Peršokti prie turinio


Nuotrauka

p406 1.9td bedos zemoje temperaturoje


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 11

#1 pezokas

pezokas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2015 spalio 12 - 21:50

Sveiki, vat turiu tokia beda kad manasis pezo nukritus oro temperaturai zemiau 0 nors ir kuriasi be problemu taciau motoro darbas yra kiek sunkesnis (nemoku zodziais to apibudinti) nei yprastai ir masina neturi traukos kol nesusyla motoras. Ar gali del to buti kaltas paankstintojas ant siurblio (BOSCH) nes pas mane jis atjungtas o toji svirtele uzkontrinta?  Ir taip jau du metus atvazinejau ziema uzkurt bedu neturiu kuriasi gerai.


pamirsau paminet kad dar daznai vis uzsidega geltona lempute panasi kaip i kuro siurbli su K raide bet gazterejus ji uzgesta.


Šį pranešimą redagavo pezokas: 2015 spalio 12 - 21:51

  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 spalio 13 - 01:00

Paaiškink, kurioj vietoje tas paankstintojas. Svirtelė būna tik tada, kai sistema senovinė iki kokių 94 metų, ir paankstinimas termostatinis nuo aušinimo skysčio temperatūros. Svirtelė pasuka kampo keitimo mechanizmą tiesiog mechaniškai.

 

Kitu atveju, kurį laiką buvo montuojamas tarpinis variantas su elektromagnetiniu vožtuvėliu siurblio priekyje vietoj senesniuose ir naujesniuose siurbliuose ten montuoto paprasto ir kuro slėgiu, paduodamu vamzdeliu iš siurblio viršaus. Šitas vožtuvėlis buvo dviejų padėčių - įjungtas arba išjungtas. Taigi jis arba atidaro papildomą slėgį iš siurblio žemo slėgio dalies į ankstinimo stumokliuką, taip jį pastumiant, arba uždaro, ir stumokliukas grįžta atgal.

 

Naujausias 1.9TD turėjo jau rimtesnį ankstintoją. Stovi ir purkštukas su laidu, adatos davikliu, taigi lygindamas purkštuko atsidarymą su alkūninio veleno padėtimi, matoma iš smagračio daviklio, gali nustatyti įpurškimo kampo laipsnį ir jį koreguoti. Taigi tas ankstintojas stovi jau apačioje, ir laidai 3, o ne 1, ir padėtys kintamos, reguliuojama gyvai pagal parodymus, priveriant, pradarant. Atjungus jungtį, maksimaliai užankstinama ir pradeda kalenti variklis.

 

Kažkaip įtariu, kad pirmų dviejų 406tam nė nebuvo, nes metai neatitiktų. Įtariu, kad kalbi apie svirtelę, esančią siurblio gale, t.y. tarp siurblio ir galvos. Tai jos funkcija nėra ankstinimas - ten tik sukelia laisvas apsukas šaltam varikliui. Dauguma tvarkingų motorų puikiausiai dirba ir be to, o jo paskirtis iš esmės yra ta, kad šaltas motoras mažiau vibruotų ir sklandžiau dirbtų, be permušimų, dūmelių ir pan. Na ir dar dėl to, kad užvedinėjant automobilį gūdžią žiemą, nereikėtų prilaikyti gazo pedalo. Bet juk dauguma mūsų, važinėjančių su senesnio kirpimo automobiliais, kur kuro arba oro padavimas į variklį reguliuojamas mechaniškai troselio, tampančio svirtelę, pagalba, yra pratę, kad šaltyje, o dažnai ir šilumoje, užvedant reikia naudotis dešine koja, ar ne?

 

Geltona lemputė su K reiškia, kad kvailioja kažkuri siurblio valdymo dalis, arba pabėgęs kažkuris daviklis, arba, kaip greičiausiai ir yra, grybauja ankstinimas. Ar tik tavo minimas sunkesnis darbas nereiškia to pačio, kad motoras šaltas kalena?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 pezokas

pezokas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2015 spalio 13 - 14:20

taip tu teisus ne taip issireiskiau su ta svirtele. Na salta kiek garsiau dirba ir del to teisus vat tik nepaminejau dar tokio dalyko kad pradeta isties kalenti karts nuo karto tuomet apsukos pakrenta iki beveik 900 bet davus gazo vel dirba gerai.


  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 spalio 13 - 23:11

Grybauja ankstinimas. Reiktų pasijungti kompą ir pažiūrėti, kas kur kaip ir kodėl, ar kokio daviklio nemato (dažniausiai bent jau gazo potencas būna miręs, o kartais ir purkštuko daviklis, temperatūriniai ar alkūninio padėties retai genda), ar vis tik pats ankstinimo vožtuvėlis.

