Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 407, 2.0 HDI, Turbinos keitimas

turbina Peugeot 407

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 19

#1 Digidy

Digidy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:Peugeot 407, 08 (2.0 HDI, 100 kW)

Parašyta 2015 spalio 05 - 14:03

Sveiki, mieli Peugeot savininkai,

 

tikiu, kad yra šia tema jau rašyta ir diskutuota, bet man aktuali naujausia ir patikimiausia informacija, todė kreipiuosi į jus patarimo. Jau gera pusmetį mano 407-tuko turbina pasidarius visai vangi ir nebeliko traukos praktiškai visai. Tad nusprendžiau, kad laikas renovuot turbina (jei netyčia nebus bėda kažkur kitur). Noriu paprašyti rekomendacijų. Žinau, kad turbinos remontai pakankamai brangūs būną, tad aktualu kad būtų pigiau, bet žinoma norisi kokybiškai, būtent todėl įdomu kam kur teko lankytis ir gal geru žodžiu galit paminėti vietas :) Iš anksto dėkoju.


  • 0

#2 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2015 spalio 05 - 14:20

Sveikas,

 

http://turboservisas.lt/

 

Kada baigsis tas pigiai ir kokybiškai.... atsižvelgiant į automobilį, turėtų būti: Kaina nesvarbu, svarbu būtų padaryta kaip priklauso. Kitu atveju Golf 2 is 4 you.


Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2015 spalio 05 - 14:20

  • 0

#3 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2015 spalio 06 - 17:10


Kada baigsis tas pigiai ir kokybiškai....

Turbūt niekada..
  • 0

thumb.png


#4 Rama

Rama
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:607

Parašyta 2015 spalio 07 - 22:00

Pirmas pigus dalykas nuimk katalizatoriu jei nenori jo ispjauti ir gauti pinigu ir pabandyk pravaziuoti. Antra buna kad butent katalizatoriu uzsikemsa ir tau nepades net pati naujausia turbina.


  • 0

#5 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 spalio 08 - 07:22

Betkokiu atveju, jei yra FAP, po turbos restauracijos imone kuri tai dare, dazniausiai neduoda garantijos... Turi buti tas hemarojus pasalintas. Taipogi, atkreipti demesi i katalizatoriu, kokia jo bukle, jei pasilydes, gaila, bet reiktu ir ji salinti... Nors as visom 4 pries katalizatoriaus salinima, o FAP kastracija tai 1 dalykas po masinos nusipirkimo (nebent masina apynauje ir su labai maza rida).


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#6 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2015 spalio 08 - 10:59

Sveiki, mieli Peugeot savininkai,

 

tikiu, kad yra šia tema jau rašyta ir diskutuota, bet man aktuali naujausia ir patikimiausia informacija, todė kreipiuosi į jus patarimo. Jau gera pusmetį mano 407-tuko turbina pasidarius visai vangi ir nebeliko traukos praktiškai visai. Tad nusprendžiau, kad laikas renovuot turbina (jei netyčia nebus bėda kažkur kitur). Noriu paprašyti rekomendacijų. Žinau, kad turbinos remontai pakankamai brangūs būną, tad aktualu kad būtų pigiau, bet žinoma norisi kokybiškai, būtent todėl įdomu kam kur teko lankytis ir gal geru žodžiu galit paminėti vietas :) Iš anksto dėkoju.

Sveikas ,peugeoto savininke.  Su turba ir jos restauracija yra šiokių tokių  reikalų. Reikalas pirmas,-reikia pasidaryti turbos diagnostiką. Tai yra pavarinėti dugnais su pajungtu kompu. Žinantis reikalą diagnostikas  tikrai pasakys kur negerai . Jei turba vėluoja ar nesukelia slėgio,ar oro srautas  netinkamas,- viskam savo sprendimo būdas ir kaina. Reikalas antras,-turbos restauracija nėra turbos jaunystės veržlumo grąžinimas už 350 europietiškų. Pradžioj reikia ieškoti priežasčių,dėl ko anoji sunkiai alsuoja. Kaip jau sakė Laimonas ir Rama,reikia pradėti nuo mažų dalykų. Mano asmeninis patarimas,-jei fapas savo atitarnavo,jis tik šika gamtai dėl padažnėjusių regeneracijų. Kreipkis pas forumo žinančius  pagal gyvenamąją vietą. Tikrai sutaupysi,nei kad per garažus eidamas. Trečias dalykas,-turbos restauracija su garantija yra vargo vakarienė. Ten jie prisigalvoja visokų vėjų,kad tik garatija negaliotų Praeitas etapas. Patarimas,-ieškok (jei tikrai reikia turbos) donoro.  Dabar praktiški patarimai,kur ieškoti sliekų: Turbiną pas tave valdo kompas vakumo pagalba. Iš turbinos gauna atsaką daviklio pagalba. Daviklis ant turbinos ,valdiklis variklio kairėje variklio gale....Reik tikrinti viską.Ptarčiau pradėti nuo vakumo. Turbos restauracija palik paskiau.


