#1
Parašyta 2015 rugsėjo 26 - 13:13
Jau senokai yra bėda, kad pajudant iš vietos dreba, bet duodi daugiau gazo ir isvaziuoji be drebėjimo. Dabar jau lygiagrečiai tam drebėjimui atsirado ir bildesys, tsakant 2in1 ir dreba ir bilda. Pribrendo reikalas rimtesniam remontui, nusiteikes pakloti €. Tik va neaišku kas čia gali man išlysti. Sailentblokai atkrenta, nes yra pakeisti, tiesa, bilda vairuotojo pusėj ir antru begiu staigiau duodant gaziuko kaip ir uzimas atsiranda toks, bet ne visada. Sankaba, pusašis, vidine granata, pagalves ar viskas kartu? Gal kas kokia nuomone? Kad ir būrimo principu.
#2
Parašyta 2015 rugsėjo 26 - 20:11
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#3
Parašyta 2015 rugsėjo 26 - 23:18
#4
Parašyta 2015 rugsėjo 27 - 12:50
Klausimas sekantis kiek dar galima tempti? Siaip nebuksuoja nei trupucio.
Jei turi nemokamą pagalbą kelyje, varyk iki sustosi.
#5
Parašyta 2015 rugsėjo 27 - 16:20
#6
Parašyta 2015 spalio 10 - 14:48
#7
Parašyta 2015 spalio 10 - 16:17
Per tiek laiko alyvą pavarų dėžėj turbūt jau pakeitei ir jos lygis geras?
#8
Parašyta 2015 spalio 10 - 22:59
#9
Parašyta 2015 spalio 11 - 08:29
#10
Parašyta 2015 spalio 11 - 11:34
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#11
Parašyta 2015 spalio 12 - 09:44
VF39U4HXG92210209
#12
Parašyta 2016 vasario 23 - 09:06
#13
Parašyta 2016 vasario 23 - 13:18
Na ir kur rasti normalu meistra.. Visi mane durnina, mazdaug cia ne gedimas, ieskai bedu ten kur ju nera. O mane tai tas tampymasis seniai nervina. Sako nuimsim deze ir vizualiai gedimo nesimatys, keisti visa komplekta, na, bet nepasitikiu tokiais meistrais iki negaliu.
Draugas taip jau antrus ar trečius metus važinėja ir rida turbūt palei 40-50kkm riboje. Tik pas jį dar ir tarška barška baisiai ant laisvų. Pasidėjęs skladuke sankabą, dėžę, tepalus ir riebokšlius, ir laukia, kol užsibaigs, bet niekaip nesulaukia
Jei nori, kitos savaitės gale atvaryk mašiną iki Kauno, pažiūrėsim, kas per bėdos ir koks jų rimtumas, ir po kokių 2-3 dienų pasiimsi normaliai. Gali tekti keisti ir pavarų dėžę, nes čia gali būti ir pirminio veleno laisvumas didelis, ir galbūt net rekomenduočiau persukti ir smagratį dėl visa ko (šrotinis geros būklės vienmasis, ypač jei seno XU variklio, tikrai kosmoso nekainuos) ne tik sankabą. Bet aš neskaičiavęs ir netikrinęs galiu pasakyt, kad reikalas gali būti 250-350eur riboje (priklausomai nuo variklio tipo, nuo sankabos, ar reiks dėžės ir t.t.), tai gerai įsivertint reikia, kiek užknisa tas drebėjimas.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 23 - 13:19
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Parašyta 2016 vasario 23 - 16:49
Sankaba as jau nupirkes turiu, ji atvirkstine, guoliukas ant diskatoriaus, variklis senas XU 2.0 97 kw, deze mechanine. O jei atsiras reikalas imti srotini smagrati, paprastas jis, ne plaukiojantis, kaip ivertinti, kad jis dar padorios bukles, o kuris padroztas? Ir ar juos parduoda atskirai nuo variklio? Pas mane ant laisvu nebilda, nebarska, bet esant saltam motorui pradedant vaziuoti 1,2 begiais toks uzimas atsiranda nuo transmisijos kazkur, bet ant zemu apsuku tik, max iki kokiu 2 tukst, paskui dingsta ir apsilus varikliui net ant zemu apsuku nelieka, apsyla gal ten pati sankaba ar pan.