Arba tiesiog vietoj to elektroninio ankstinimo pastatyti paprastą pilnai mechaninį siurblį su vienu laidu gesinimui. Arba atjungti tą ankstintoją visai ir sureguliuoti siurblio kampą iš naujo. Visais variantais važiuos, tik antrais dviem trauka pamažės truputį, keliais kw, sunkiau vesis per šalčius ir panašiai


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 egidijus

egidijus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 340
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.9TD. Peugeot 807 2.2Hdi

Parašyta 2015 spalio 14 - 10:50

Grybauja ankstinimas. Reiktų pasijungti kompą ir pažiūrėti, kas kur kaip ir kodėl, ar kokio daviklio nemato (dažniausiai bent jau gazo potencas būna miręs, o kartais ir purkštuko daviklis, temperatūriniai ar alkūninio padėties retai genda), ar vis tik pats ankstinimo vožtuvėlis.

Arba tiesiog vietoj to elektroninio ankstinimo pastatyti paprastą pilnai mechaninį siurblį su vienu laidu gesinimui. Arba atjungti tą ankstintoją visai ir sureguliuoti siurblio kampą iš naujo. Visais variantais važiuos, tik antrais dviem trauka pamažės truputį, keliais kw, sunkiau vesis per šalčius ir panašiai

Tadas viska raso gerai bet prisiminkime mano varianta kaip buvo, tas pats 1.9TD su bosh siurbliu, tas pats degimo papankstinojas elektroninis ir vienas purkstukas su laidu.

Vienu zodziu uzsidegdavo taip pat ta lempute ir kol nepasildavo nebudavo traukos.

Pas mane buvo dar taip kad momentais isvis netraugdavo spaudi gaza o ji vaziuoja kaip ant laisvu apsuku nulis emociju.

Zodziu pigiausia ir paprasciausia variantas isistrauk is bako sieteli ir issivalai garantuoju kad bus uzsiveles o is to ir atsiranda tas netraukimas kol nepasyla ir lemputes uzsidegimas, nes ji uzsidega tada kai tam paanksitntojui nepavyksta tiksliai nutaikyti paanksinimo o kaip ji nutaikysi kai saliarkos nepakanka.

Nuosirdziai patariu pasitikrink baka, kaip sakant pradek nuo tinkamo galo :)


Šį pranešimą redagavo egidijus: 2015 spalio 14 - 10:54

  • 0

#6 pezokas

pezokas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2015 spalio 14 - 14:12

Na dekui už patarimus reikes savaitgali pasikrapstyti  :beer:


  • 0

#7 pezokas

pezokas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2015 spalio 20 - 17:17

na va perkreciau kuro sistema ji svari tai lieka kad elektrine dalis grybauja, ieskosim toliau slieku. Turiu visa donora bandysim keist daviklius ir ziuret kas grybauja, tik va neaisku kiek tu davikliu susija su degimo ankstinimu  :hmm:


  • 0

#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 spalio 20 - 18:59

Jei jau visai nebematysi vilties, visada galima tą ankstintoją atjungti nafig ir pasisukti siurblį pagal norimą kampą ranka. Tuomet ankstins kaip senovinį siurblį, tik nuo apsukų. Šaltyje gal kiek sunkiau kursis, bet užsikurs. Lemputę tik skydelyje teks užsigesint.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 pezokas

pezokas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2015 spalio 21 - 18:44

lempute ne beda isemei ir viskas nes jos jau kaip pirkau nebuvo bet va keiciau skydeli keles lemputes ir uzmaciau kad nera ir ka reikia idet tai nuo to laiko ir zybsi ji man tai noris sutvarkyt. Jei nesutvarkysiu vazinesiu toliau kol nekalena istisai galima vazinet.  


Šį pranešimą redagavo pezokas: 2015 spalio 21 - 18:45

  • 0

#10 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 spalio 21 - 19:26

nu hebryte duodate "degimo papankstinojas" cia ne benzinine su paskyrstymo dangteliu ...

Ipurskimo fazes ankstinimas


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 09 - 11:10

Na žmonės liaudiškai juk ne tik įpurškimo kampą/fazę/momentą vadina degimo kampu, bet netgi ir velenėlio/vožtuvų fazes degimu vadina :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 pezokas

pezokas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 24
  • Vieta:alytus
  • Automobilis:peugeot 406

Parašyta 2015 lapkričio 09 - 22:55

Gryztant prie temos gal ir radau sprendima kalent kolkas nekalena pavelinau ciut degima ziuresim ar kas pasikeis nukritus temperaturai.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0