Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Prometėjo P508


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 138

#81 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2016 gegužės 12 - 06:11

beje mano 508 priekinis kapotas irgi buvo pusle ismetes, tai buvo balandZio 1...


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#82 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2016 gegužės 23 - 18:56

Bet įvirintas/nekeičiamas varžtas yra mašinos detalė ;) Vis tiek manau kad tiek laiko laikyt kiek laikė tai yra per mažai. Dabar reikės kažką burti su varžtu, kas neturint duobės nėr labai patogu.

Gerai kad važiavau vienas, tai nebuvo kam pavargt laukt :)

Gal sumastei kaip rasti iseiti?!
Galvoju sriegi korpuse daryt ir kokia smeige sukt.
Arba isriegus, varztais.
Bet neržaveikiniais.
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#83 prometejas

prometejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 177
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P508 SW

Parašyta 2016 birželio 27 - 12:47

Pakeisti tepalai ir filtrai, važiuojam toliau. Pakeitus oro filtrą ir tepalus jaučiasi kiek lengviau varikliui kvėpuoti :)


  • 0
Ex P508 SW 2.0HDI<p>P308 1.2 THP

#84 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2016 birželio 28 - 04:33

kas kiek km keiti tepalus?


  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#85 prometejas

prometejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 177
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P508 SW

Parašyta 2016 birželio 28 - 21:43

kas kiek km keiti tepalus?

Šį kart gavosi 17t km, o šiaip keisiu kas 15. Pakeitus variklis dirba lengviau ir greičiau reaguoja, oro filtras jau buvo baisus, nors žvyrkelio negauna mašina.


  • 0
Ex P508 SW 2.0HDI<p>P308 1.2 THP

#86 prometejas

prometejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 177
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P508 SW

Parašyta 2016 liepos 29 - 10:37

Susidūriau su įdomia problema :) viena priekinė lempa nusileido į apačią ir nepakyla. Lempos sukiojasi, kilnojasi, toks jausmas, kad kažkuriuo momentu ji "pamiršo" kurioje padėtyje turi būti :)


Šį pranešimą redagavo prometejas: 2016 liepos 29 - 10:38

  • 0
Ex P508 SW 2.0HDI<p>P308 1.2 THP

#87 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2016 liepos 29 - 11:32

Šį kart gavosi 17t km, o šiaip keisiu kas 15. Pakeitus variklis dirba lengviau ir greičiau reaguoja, oro filtras jau buvo baisus, nors žvyrkelio negauna mašina.

Geras filtras labai greit pasidaro baisus, nes tiesiog gerai atlieka savo darbą. Aš filtradėžėj dažnai randu ir visokių bičių, tai galvoju dėt kažkokį tinkliuką ant oro paėmimo vamzdžio, kad sulaikytų stambias šiukšles.


  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#88 prometejas

prometejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 177
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P508 SW

Parašyta 2016 liepos 29 - 12:43

Geras filtras labai greit pasidaro baisus, nes tiesiog gerai atlieka savo darbą. Aš filtradėžėj dažnai randu ir visokių bičių, tai galvoju dėt kažkokį tinkliuką ant oro paėmimo vamzdžio, kad sulaikytų stambias šiukšles.

Tai dėl stambių šiukšlių, tai viskas ok, vistiek sulaiko filtras, o dėl purvinumo, tai jis toks purvinas nes mūsų gatvėse labai daug dulkių ir su laiku pradeda varikliui oro trūkt, nes nepraeina įtariu pakankamas oro kiekis pro nešvarų filtrą.


  • 0
Ex P508 SW 2.0HDI<p>P308 1.2 THP

#89 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2016 liepos 29 - 14:50

Tai dėl stambių šiukšlių, tai viskas ok, vistiek sulaiko filtras, o dėl purvinumo, tai jis toks purvinas nes mūsų gatvėse labai daug dulkių ir su laiku pradeda varikliui oro trūkt, nes nepraeina įtariu pakankamas oro kiekis pro nešvarų filtrą.

 

išpurtai ir toliau važiuoji


  • 0

#90 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2016 liepos 31 - 08:36

aisku blogiau nebus,jei keist kas 15000-17000km, bet ar tikrai pas mus viskas taip blogiau nei vakaruose, kur leidziama kas 30000km. As tai keiciu kas met keiciant padangas is vasariniu i ziemines, arba kas 25000km. Sie metai pirmieji, kad teks anksciau laiko keist.


Šį pranešimą redagavo Francis: 2016 liepos 31 - 08:38

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#91 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2016 liepos 31 - 13:08

Is foto atrodo kad cia nuo seskines kalno leidziantis zemyn,ar ne?uzuojauta vistik,nemalonu...vakar ir as vos isvengiau avarijos link pilaites lekdamas ties lukoilu vos o sona asilas kazkoks neivaziavo:(
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#92 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 08 - 12:06

aisku blogiau nebus,jei keist kas 15000-17000km, bet ar tikrai pas mus viskas taip blogiau nei vakaruose, kur leidziama kas 30000km. As tai keiciu kas met keiciant padangas is vasariniu i ziemines, arba kas 25000km. Sie metai pirmieji, kad teks anksciau laiko keist.

Ne blogai, jei atvažiuojat iki 200-300kkm ir parduodat mašiną. Tada tiems, kas ją nuperka, jau blogai.

Tepalo paskirtis yra tepti, tai daleiskim šiuolaikinės technologijos tepalas trigubai ilgiau išlaiko tepimo savybes ir galima keisti vietoj senųjų 10kkm - kas 30kkm.

