Jump to content


Photo

607 Antipoliution system 2.0HDI 100kw


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Rama

Rama
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 9
  • Automobilis:607

Posted 2015 September 27 - 11:03

Sveiki. Pas mane 607 2.0HDI 100kw 2008m.

 

Yra tokia beda magistraleje pasiekus 140km/h uzsidega antipoliution system ir dega cekas, taipogi uzsidega kai tempi kita masina 90km/h ir sumazeja trauka, bent jau tempent sumazeja trauka. Cekas uzgesta trecia karta uzvedus masina. Oro srauto matuokle buvau pakeites niekas nepasikeite. Kataliko nera ir uzprogramuotas. Kur dar galima ieskoti tos ligos? Gal kam buvo ir susitvarket?


  • 0

#2 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Posted 2015 September 27 - 11:19

Pas meistrą ieškokite.


  • 0

#3 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • posts 1,293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Posted 2015 September 27 - 12:47

Jau 2000 metų mašinom remontus reik pradėt nuo diagnostikos, o ne keičiant viską iš eilės kas ką pasiūlo.

Nešnekant apie 2008.


  • 0

#4 zydrunas10

zydrunas10
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 65
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:406 cupe 2.2 hdi 2001m

Posted 2015 October 06 - 20:42

antipoliutonas dega nuo daug ko man pvz dege kai kuro slegio reguliatorius durniavo beto parasik iskur esi lengviau zmonem bus pagalba pasiulit ar meistra nurodis koki


  • 0

#5 Rama

Rama
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 9
  • Automobilis:607

Posted 2015 October 07 - 21:50

Elektrikas nurode turbino slegio reguliavimo beda tai yra atidaryma turbinos. Bandziau keisti daviklius ant interkulerio slangos, bet nepadejo. Deja neturiu galimybiu nusiimti turbinos kad patikrinti ar gerai vaiksto vakumo sklende, nes neturiu duobes. 1.6HDI jau buciau pabandes sukeisti su kita turbina nes ten per virsu eina nuimti. Ir dar pastebejau kai kuro nedaug lieka ir daugiau gazuodamas vaziuoji pradeda mesti melyna duma, bet uzgesinus ir uzvedus praeina. KLAIPEDA.


  • 0

#6 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2015 October 08 - 07:12

Sveikas, vaziuok pas ta pati elektrika, tegul pasako kas butent negerai su tuo turibinos reguliavimu :) Nes kazkodel manau, jog problema su padeties davikliu, kuris stovi ant turbinos, o ne paciu reguliavimu. Ir daviklis ant intercoolerio slangos cia ne prie ko. Yra turbinos reguliacinis eletrovoztuvelis, ji patikrinus (taipogi vaakumus) testuojant galima issiaiskinti kas kaltas. bet kaip sakiau, bus 99% kaltas padeties daviklis.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#7 Rama

Rama
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 9
  • Automobilis:607

Posted 2015 October 08 - 18:16

Bandem prisijungus kompa vazinieti apie 10min  isibegedavau net iki 160km/h ir nejungdavau nei 6 nei 5 begio siauru keliuku ir kaip tycia nieko nenutiko. O kai isvazevau is jo vel tas pats nutiko.


  • 0

#8 marco

marco
  • Senbuviai
  • posts 383
  • Vieta:Kaunas, Silainiai/Uzliedziai
  • Automobilis:Peugeot 605 2,5TD. 307 2,0 100kw

Posted 2015 October 08 - 21:49

Sveikas, pas man ne 607, bet tas pats variklis. Simptomai panasiai kaip pas mane buvo. Po sankabos keitimo neuzverze chamuto prie kolektoriaus lygtais. Pats maciau kaip po varikliu atsukes apatine apsauga ikises atsuktuva paverze ir bedos baigesi.... Kazkur dar tema buvau uzvedes sia savo beda


  • 0

#9 Rama

Rama
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 9
  • Automobilis:607

Posted 2016 February 11 - 20:33

Pagaliau ismete klaida, kad turbinos elektronine dalis blogai dirba. Tai uzteko pakeisti ir dabar viskas gerai.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users