beje mano 508 priekinis kapotas irgi buvo pusle ismetes, tai buvo balandZio 1...
Prometėjo P508
#81
Posted 2016 May 12 - 06:11
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#82
Posted 2016 May 23 - 18:56
Gal sumastei kaip rasti iseiti?!Bet įvirintas/nekeičiamas varžtas yra mašinos detalė ;) Vis tiek manau kad tiek laiko laikyt kiek laikė tai yra per mažai. Dabar reikės kažką burti su varžtu, kas neturint duobės nėr labai patogu.
Gerai kad važiavau vienas, tai nebuvo kam pavargt laukt
Galvoju sriegi korpuse daryt ir kokia smeige sukt.
Arba isriegus, varztais.
Bet neržaveikiniais.
#83
Posted 2016 June 27 - 12:47
Pakeisti tepalai ir filtrai, važiuojam toliau. Pakeitus oro filtrą ir tepalus jaučiasi kiek lengviau varikliui kvėpuoti
#84
Posted 2016 June 28 - 04:33
kas kiek km keiti tepalus?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#85
Posted 2016 June 28 - 21:43
kas kiek km keiti tepalus?
Šį kart gavosi 17t km, o šiaip keisiu kas 15. Pakeitus variklis dirba lengviau ir greičiau reaguoja, oro filtras jau buvo baisus, nors žvyrkelio negauna mašina.
#86
Posted 2016 July 29 - 10:37
Susidūriau su įdomia problema viena priekinė lempa nusileido į apačią ir nepakyla. Lempos sukiojasi, kilnojasi, toks jausmas, kad kažkuriuo momentu ji "pamiršo" kurioje padėtyje turi būti
Edited by prometejas, 2016 July 29 - 10:38.
#87
Posted 2016 July 29 - 11:32
Šį kart gavosi 17t km, o šiaip keisiu kas 15. Pakeitus variklis dirba lengviau ir greičiau reaguoja, oro filtras jau buvo baisus, nors žvyrkelio negauna mašina.
Geras filtras labai greit pasidaro baisus, nes tiesiog gerai atlieka savo darbą. Aš filtradėžėj dažnai randu ir visokių bičių, tai galvoju dėt kažkokį tinkliuką ant oro paėmimo vamzdžio, kad sulaikytų stambias šiukšles.
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#88
Posted 2016 July 29 - 12:43
Geras filtras labai greit pasidaro baisus, nes tiesiog gerai atlieka savo darbą. Aš filtradėžėj dažnai randu ir visokių bičių, tai galvoju dėt kažkokį tinkliuką ant oro paėmimo vamzdžio, kad sulaikytų stambias šiukšles.
Tai dėl stambių šiukšlių, tai viskas ok, vistiek sulaiko filtras, o dėl purvinumo, tai jis toks purvinas nes mūsų gatvėse labai daug dulkių ir su laiku pradeda varikliui oro trūkt, nes nepraeina įtariu pakankamas oro kiekis pro nešvarų filtrą.
#89
Posted 2016 July 29 - 14:50
Tai dėl stambių šiukšlių, tai viskas ok, vistiek sulaiko filtras, o dėl purvinumo, tai jis toks purvinas nes mūsų gatvėse labai daug dulkių ir su laiku pradeda varikliui oro trūkt, nes nepraeina įtariu pakankamas oro kiekis pro nešvarų filtrą.
išpurtai ir toliau važiuoji
#90
Posted 2016 July 31 - 08:36
aisku blogiau nebus,jei keist kas 15000-17000km, bet ar tikrai pas mus viskas taip blogiau nei vakaruose, kur leidziama kas 30000km. As tai keiciu kas met keiciant padangas is vasariniu i ziemines, arba kas 25000km. Sie metai pirmieji, kad teks anksciau laiko keist.
Edited by Francis, 2016 July 31 - 08:38.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#91
Posted 2016 July 31 - 13:08
#92
Posted 2016 August 08 - 12:06
aisku blogiau nebus,jei keist kas 15000-17000km, bet ar tikrai pas mus viskas taip blogiau nei vakaruose, kur leidziama kas 30000km. As tai keiciu kas met keiciant padangas is vasariniu i ziemines, arba kas 25000km. Sie metai pirmieji, kad teks anksciau laiko keist.
Ne blogai, jei atvažiuojat iki 200-300kkm ir parduodat mašiną. Tada tiems, kas ją nuperka, jau blogai.
Tepalo paskirtis yra tepti, tai daleiskim šiuolaikinės technologijos tepalas trigubai ilgiau išlaiko tepimo savybes ir galima keisti vietoj senųjų 10kkm - kas 30kkm.
