Jump to content


Photo

P407, 2.0Hdi sankaba


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2015 October 09 - 11:42

Sveiki.

Senai berašiau čia.

Ar gali būti, kad sankaba pradėjo prasisukinėti dėl pareidinėjančio sankabos cilindro (pedalas nuo mašinos pirkimo visada buvo toks pokietis)? Nes naujas komplektas smagračio, sankabos ir guolio buvo sumontuotas prieš maždaug 23000 km. Tai dabar per antrąją, artėjančią žiemą pastebėjau, kad nukritus temperatūrai pradėjo prasisukinėti sankaba pagazavus smagiau.

Nes sankaba hidraulinė, tai kaip suprantu, nieko joje pareguliuoti nėra įmanoma? Gal kokių šiukšlių ties pagalbinio cilindro spaudimo vieta yra prisirinkę ir ne pilnai atsileidžia, kai atleidžiamas pedalas? Nes nelabai įsivaizduoju kaip ten tas pagalbinis cilindras (11 numeris) ką ir kur stumdo ir kaip prie dėžės tvirtinasi.

 

https://dl.dropboxus...385/sankaba.PNG


Edited by sandman^kfmf, 2015 October 09 - 11:53.

  • 0

#2 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • posts 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Posted 2015 October 09 - 18:32

Jis tvirtinasi prie dezes dviem varztais Nr. 70.Nori paziureti ar tikrai pilnai atleidzia  sankabos cilindras, raski sankabos ismynimo sakute , ir pabandyki pastumti ja link cilindro.jeigu pavvks vadinasi viskas ok.Nu 23kkm sankabai tai labai mazai.Ji turi dirbti be problemu.Gal tepaliuko is kur nors papuole.


  • 0

#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 October 09 - 21:31

Pritariu Valdui dėl tepaliuko. Galinį alkūninio riebokšlį keitėte, sankabą keisdami?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2015 October 11 - 14:56

Kažkodėl manau, kad nekeistas jis buvo. Ir šiaip kažkaip gali būti panašu į tepaliuką.nes ta pusė pas ,man kiek mačiau, visada nėra sausa nuo tepalo. Tiesa jei jo pradėtu mažėti, turėtu gi ir pavaros vis sunkiau ir sunkiau junginėtis. Bet kuriuo atveju, dėkoju už įdėjas., reikės prašyti kad kitą savaitę patikrintu.


  • 0

#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 October 11 - 20:45

Ne ne, aš ne apie dėžės pirminio veleno riebokšlį, o apie alkūninio galinį didįjį. Tokiu atveju dėžės ir variklio sandūroj būtų juodo tepalo žymės. Bet kad sankabą pasiektų, dažniausiai ten turi jau žliaugti. Rasojimo nepakanka, nes jis nuteka per variklio bloką, smagračio nepasiekęs. Tai taip būna, kai nepavyksta teisingai supresuoti naujo riebokšlio ir jis išsistumia.

Dar vienas variantas - tepalas gali patekti per smagračio varžto sriegį. Todėl nauji varžtai visuomet būna dengti sandarinančiais klijais, o ir senus atgal sukant, rekomenduojama patepti. Nors ten sandarumui užtenka vien plokštumų susilietimo ir susispaudimo, kadangi paviršiai gana tikslūs, bet gali būti papuolusi kokia šiukšlytė ir pan. Čia galioja tik tuomet, kai būna imtas smagratis.


Edited by tadas1991, 2015 October 11 - 20:48.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2015 October 20 - 15:43

Kol kas vėl prasisukimas.

Durnas klausimas, ar ten gali būti taip, kad nuo alsuoklio varvantis tepalas kažkokiu būdu pateko iki sankabos? :D

Nes pamiršau prieš porą metų, kad viename servise nuėmė savaržą nuo tos vietos kur alsuoklis užsimauna ties EGR, o pats pamiršaus nusipirkti ir užveržti:

http://i.ebayimg.com...cVV1y~7/$_1.JPG

Dešinysis žarnos galas turi būti užveržtas. Nes kitaip per ten labai smagiai, po biškį viskas teka per plastikinį vamzdį žemyn, link katalizatoriaus, per variklį. :D Tech nuvariau praeiti, palindau po apačią su prižiūrėtoju ir prisiminiau. Teko antrą kartą varyti, nuvalytais tepalais techą. :D O pritekėjo ten taip normaliai per tuos du metus. Nes nuvažiuota apie 25 0000 km tai per tiek prialsavo tepalo. Tik spėju nerealu, kad jis kažkaip sugebėjo iki sankabos disko prisisunkti. :)


Edited by sandman^kfmf, 2015 October 20 - 15:43.

  • 0

#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 October 20 - 16:52

O, čia tas nesąmoningas lūžinėjantis vamzdis...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2015 October 21 - 12:58

Jo, būtent tas :D Šiaip, kad jis patrūkęs, tai nieko tokio. Nėra nieko, ko kokybiška TESA izoliacija nesutvarkytu. Laiko jau nuo pirkimo - 4 metus. Bet va žiedelis kuris buvo ir kurį prateriojo kažkas iš servisistų, tai bus keičiamas į užveržiamą sąvaržą iš senukų. Nes dabar visas EGR apšiktas ir visą kitą ką rašiau aukščiau.


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users