Bet kita tepalo paskirtis yra surinkti nuodėgulius ir metalo abrazyvus, ir keičiant juos pašalinti. Tai jie niekur nedingsta iš to tepalo. Įskaitant dar tai, kad senieji varikliai daugiau tepalo savyje laikydavo. Daugumai senų PSA dyzelių, nuo 1.7 iki 2.1 kubatūros, sutilpdavo 5-6litrai tepalo, senam Renault dvilitriui ar 2.2 benzui supilama išvis pilni cieli septyni litrai. Pas seną 2.0HDi jau telpa tik apie 4,5, nu mes prievartaudami ten dar suverčiam kažkaip 4.7-4.8, bet jau būna virš MAX kartais. O pas naują 2.0HDi nepamenu kiek, senokai teko keisti, bet 1.6HDi ten tik apie 3.5 litro suvarva. Tepalas greit užsiteršia, nelaiko turbinos, nelaiko velenėliai.

Ta prasme, elementariai, nuo fizikos nepabėgsi technologijom. Gali išlaikyti slidumą ir plėvelės susidarymą, bet skirtingų medžiagų tūrio santykio mažo neišlaikysi, jei yra pastovus papildymas.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 rugpjūčio 08 - 12:15

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#93 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 rugpjūčio 08 - 13:20

Nu nežinau. Man tie dažni tepalo keitimo intervalai - išpūstas burbulas naftos perdirbėjų. Tepalas tol geras, kol jo klampumas ir takumas telpa į normas. O ten kietų arbrazyvinių medžiagų nesusidaro. Jei jau metalo yra - tai jau varikliui paskutinioji. O šiaip dar yra tepalo filtras tokiem dalykam. Jei jau galima keist kas 30k km, tai kodėl ne? Nebent tie 30k km per 3 metus. Tada geriau pasikeist ankščiau, nes tepalas kaip ir bet kas kitas senėja su laiku gavęs deguonies.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#94 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 08 - 13:39

Jo, abrazyvinių medžiagų nesusidaro. Variklis juk sudyla ir kompresija dingsta per dieną. Kas turi karterio varžtus su magnetais, tai labai gerai mato, kaip ten nieko nesusidaro ir kaip ten paskutinioji.

Aš su klibančių stumoklių dyzeliu per pastarąsias tris savaites įsukau dar 6,5k be absoliučiai jokių problemų ar trūkumų, tai jam turbūt irgi paskutinioji. Klausimas, tik, kodėl tie stumokliai kliba, o variklis kuriasi ir važiuoja beveik idealiai. Naujam juk neklibėjo.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 rugpjūčio 08 - 13:39

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#95 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2016 rugpjūčio 08 - 14:14

Pas seną 2.0HDi jau telpa tik apie 4,5, nu mes prievartaudami ten dar suverčiam kažkaip 4.7-4.8, bet jau būna virš MAX kartais.

Savo senam HDi pilu 4,1 l ir iki MAX ribos lieka pusė centimetro. Matuota su keliomis matuoklėmis, rodo vienodai.


Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2016 rugpjūčio 08 - 14:15

  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#96 prometejas

prometejas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 177
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P508 SW

Parašyta 2016 rugpjūčio 08 - 14:16

Nu nežinau. Man tie dažni tepalo keitimo intervalai - išpūstas burbulas naftos perdirbėjų. Tepalas tol geras, kol jo klampumas ir takumas telpa į normas. O ten kietų arbrazyvinių medžiagų nesusidaro. Jei jau metalo yra - tai jau varikliui paskutinioji. O šiaip dar yra tepalo filtras tokiem dalykam. Jei jau galima keist kas 30k km, tai kodėl ne? Nebent tie 30k km per 3 metus. Tada geriau pasikeist ankščiau, nes tepalas kaip ir bet kas kitas senėja su laiku gavęs deguonies.

Nesi tu teisus, Tepalą keičiau ne pas atstovą dabar, tai jie patys sakė, kad jų tepalo filtrai laiko max 20k km, jiegu norėčiau važiuot gamintojo rekomenduotą atstumą iki kito keitimo, tai reikia dėt originalų filtrą.


  • 0
Ex P508 SW 2.0HDI<p>P308 1.2 THP

#97 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2016 rugpjūčio 09 - 08:31

o kodel negali pirkt originalu filtra,detis ne pas atstova ir vaziuot gamintojo leidziama kilometraza?


Šį pranešimą redagavo Francis: 2016 rugpjūčio 09 - 08:31

  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#98 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2016 rugpjūčio 09 - 09:22

Ka cia nusisnekat 20 30 stukiu km jie tepalus mat keicia ,artistai.su 5 litr tepalo karteryje. Ir su veikianciu egr. Max 10km. O jei mieste pastoviai vazinejat jau reik pagal moto valandas keist. Isikalkit i savo durnas galvas visam laikui. Kai i karteri tilps 20 litr maslionkes tai ir galesit keist kas 30 km. O psa tik rupi kad garantini laikotarpi atlaikytu ir viskas.O daugiau jau jusu vargelis.
  • 0

#99 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 09 - 09:35

Savo senam HDi pilu 4,1 l ir iki MAX ribos lieka pusė centimetro. Matuota su keliomis matuoklėmis, rodo vienodai.

Na, aš, matot, visada iki MAX pilu. Nebent jei yra noras sutaupyt, o užtenka keturlitrio bakelio, nepilant iki MAX.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#100 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2016 rugpjūčio 09 - 09:39

Max kas 10tukst keiciu aameninem auto jei tepalo telpa 4ltr,o darbiniam busui kas 25ooo bet yra kelios salygos:80proc kelio trasa ir tepalo telpa 7.8 ltr prabego jau 750 000 ir viskas original varikly turba ir visa kita
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0