Sendien pasinknisus pusdieni su uzrudijusiu savo 206 pezuko atsarginio rato iverzimo kabliuku nutariau pasidometi kaip kiti sia beda sprendzia.... Esme ta jai rata tenka keisti ne daznai jo iverzimo kabliukas, laikantis atsargini rata tokiame specialiame is strypu pagamintame reme uzrudyja ir prireikus pakeisti rata tenka ne menkai pasikeiksnoti. Tad kaip sita vieta apsaugote visi kiti ar irgi rato keitima lydi tirada keiksmu?

Peugeot 206 zapaskes laikiklis
#1
Parašyta 2015 spalio 04 - 17:51
#2
Parašyta 2015 spalio 04 - 18:06
Turėtam P306 ir buvo kapitaliai supuvęs zapaskės laikiklis. Patį laikantį varžtą pjoviau, vietoj jo perdariau iš ilgasriegio. Vienas galas buvo stabiliai užkabintas už pačio rėmo, o prisiverždavo bagažinėj sukant paprasčiausią veržlę.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#3
Parašyta 2015 spalio 04 - 18:15
#4
Parašyta 2015 spalio 04 - 18:55
O man patiko ta mintis su verzle nes logiskai mastant darnine sraigto dalis visada liks masinoje isvengiant rudziu, o verzle paprastu raktu nusukt iseitu nes dabartinis tas su ipjova kad ji kur velniai... suvariau puse bonkutes WD ir tai nenugrauze...
#5
Parašyta 2015 spalio 05 - 07:52
WD ten nepadeda. Paprastai jei nebūna prisuktas iki pat galo, kol varžtas atsiremia į sriegį, tai to varžto ten net sukti nereikia - stipriai pakeli rankomis rėmo galą ir iškabini iš kabliuko. Bet jei susuktas iki galo, tai tarpelio nebelieka iškabinti. Tuomet reikia arba truputį atsukti, arba atlenkti, o kartais tiesiog sukant raktu, atsilenkia tas galas pats. Kažkaip dažniausiai labai didelių bėdų ten nepatiriam
Pas mane visi sutepti ir pramankštinti, ir dėl visa ko neprisukti iki galo, kad būtų galima lengvai rankomis atkabinti
Būna tokių, kur niekaip neatsuksi, bet jei užsirauni ant dar vargais negalais atsukamo, tai statai į spaustuvus, valaisi vieliniu šepečiu geriausiai ant drelės ar bulgarkės, sriegį, tepiesi tirštais tepalais ir sukinėji pirmyn atgal tą kablį.
Jei norisi išsaugot ir nesupjaustyt varžtą, o neina niekaip atsukti, tuomet galima įpjauti švelniai ties ta vieta, kur suvirinta kablio skardos sujungimas. Tuomet sriegis viduje prasiplečia ir atsisuka. Vėliau galima suspaudus suvirinti atgal ir sriegį susitvarkyti Nieko labai blatno, tik laiko gaila tokiam šūdniekiui
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 spalio 05 - 07:55
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2015 spalio 05 - 20:26
Tai va kad visa laime nebuvo maksimaliai susuktas tas sriegis o pries mane savininke matomai jo niekad ir nejudino tai ir uzrudijo
Tai saviski zapaski zapaskes rema iskabinau pakises hidraulini domkrata po tuo strypiniu remeliu ir keliau kol kabliukas paleido
Bet suprantu taip terliotis tikra kvailyste
rankos garantuotai tepaluotos. Zinau kai kuriuose pezuku modeliuose ratas ant toso nusileidzia (maniskeje toyotoje irgi trosine sistema), tai va jos ir pasigendu kaip labiau patikimesnes.... Bet kaip ir aiskus sprendimas tai EvX issakyta ideja apie ilgasriegi ir taip islaikant svaru sriegi su minimaliom pastangom
#7
Parašyta 2015 spalio 05 - 20:35
Iš mano varpinės čia paprasčiausias būdas kuo mažiau keikiantis bandyti kažką išburti iš seno surudijusio. Gali puikiai panaudoti seną laikikį (jei atsukai) privirinus varžtą.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0