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2016 vasario 23 - 17:01
#15
Parašyta 2016 vasario 23 - 19:58
Gal tepalas dėžėj senovinis, gal pusašio pakabinamas guolis jau sausas, bet dar prašilęs įsitempia ir nebekliba ir nebeūžia, sunku pasakyti.
Viena, kad ir mes ne magai, tai kažko matėm ir šiek tiek regėjom, bet tas viskas yra gal tik 10proc visų įmanomų variantų ir skirtingų garsų, tai labai dažnai vistiek tenka iš nuojautos ir pasitelkus logiką, kas iš komponentų tuo metu labiausiai dirba, patiria didžiausius įtempimus arba kaip tik atsilaisvina ir pradeda klibėti, tikrinti ir remontuoti, kai tiksliai negirdi ir nežinai, iš kur tiksliai garsas eina arba jo pobūdis aiškiai neatskleidžia simptomų... Deja, bet visgi taip.
Smagratį teoriškai reiktų tikrint tiesumui ir nudilimui. Tiesumo be gero tekinimo staklių būgno ir tikslaus indikatoriaus nelabai patikrinsi, o ir sunku būtų gauti duomenis, koks maksimalus kreivumas jam leidžiamas, tai čia kaip ir reiktų pasitikėti pardavėjo žodžiu, kad prieš išardant, sankaba veikė gerai.
O nudilimas... Dažniausiai sankabos diskas savo darbiniu paviršiumi pilnai neuždengia smagračio darbinio paviršiaus. Taigi, ten gaunam kažką panašaus į tokią vietą, kaip stabdžių diskai ir kaladėlės, ir dylant pakrašty turėtų atsirasti kantukas. Jei kantuko nėra ir jis pirštu nejaučiamas, tai smagratis kaip naujas. Jei pirštas truputį kimba, bet akimi praktiškai nesimato, tai irgi nieko. Būna, kad pavažinėta su nubyrėjusiais sankabos disko frikcionais, tuomet jau smagratis išmetimui, arba, jei nėra šrotinio, reikia tekinti. Tekinama ne tik darbinė plokštuma, bet tuomet ir ta plokštuma, kur prisisuka diskatorius, kad atstatyti gamyklinę arba netgi padidinti prispaudimo jėgą. Bet tam reikia žinoti gamyklinius matmenis, o juos kas nors šiais laikais ar žino, ar gali gauti? (nebe žigulių laikai, kur smagračių brėžiniai arba matmenys būdavo remonto knygose). Ir dar aišku jei tekoriui pachmielinga ranka sudrebės, tai vistiek paskui keisi. Žodžiu imam šrotinį smagratį, kuriam nesijaučia kantukas, ir pamirštam bėdą.
Bet prieš tikrinant reikia įsitikinti, kad diskas pilnai neuždengė smagračio darbinio paviršiaus, o tai labai paprasta, nes dažniausiai matoma plika akimi.
Dar reikia pažiūrėti, ar nėra pernelyg nudilę ar sulankstyti starterio žiedo dantys, ar žiedas nesusiskersavęs ir t.t.
Kažkokį smagratį nuo 1.9TD turiu. Jo sankaba identiška 2.0 16V, man atrodo ir dėžės to pačio modelio ir korpuso (gal perdavimai tik skiriasi), tai gali būti, kad ir smagratis tinkamas. Reiktų tik tą patikrinti gyvai nuėmus, nes kad prisisuks prie variklio, kad sankaba prisisuks ir kad starteris jį suks, esu garantuotas, bet negarantuotas dėl alkūninio padėties daviklio dantų. Aišku, dyzelinis turi skylę kaiščiavimui, o benzininis greičiausiai neturės, bet esu dėjęs 1.8benzo smagratį 1.8 dyzeliui ir viskas tiko, tik skylės nebuvo kaiščiui, bet ten jau jos tam varikliui nebereikėjo.