  • 0

#7 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 spalio 08 - 11:24

Restauruot tai restauruot o kas duos garantija kad kitaicas dalis nesukis i Garretta. Vakuuma pasimatuoji, potenciko varza pasimatuoji nusiemes, vakuumo voztuveli pierburga pasikeiti vietom nuo sklendziu sito-salto oro sukeiti vietomis.Pas mane irgi buvo dingus trauka padejo sukeitimas vietomis pierburgu.O del katalizu tai reik palikt viena o ne du, kai prades biret pimas kad neuzkistu antro.
  • 0

#8 Digidy

Digidy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 12
  • Automobilis:Peugeot 407, 08 (2.0 HDI, 100 kW)

Parašyta 2015 spalio 21 - 20:53

Dėkui už rekomenduotą turboservisa! Per darbinę pertrauką buvau nuvežęs tai chebra priemė ir atrado per valandą kame bėda, bei sutvarkė. apsiėjau su 20 eur. Šiaip tikrai ateityje rekomenduosiu šiais klausimais ten kreiptis. Kadangi kaip minėjau ne specas tai nesmerkit jei ką ne taip parašysiu, bet kiek supratau vakumo vamzdukas ties ploniausia jo vieta mano nesuėjo ir buvo vienoj vietoj trukęs (neįsivaizduoju kaip taip galėjo nutikti), bet žodžiu jo sandarumą padarė su tvirta gumine detale kurią užtaisė ir trauka mašinos kaip čia buvus. Tiesa davė patarimų, dėl susireguliavimo ir "atsigavimo" truputi prasitestuot esant galimybei. Ačiū dar kartą!


  • 0

#9 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 spalio 22 - 11:06

Dėkui už rekomenduotą turboservisa! Per darbinę pertrauką buvau nuvežęs tai chebra priemė ir atrado per valandą kame bėda, bei sutvarkė. apsiėjau su 20 eur. Šiaip tikrai ateityje rekomenduosiu šiais klausimais ten kreiptis. Kadangi kaip minėjau ne specas tai nesmerkit jei ką ne taip parašysiu, bet kiek supratau vakumo vamzdukas ties ploniausia jo vieta mano nesuėjo ir buvo vienoj vietoj trukęs (neįsivaizduoju kaip taip galėjo nutikti), bet žodžiu jo sandarumą padarė su tvirta gumine detale kurią užtaisė ir trauka mašinos kaip čia buvus. Tiesa davė patarimų, dėl susireguliavimo ir "atsigavimo" truputi prasitestuot esant galimybei. Ačiū dar kartą!

Nu nichirovai, atsiprasant, 20eu uz vakuumo patvarkima. Pas forumiecius turiu itarimu su 50% nuolaida butum apsiejes :D


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#10 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2015 spalio 22 - 12:37

Taigi sumokėjo ne dėl to, kad užklijavo šlangutę, o dėl to, kad rado ir žinojo KUR klijuoti. :D

Kaip yra anekdotas, tipo avaro žmogus mašina į servisą ir sako, kad va ji nevažiuoja, neužsiveda. Paėmė mechanikas plaktuką, stuktelėjo per variklį ir užsivedė mašina be problemų.

-Kiek skolingas? Klausia savininkas.

-50 eurų. :D

-50 eurų?! Už stuktelėjimą plaktuku?

-Oi ne! Už stuktelėjimą plaktuku tik 1 euras, o va už žinojimą KUR stuktelėti - 49 eurai. :D 


  • 0

#11 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 spalio 22 - 16:59

Taigi sumokėjo ne dėl to, kad užklijavo šlangutę, o dėl to, kad rado ir žinojo KUR klijuoti. :D

Kaip yra anekdotas, tipo avaro žmogus mašina į servisą ir sako, kad va ji nevažiuoja, neužsiveda. Paėmė mechanikas plaktuką, stuktelėjo per variklį ir užsivedė mašina be problemų.

