vienam 407 1,8i EW8, kuris nuriedėjęs apie 100kkm ir žvakės dar nekeistos nuo gamyklos, būtent tokio modelio žvakutes ir radau Dirba su jom puikiai ir ilgai, ir tai atvejis, kai originalas gaunasi ekonominis variantas. Visi galvoja, kad Eyquem - šūdas padielka, o kad PSA daugeliui modelių eina kaip OEM, nelinkę sužinoti Kai kuriems varikliams Bosch, kai kuriems mačiau parašyta ir Champion, ir dažniausiu atveju pigiausios būna perkant būtent pagal tą modelį, o ne gamintojų pateikiamus katalogus...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2015 September 22 - 07:20
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Posted 2015 September 22 - 08:17
O tai BERU šūdas? Nu matai, kiek daug galima sužinoti forumiuke.
Tiktai kažkodėl su Beru dujomis japonas nevažiuoja.
Posted 2015 September 22 - 08:52
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Posted 2015 September 22 - 09:04
Japonas gal ir nevažiuoja, o su prancūzu su BERU atpjoviau du metus, ir mišinys buvo nelabai koks pastoviai, tai nuliestintas vasarą, tai nuriebintas žiemą...
Dėl to, kai gau kalbėjo apie tarpelių reguliavimą, didinimą mažinimą ir pan., tai senesniems automobiliams galima tuo sužaisti, bet šiuolaikiškesniems, nuo kokių 2000tųjų metų, tik gamintojo numatytas tarpelis, iš bėdos žvakės gamintojo nustatytas iš gamyklos. Nes babinos eina šaibom.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2015 September 22 - 10:41
gau173 - tamstos įšvedžiojimai neįprasti ir įdomūs, tikriausiai kažkiek ir teisingi, o bet tačiau aš kalbu apie tai, kad tarkim ieškant žvakių tarkime 2,0i 100kw EW10 RFN varikliui. Visi siūlo visokias NGK, Beru, Bosch, Denso, Champion ir visą kitą normalių gamintojų produktą, kuris pagal modelį ten kainuoja nuo kokių 3 iki 10 eurų už vienetą, nuo vieno iki keturių kontaktų pagal visokius katalogus, nes niekas neturi teisingų katalogų. Tuomet pasižiūriu, kas tam varikliui priklauso iš tikrųjų, o tai neblogai rodo, kaip sakiau, ta pati autodata. Ten surandu, kad iš gamyklos suktos Eyquem gamintojo žvakės, ir jų modelį. Tai, kad ta žvakė teisinga, rodo vien jos kodas Eyquem RFN 52 LS. Tokios žvakės atitinkamu laiku, kai kitos kainavo mano parašytas sumas, Tanagroj be jokių nuolaidų, tiesiog perkant internetu, žmogui atsistojo po maždaug 1,37E už vienetą. Nu ir išeina kokono paporintas variantas, kad pardavėjui geriausios tokios, nuo kurių daugiausiai navaro lieka. Tuo tarpu vienam 407 1,8i EW8, kuris nuriedėjęs apie 100kkm ir žvakės dar nekeistos nuo gamyklos, būtent tokio modelio žvakutes ir radau Dirba su jom puikiai ir ilgai, ir tai atvejis, kai originalas gaunasi ekonominis variantas. Visi galvoja, kad Eyquem - šūdas padielka, o kad PSA daugeliui modelių eina kaip OEM, nelinkę sužinoti Kai kuriems varikliams Bosch, kai kuriems mačiau parašyta ir Champion, ir dažniausiu atveju pigiausios būna perkant būtent pagal tą modelį, o ne gamintojų pateikiamus katalogus...
O kodėl tamsta skaitai tik tai,kas tau patinka. Rašiau,kad visi variklių gamintojai pateikia rekomendacijas. Toliau tamstos valia,pas ką ,už kiek ir kokio pavadinimo pirkti. Yra tam tikri fizikinius procesus atitinkantys reikalavimai,kuriems joks pardavėjas apynasrio neužmes. Visi jie parašyti rekomendaciniame kode. Pasėdėk prie kompo ir pasiaiškink ką reiškis tie skaičiai ir raidės. Info yra iki soties.
