Važiuojant visiškai pradingsta trauka, bet variklis negęsta
#1
Parašyta 2015 spalio 31 - 11:12
Servizuose nežino dėl ko taip, Peugeot servisas siūlė pasidaryt diagnostiką, nes taip pat nežino kodėl taip būna.
Gal žinote kas tai per broblema?
ačiū
#2
Parašyta 2015 spalio 31 - 11:55
peugeot servisas pasiūlė pasidaryti diagnostiką......Įdomus servisas. Paprastai tik po diagnostikos galima kažką pasakyti. Čia kur toks "fainas " peugeot-o servisas? Gal tas servisas dar ir diagnostikos nedaro? Čia kaip šeimos gydytoja...pati negydo,tik nukreipimus ir receptus išrašinėja.
#3
Parašyta 2015 spalio 31 - 13:20
pirmas dalykas tai pasidaryt diagnostika,
#4
Parašyta 2015 spalio 31 - 20:51
Po gazo droselio ašele yra tokia keturkampė dėžutė su fyške. Pirmai pradžiai, kai vėl toks bajeris atsitiks, negesinant variklio numauk tą fyškę ir pabandyk pagazuot. Jei rezultatas teigiamas - maurų valymas iš fyškės, arba viso daviklio keitimas.
P.S. tai nebūtinai tas atvejis, bet man pasitaikė su identiškais požymiais susidurt. Tikrinam....
#5
Parašyta 2015 spalio 31 - 21:04
pritariu jimmyy, kai gazo sklende elektronine, tai jos beda...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#6
Parašyta 2015 lapkričio 01 - 15:21
Kosmonautinat jau, kolegos. Vienas apie bliūdą, kitas apie prūdą.
Mašinos skirtingos, Jimmy kalba apie droselio padėties daviklį, Eddy jau apie elektromechaninį droselį.
Diagnostika reikalinga, ir ne vien kompiuterinė. Jei nenori to daryt - galbūt padėtų visos įpurškimo sistemos pakeitimas, bet gal ir nepadės...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 01 - 15:22
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2015 lapkričio 01 - 20:16
Kosmonautinat jau, kolegos. Vienas apie bliūdą, kitas apie prūdą.
Mašinos skirtingos, Jimmy kalba apie droselio padėties daviklį, Eddy jau apie elektromechaninį droselį.
Diagnostika reikalinga, ir ne vien kompiuterinė. Jei nenori to daryt - galbūt padėtų visos įpurškimo sistemos pakeitimas, bet gal ir nepadės...
Nereikia būti tokiu elektronikos specu kaip tamsta, kad nuraukti elementarų dalyką - visos fyškės turi būti švarios. Vienas mano pažįstamas, tikras pežų fanas (niekad nebuvo klube) visada nors kartą metuose profilaktiškai jas valo. Dabar jau turi ar ne penktą pežą ir kitų modelių nepripažįsta, o niekad neverkia dėl elektronikos. Dėl ko nusprogsta visokie davikliai? Dėl nepastovaus kontakto jungtyje, FAKTAS. Kompas error'ų prisigaudo irgi dėl tų pačių daviklių nesusikalbėjimo. Ir visai pofig, ar apie droselio padėties daviklį kalbam, ar apie elektromechaninį droselį...
Būdavo, užsirašau į eilę diagnostikon, bet nagai niežti pačiam gedimą surast, o ir šūdas verda, kai variklis tamposi ar kitaip pūliuoja važiuojant. Pasišventi kokį vakarą garaže pasimurzint ir ardai visą gazo droselio mazgą dalim. Išplauni, suspaustu oru praputi, jungtis specialiu purškalu apvarai ir - vualia, bėdos dingsta. Tiesa, kompą nuresetuoju po tokių intervencijų. Kelią pas diagnostikus pamiršau...
#8
Parašyta 2015 lapkričio 01 - 20:51
#9
Parašyta 2015 lapkričio 02 - 09:38
Nereikia būti tokiu elektronikos specu kaip tamsta, kad nuraukti elementarų dalyką - visos fyškės turi būti švarios. Vienas mano pažįstamas, tikras pežų fanas (niekad nebuvo klube) visada nors kartą metuose profilaktiškai jas valo. Dabar jau turi ar ne penktą pežą ir kitų modelių nepripažįsta, o niekad neverkia dėl elektronikos. Dėl ko nusprogsta visokie davikliai? Dėl nepastovaus kontakto jungtyje, FAKTAS. Kompas error'ų prisigaudo irgi dėl tų pačių daviklių nesusikalbėjimo. Ir visai pofig, ar apie droselio padėties daviklį kalbam, ar apie elektromechaninį droselį...
Būdavo, užsirašau į eilę diagnostikon, bet nagai niežti pačiam gedimą surast, o ir šūdas verda, kai variklis tamposi ar kitaip pūliuoja važiuojant. Pasišventi kokį vakarą garaže pasimurzint ir ardai visą gazo droselio mazgą dalim. Išplauni, suspaustu oru praputi, jungtis specialiu purškalu apvarai ir - vualia, bėdos dingsta. Tiesa, kompą nuresetuoju po tokių intervencijų. Kelią pas diagnostikus pamiršau...
Aš visai ne elektronikos specas ir išvis menkai su ja susijęs, tiesiog iš tirščių nepasiryžęs burti dažniausiai.