-Kiek skolingas? Klausia savininkas.

-50 eurų. :D

-50 eurų?! Už stuktelėjimą plaktuku?

-Oi ne! Už stuktelėjimą plaktuku tik 1 euras, o va už žinojimą KUR stuktelėti - 49 eurai. :D

Suprantu ta. Tik cia vakuumo schema, ne kokio ecu, kur 100 laidu ir turi zinoti kas/kur ir kaip ir 3h studijuoti schema. Vakuumo slanges ir paciam kita karta ne taip sunku perziuret :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#12 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 spalio 22 - 17:29

Na, jei pats nesugebėjo pasitikrinti, tai padarė meistrai ir sąžiningai uždirbo savo 20 eurų.


  • 0

#13 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2015 spalio 22 - 18:58

be to, nemanau, kad labai jau susipergyveno, kad turėjo mokėti 20 eurų, kai sutaupė 500 :D


  • 0

#14 stasietis

stasietis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 784
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:P308 2.0 hdi 15'; P508 2.0 hdi 11'

Parašyta 2015 spalio 22 - 19:50

Suprantu ta. Tik cia vakuumo schema, ne kokio ecu, kur 100 laidu ir turi zinoti kas/kur ir kaip ir 3h studijuoti schema. Vakuumo slanges ir paciam kita karta ne taip sunku perziuret :)


Turbut tamstai neteko matyti 100kw variklio. Ten vakuuminiu slangeliu ne 2 ir ne 4. Ir prieimas kaikur tikrai sudetingas. Manau tas 20 tikrai nedaug.
  • 0

#15 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 spalio 22 - 20:34

Tas slangeles rekomenduoju naujas pasikeist nes senos lengvai nusimauna suketejus guma.


  • 0

#16 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 spalio 23 - 08:56

Turbut tamstai neteko matyti 100kw variklio. Ten vakuuminiu slangeliu ne 2 ir ne 4. Ir prieimas kaikur tikrai sudetingas. Manau tas 20 tikrai nedaug.

Neteko. Bet vartoju 2.2. Paziurek kiek ten slangeliu ir manau priskaiciuosim ne ka maziau. Egr'as, turba, swirlas, stabdziu pusle, 1 ir 2 sklende, vakuumo rezervas ir gal dar kazka pamirsau. Manau ir su 2.0hdi 100kw nenusisauciau :) Kai/jei vairuosiu toki butinai issinarpliosiu vakuuma. Del prieimo viska suprantu. Tiesiog turiu itarimo, kad is tu 20eu nuejo procentas buhalteriui, vadybininkui, direktoriui ir pan.


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 spalio 23 - 08:58

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#17 ukw

ukw
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 224
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P206SW

Parašyta 2015 spalio 23 - 10:37

O tai kas čia keisto, kad nuėjo buhalteriui, direktoriui, vmi, elektros tinklams, kanalizacijai, tavo vaikų darželiui ir pensininkams tėvams.   Tai ir turi viskas būti.


  • 0

#18 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2015 spalio 23 - 11:21

Kaip tik vakar skaičiau, kad UK darbo valanda aptarnavime išeina apie 90 svarainių. Tai sakyčiau 20 euriukių net ir Lietuviškais standartais, tikrai nėra daug.

Iš praktikos.

Reikėjo pasikeisti apatinę, vidurinę variklio pagalvę - sailenbloką. Didelis toks, standartinės, žiedo formos sailenblokas tik, kad toks arkliškas, į delną netelpa. Galvojau susisuksiu su draugeliu per porą valandų, pašnekėsime, pasukinėsime varžtukus. Tai kaip pradėjome apie 19.00, tai iš garažo namo parriedėjau su mašina tik 5:00 ryto su neprisuktu sailentbloku. Kitą ryta nestipriai gazuodamas nuriedėjau į CP servisą, palikau mašina, o už valandos pasiėmiau jau su pakeista detale ir sumokėjau 50 ar tai 60 lt. :D Tai vat ir klausimas dabar - kas svarbiau, ar prasiknisti ir po to vistiek sumokėti, ar tiesiog sumokėti? 


  • 0

#19 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 spalio 23 - 13:32

Jei neturi sjomniko ispresuot ipresuot nera ko voliotis po dugnu.
  • 0

#20 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 spalio 23 - 14:18

Nėra jis toks didelis, skersmuo vos 70mm. Kaip tik vakar vienam forumiečiui pakeičiau :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt






Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: turbina, Peugeot 407

Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0