Bet kita tepalo paskirtis yra surinkti nuodėgulius ir metalo abrazyvus, ir keičiant juos pašalinti. Tai jie niekur nedingsta iš to tepalo. Įskaitant dar tai, kad senieji varikliai daugiau tepalo savyje laikydavo. Daugumai senų PSA dyzelių, nuo 1.7 iki 2.1 kubatūros, sutilpdavo 5-6litrai tepalo, senam Renault dvilitriui ar 2.2 benzui supilama išvis pilni cieli septyni litrai. Pas seną 2.0HDi jau telpa tik apie 4,5, nu mes prievartaudami ten dar suverčiam kažkaip 4.7-4.8, bet jau būna virš MAX kartais. O pas naują 2.0HDi nepamenu kiek, senokai teko keisti, bet 1.6HDi ten tik apie 3.5 litro suvarva. Tepalas greit užsiteršia, nelaiko turbinos, nelaiko velenėliai.
Ta prasme, elementariai, nuo fizikos nepabėgsi technologijom. Gali išlaikyti slidumą ir plėvelės susidarymą, bet skirtingų medžiagų tūrio santykio mažo neišlaikysi, jei yra pastovus papildymas.
Edited by tadas1991, 2016 August 08 - 12:15.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#93
Posted 2016 August 08 - 13:20
Nu nežinau. Man tie dažni tepalo keitimo intervalai - išpūstas burbulas naftos perdirbėjų. Tepalas tol geras, kol jo klampumas ir takumas telpa į normas. O ten kietų arbrazyvinių medžiagų nesusidaro. Jei jau metalo yra - tai jau varikliui paskutinioji. O šiaip dar yra tepalo filtras tokiem dalykam. Jei jau galima keist kas 30k km, tai kodėl ne? Nebent tie 30k km per 3 metus. Tada geriau pasikeist ankščiau, nes tepalas kaip ir bet kas kitas senėja su laiku gavęs deguonies.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#94
Posted 2016 August 08 - 13:39
Jo, abrazyvinių medžiagų nesusidaro. Variklis juk sudyla ir kompresija dingsta per dieną. Kas turi karterio varžtus su magnetais, tai labai gerai mato, kaip ten nieko nesusidaro ir kaip ten paskutinioji.
Aš su klibančių stumoklių dyzeliu per pastarąsias tris savaites įsukau dar 6,5k be absoliučiai jokių problemų ar trūkumų, tai jam turbūt irgi paskutinioji. Klausimas, tik, kodėl tie stumokliai kliba, o variklis kuriasi ir važiuoja beveik idealiai. Naujam juk neklibėjo.
Edited by tadas1991, 2016 August 08 - 13:39.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#95
Posted 2016 August 08 - 14:14
Pas seną 2.0HDi jau telpa tik apie 4,5, nu mes prievartaudami ten dar suverčiam kažkaip 4.7-4.8, bet jau būna virš MAX kartais.
Savo senam HDi pilu 4,1 l ir iki MAX ribos lieka pusė centimetro. Matuota su keliomis matuoklėmis, rodo vienodai.
Edited by Bivainis, 2016 August 08 - 14:15.
#96
Posted 2016 August 08 - 14:16
Nu nežinau. Man tie dažni tepalo keitimo intervalai - išpūstas burbulas naftos perdirbėjų. Tepalas tol geras, kol jo klampumas ir takumas telpa į normas. O ten kietų arbrazyvinių medžiagų nesusidaro. Jei jau metalo yra - tai jau varikliui paskutinioji. O šiaip dar yra tepalo filtras tokiem dalykam. Jei jau galima keist kas 30k km, tai kodėl ne? Nebent tie 30k km per 3 metus. Tada geriau pasikeist ankščiau, nes tepalas kaip ir bet kas kitas senėja su laiku gavęs deguonies.
Nesi tu teisus, Tepalą keičiau ne pas atstovą dabar, tai jie patys sakė, kad jų tepalo filtrai laiko max 20k km, jiegu norėčiau važiuot gamintojo rekomenduotą atstumą iki kito keitimo, tai reikia dėt originalų filtrą.
#97
Posted 2016 August 09 - 08:31
o kodel negali pirkt originalu filtra,detis ne pas atstova ir vaziuot gamintojo leidziama kilometraza?
Edited by Francis, 2016 August 09 - 08:31.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#98
Posted 2016 August 09 - 09:22
#99
Posted 2016 August 09 - 09:35
Savo senam HDi pilu 4,1 l ir iki MAX ribos lieka pusė centimetro. Matuota su keliomis matuoklėmis, rodo vienodai.
Na, aš, matot, visada iki MAX pilu. Nebent jei yra noras sutaupyt, o užtenka keturlitrio bakelio, nepilant iki MAX.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#100
Posted 2016 August 09 - 09:39
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users