Posted 2015 September 22 - 10:46
Perskaičiau viską, bet ne visada visi gamintojai turi savo analogą, taip pat kaip ir tie skaičiai ir raidės skirtingų gamintojų turi šiek tiek skirtingas amplitudes, intervalus ir žingsnius. Taip pat, ne visi gamintojai gamina konusines žvakes tam tikrų modelių, o kartais būtent tokių prireikia
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2015 September 22 - 11:11
Perskaičiau viską, bet ne visada visi gamintojai turi savo analogą, taip pat kaip ir tie skaičiai ir raidės skirtingų gamintojų turi šiek tiek skirtingas amplitudes, intervalus ir žingsnius. Taip pat, ne visi gamintojai gamina konusines žvakes tam tikrų modelių, o kartais būtent tokių prireikia
Uždegimo žvakės yra palyginti paprastas produktas rinkoje. Reikalavimai joms keitėsi progresuojant varikliams. Benzas,karbas,mono purškalas,daugiataškis,tiesioginis,turbo,dujos paprastos,taškinės,suspaudimo laipsnis ir t.t. Kiekviena variklių karta diktavo savo poreikius. Žvakių gamintojai irgi stengėsi neatsilikti. Improvizavo,nes fizika yra toks tikslus mokslas,kad jei kurio nors teorinio teiginio kelis kartus nepatvirtinsi nevykusiais bandymais,taip niekas ir nepriims.Nepatikės. Formulės juk prie variklio dangčio nepriklijuosi. O jei ir priklijuosi,ar kas supras? Beru supranta,bosh-supranta ngk-vierchas,pagamintas kinijoje. Savaime suprantama. Standartinėje uždegmo sistemoje iš esmės tinka visos žvakės. Skirsis tik tarnavimo laikas,pavadinimas ir kaina. Varikliams ,pagamintiems su dujų įranga-ne. Ten kita uždegimo sistemos galia,kiti ir reikalavimai žvakėms. Apie tai jau rašiau. Mums ,naudotų auto savininkams,tai yra egzotika,tačiau auto gamintojai konkurencinėje kovoje išnaudoja net menkiausius privalumus savo prekės ženklo sėkmės užtikrinimui. Taip atsiranda ir naujos sistemos ir nauji nesupratimai vertinant tas sistemas.MOKYTIS,MOKYTIS IR DAR KARTĄ MOKYTIS.....
Edited by gau173, 2015 September 22 - 11:24.
Posted 2015 September 22 - 12:18
Tai ir mokykitės. Aš, jei įmanoma, dedu tiksliai tą, ką rekomendavo gamintojas (kaip jau minėjau, ne tik nereikia sukt galvos dėl gamintojo kokybės ir modelių suderinamumo, bet tai dažniausiai būna ir bene pigiausias kokybiškas sprendimas), ir mokausi bei eksperimentuoju ten, kur man įdomiau, t.y. labiau mechaninėje, nei aukštos įtampos srityje. Ir skambių Lenino oratorijų man nereikia
Matau esat gilus teoretikas. Aš teoriją be galo mėgstu, bet kadangi automobilių remonto ir sandaros mokslo ragauti neteko, nes esu statybos inžinierius, tai jokių skaičiavimo metodų ir formulių nei mačiau, nei naudojau, tad tiek aukštos, tiek žemos įtampos grandinėse viskas vyksta pagal bendrą supratimą, remiantis per bazinius dalykus mokyklose ir universitete bei daugumoj per gyvenimą įgytomis nedidelėmis žiniomis, ir dažnai labiau praktiškai, kas dažnai pasiteisina labai neblogai ir dažnai netgi geriau, negu tų žmonių, kurie to mokslo ragavo. Formulėmis žvakių skaičiavimui negaliu pasisvaičioti ir jų tikriausiai nesuprasčiau, bet lygiai tokį patį tekstą arba netgi gudresnį sugebėčiau parašyti taip pat, ir ne tik apie žvakes, bet ir apie laidus, stumoklines grupes, velenėlių fazes, padangų slėgio indikaciją ir kitas sistemas, kurių apskaičiavimo formulių nežinau. Universitete, tiek bakalauruose, tiek magistruose, tiek mokantis užsienuose, tai puiki taktika, kai iš esmės atėjęs į egzaminą nieko tikslaus nemoki, t.y. žinai kažkokį principą, bet pats nesugebi padaryt, tai už demagogijas, priklausomai nuo jas vertinančio ir rašančio asmens sugebėjimo vienas kitą apgauti, galima gauti nuo teigiamo iki labai neblogo įvertinimo net baigiamajame darbe...
