Paaiškink, kurioj vietoje tas paankstintojas. Svirtelė būna tik tada, kai sistema senovinė iki kokių 94 metų, ir paankstinimas termostatinis nuo aušinimo skysčio temperatūros. Svirtelė pasuka kampo keitimo mechanizmą tiesiog mechaniškai.
Kitu atveju, kurį laiką buvo montuojamas tarpinis variantas su elektromagnetiniu vožtuvėliu siurblio priekyje vietoj senesniuose ir naujesniuose siurbliuose ten montuoto paprasto ir kuro slėgiu, paduodamu vamzdeliu iš siurblio viršaus. Šitas vožtuvėlis buvo dviejų padėčių - įjungtas arba išjungtas. Taigi jis arba atidaro papildomą slėgį iš siurblio žemo slėgio dalies į ankstinimo stumokliuką, taip jį pastumiant, arba uždaro, ir stumokliukas grįžta atgal.
Naujausias 1.9TD turėjo jau rimtesnį ankstintoją. Stovi ir purkštukas su laidu, adatos davikliu, taigi lygindamas purkštuko atsidarymą su alkūninio veleno padėtimi, matoma iš smagračio daviklio, gali nustatyti įpurškimo kampo laipsnį ir jį koreguoti. Taigi tas ankstintojas stovi jau apačioje, ir laidai 3, o ne 1, ir padėtys kintamos, reguliuojama gyvai pagal parodymus, priveriant, pradarant. Atjungus jungtį, maksimaliai užankstinama ir pradeda kalenti variklis.
Kažkaip įtariu, kad pirmų dviejų 406tam nė nebuvo, nes metai neatitiktų. Įtariu, kad kalbi apie svirtelę, esančią siurblio gale, t.y. tarp siurblio ir galvos. Tai jos funkcija nėra ankstinimas - ten tik sukelia laisvas apsukas šaltam varikliui. Dauguma tvarkingų motorų puikiausiai dirba ir be to, o jo paskirtis iš esmės yra ta, kad šaltas motoras mažiau vibruotų ir sklandžiau dirbtų, be permušimų, dūmelių ir pan. Na ir dar dėl to, kad užvedinėjant automobilį gūdžią žiemą, nereikėtų prilaikyti gazo pedalo. Bet juk dauguma mūsų, važinėjančių su senesnio kirpimo automobiliais, kur kuro arba oro padavimas į variklį reguliuojamas mechaniškai troselio, tampančio svirtelę, pagalba, yra pratę, kad šaltyje, o dažnai ir šilumoje, užvedant reikia naudotis dešine koja, ar ne?
Geltona lemputė su K reiškia, kad kvailioja kažkuri siurblio valdymo dalis, arba pabėgęs kažkuris daviklis, arba, kaip greičiausiai ir yra, grybauja ankstinimas. Ar tik tavo minimas sunkesnis darbas nereiškia to pačio, kad motoras šaltas kalena?