O tas sailenblokiukas, kurį pakeitei viršuje, dar ne viskas. Po apačią vadinamos žuvies sailenblokius bei apatinės pagalvės didysis sailenblokas, kai išplyšta, taip pat labai nemažai prideda drebėjimų. Bet ir taip pat jie visi labai stipriai kenčia, kai vibracijos eina nuo pačio variklio, tai būna ir nauji nelabai ilgai gelbėja.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 23 - 20:23
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Parašyta 2016 vasario 23 - 21:40
#17
Parašyta 2016 vasario 23 - 23:27
o kam jam smagratis srotinis jei pas pati toks pats? monolitas metalo gabalas, ishardes pamatysi ka djis sveikas, sankaba pasikeisi dings visos bedos, nera ka ten burti.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#18
Parašyta 2016 vasario 24 - 12:14
Tadai, o kaip suprast tavo pasakyma tepalas dezej senovinis? Ta prasme seniai keistas? Tas tiesa, keites nesu, o prabegus deze 390 000, jeigu nekeista anksciau ir jeigu kilometrazas suktas nebuvo. Beje, gal imanoma kaip nors Sagem skydeliui padaryti, kad jis rodytu normalu trejeta priekyje, nes dabar tai tik bruksniukas mazas, galima sakyti terodo puse vieneto. Idomu ka rodys prisukus iki 400 000
Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2016 vasario 24 - 12:09
#19
Parašyta 2016 vasario 24 - 19:59
... Beje, gal imanoma kaip nors Sagem skydeliui padaryti, kad jis rodytu normalu trejeta priekyje, nes dabar tai tik bruksniukas mazas, galima sakyti terodo puse vieneto. Idomu ka rodys prisukus iki 400 000
Pas mane už kokių 2000 km versis ant tiek. Dabar mažai prisuku, tik namai-darbas-namai, bet gal kokiam balandy galėsiu pasakyt, kaip ten atrodo...
#20
Parašyta 2016 vasario 25 - 10:12
Ta pakabinama guoli kazkaip imanoma patikrinti? Duobe turiu. Dar prie to pacio apie vairo koloneles su isoriniu cilindru desines puses guma.. Vienas meistrelis porino, kad uzmauna ja nesupleses purskiant daug daug tepalo, sakau kalba eina apie termoplastikine, ne gumine, tai patvirtino, kad gali uzmauti neardant pacios koloneles. Turiu uzsakes originalia, bet nesinori atiduoti, kad sudraskytu.
Paklibint pirmiausiai, ar nekliba, nes dažniausiai neklibantys ir garso jokio dar neduoda, o sausi būna ir dar gan ilgai sukasi. Dar galima pasukiot, bet tam reikia tos pusės ratą pakelt ir laisvą pavarą įsijungt. Bet su ratu gali nelabai kas jaustis, jį nuėmus geriau. O geriausiai aišku ant išimto pusašio, bet vien dėl patikrinimo tai čia per daug vargo
Na, o, bet, taciau yra meistru negarantuojanciu, kad pakeitus sankabos komplekta bedos dings. Del smagracio taip garantuoti nedristu.
Tadai, o kaip suprast tavo pasakyma tepalas dezej senovinis? Ta prasme seniai keistas? Tas tiesa, keites nesu, o prabegus deze 390 000, jeigu nekeista anksciau ir jeigu kilometrazas suktas nebuvo. Beje, gal imanoma kaip nors Sagem skydeliui padaryti, kad jis rodytu normalu trejeta priekyje, nes dabar tai tik bruksniukas mazas, galima sakyti terodo puse vieneto. Idomu ka rodys prisukus iki 400 000
Būtent, kad galbūt kakavos spalvos tepalo ir vandens mišinys arba kad jo labai trūksta. Na, bet buvo sakyta šioje temoje, kad lygis geras. Yra tekę ir ratų guolių įdomiai ūžiančių matyt, tik prie tam tikro greičio. Na žodžiu, sunku spręst.
Dėl skydelio nieko gudraus nepasakysiu. Mačiau priešrestailiniuose nekart tą reikalą, bet esu matęs ir normalių skaičių. Porestailiniuose jau viskas kaip ir sutvarkyta. Bent seniau sklandydavo tokie VBS gandai, kad tai susiję su ridos atsukimu.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: Peugeot 406
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0