Jei atradot arba apskaičiavot, kad kažką kažkur galima pakeisti geresniu arba analogišku variantu ir gauti kokios tai naudos ar nenaudos - nu gi skelbkit. O kolkas supratau tik kad galima dėti bet ką, bet tai nėra gerai
Edited by tadas1991, 2015 September 22 - 12:20.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2015 September 23 - 15:47
Tai ir mokykitės. Aš, jei įmanoma, dedu tiksliai tą, ką rekomendavo gamintojas (kaip jau minėjau, ne tik nereikia sukt galvos dėl gamintojo kokybės ir modelių suderinamumo, bet tai dažniausiai būna ir bene pigiausias kokybiškas sprendimas), ir mokausi bei eksperimentuoju ten, kur man įdomiau, t.y. labiau mechaninėje, nei aukštos įtampos srityje. Ir skambių Lenino oratorijų man nereikia
Matau esat gilus teoretikas. Aš teoriją be galo mėgstu, bet kadangi automobilių remonto ir sandaros mokslo ragauti neteko, nes esu statybos inžinierius, tai jokių skaičiavimo metodų ir formulių nei mačiau, nei naudojau, tad tiek aukštos, tiek žemos įtampos grandinėse viskas vyksta pagal bendrą supratimą, remiantis per bazinius dalykus mokyklose ir universitete bei daugumoj per gyvenimą įgytomis nedidelėmis žiniomis, ir dažnai labiau praktiškai, kas dažnai pasiteisina labai neblogai ir dažnai netgi geriau, negu tų žmonių, kurie to mokslo ragavo. Formulėmis žvakių skaičiavimui negaliu pasisvaičioti ir jų tikriausiai nesuprasčiau, bet lygiai tokį patį tekstą arba netgi gudresnį sugebėčiau parašyti taip pat, ir ne tik apie žvakes, bet ir apie laidus, stumoklines grupes, velenėlių fazes, padangų slėgio indikaciją ir kitas sistemas, kurių apskaičiavimo formulių nežinau. Universitete, tiek bakalauruose, tiek magistruose, tiek mokantis užsienuose, tai puiki taktika, kai iš esmės atėjęs į egzaminą nieko tikslaus nemoki, t.y. žinai kažkokį principą, bet pats nesugebi padaryt, tai už demagogijas, priklausomai nuo jas vertinančio ir rašančio asmens sugebėjimo vienas kitą apgauti, galima gauti nuo teigiamo iki labai neblogo įvertinimo net baigiamajame darbe...
Jei atradot arba apskaičiavot, kad kažką kažkur galima pakeisti geresniu arba analogišku variantu ir gauti kokios tai naudos ar nenaudos - nu gi skelbkit. O kolkas supratau tik kad galima dėti bet ką, bet tai nėra gerai
Tai ko užsiputojai jei tingi po internetą pašarinti ieškodamas tiesos? Ten bakalauro ar magistro nereikia. Tik trupučio smalsumo. Tik tiek...Sėkmės statybose.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users