Parašėt va tokį dalyką:
Po gazo droselio ašele yra tokia keturkampė dėžutė su fyške.
Tiesiog paprastas klausimas, ar tamsta insitikinęs, kad pas 307 su TU5 varikliu ta sklendė tikrai vaikšto ant vertikalios ašies ir daviklis būtent iš apačios? Ir ar dėžutė tikrai bus keturkampė? Kai žmogui taip nuodugniai paaiškinat, sutikęs kitokią sistemą, nei jūsų XU du šešiolika, gali imt ir sutrikt
Kad fiškę paklibinsit ir sutepsit - gali ir padėt, o gali ir nepadėt, net jei atjungus poveikis teigiama linkme. Nupušta tie droselio davikliai ir taip, labiausiai senieji kontaktiniai, kur natūraliai sudyla takeliai ir patys kontaktai, bet holo efekto taip pat visokių niekų padaro. Skirtingai, nei senieji Bosch A2,2 monopurškalai, šitos sistemos kaip jūsų, gali veikti ir be to daviklio, nes yra MAP sensorius. Gi ten, jį atjungus, sukant gazo sklendę, variklis išvis gęsta ir paskui labai sunku užvesti. Vietoj dar gazuojasi, bet tokią mašiną su atjungtu davikliu net iš vietos pajudint savu varikliu reikia turėt gebėjimų. Taigi, tarkim, jei neveikia MAP, gausit labai panašų efektą, nes vien pagal liambdą nespėja reaguot ir reguliuot, kai staigiai suktelit gazą, MAPas neparodo vakuumo pokyčių, o iš droselio padėties taip pat nebesimato jokio signalo. Ir t.t. Pasijungus kompą ir žiūrint gyvus parametrus, smagiausiai viskas matosi - pokyčiai, priklausomybės. O savo paslaugų gi aš nesiūlau, tik bandau papasakoti apie civilizuotą būdą remontui, užuot žigulinių metodų, kai pereini su vazelininiu purškaliuku visas 5 fiškes, susijusias su variklio valdymu, ir jis dirba kaip naujas
O davikliai nusprogsta tai tikrai ne vien dėl to, bet tokią pat galimybę galima į tą sąrašą pridėti.
Vis dėl to, dažniau būna nesandarumas, agresyvus cheminis poveikis (pvz lietuviškas antifrizas temperatūriniams), mechaninis poveikis (kuomet lupant dėžę ar škyvą, dirželį, nulaužiami padėties davikliai ar pertraukiami jų ričių siūlai), arba natūralus ilgalaikis šildymo/šaldymo poveikis.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 02 - 09:38
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2015 lapkričio 02 - 13:21
tai neesu specas, toliau ir nesikisu as
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#11
Parašyta 2015 lapkričio 02 - 15:07
Eddy, čia mes visi specai ir kartu grybai. Tam ir yra puikiausiai tinkamas forumas, kad kartu bėdas aiškintis.
Jei būtų žmogus prisipažinęs, kad yra iš Kauno arba Šilalės apylinkių, juk daug paprasčiau būtume pasiūlę bent pas mus vieną ar kitą prišokt tą primityvią diagnostiką pasidaryt, kiek suprantam, o tada jau su turimais duomenimis galima būtų kažką bandyt gimdyt. Dabar gi praktiškai jokių duomenų aiškių neturim, nes šiuolaikiniam varikliuke truputį daugiau kintamųjų.
2001-2trais dar nebuvo pas pežukus elektrinių sklendžių, dėl to taip ir sakau. Su elektrinės sklendės atsiradimu pradėjo montuot į benzinus autopilotus
Seniau tas buvo įmanoma tik vakuumu tampant trosą
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#12
Parašyta 2015 lapkričio 02 - 16:49
#13
Parašyta 2015 lapkričio 02 - 18:17
Eddy, čia mes visi specai ir kartu grybai. Tam ir yra puikiausiai tinkamas forumas, kad kartu bėdas aiškintis.
Jei būtų žmogus prisipažinęs, kad yra iš Kauno arba Šilalės apylinkių, juk daug paprasčiau būtume pasiūlę bent pas mus vieną ar kitą prišokt tą primityvią diagnostiką pasidaryt, kiek suprantam, o tada jau su turimais duomenimis galima būtų kažką bandyt gimdyt. Dabar gi praktiškai jokių duomenų aiškių neturim, nes šiuolaikiniam varikliuke truputį daugiau kintamųjų.
2001-2trais dar nebuvo pas pežukus elektrinių sklendžių, dėl to taip ir sakau. Su elektrinės sklendės atsiradimu pradėjo montuot į benzinus autopilotus
Seniau tas buvo įmanoma tik vakuumu tampant trosą
Pas mane P406 2000m ir sklende elektrine.
#14
Parašyta 2015 lapkričio 02 - 19:14
#15
Parašyta 2015 lapkričio 02 - 19:35
OK, pardon, susimaišiau varikliuose ir metuose
Vilniuje kreipkis pas forumiečius taurius arba ramus, jie dirba su PSA elektrinėm sistemom
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Parašyta 2015 lapkričio 07 - 19:27
Teisingai jau nuo 2000m. 2.2 variklyje ėjo elektrines sklendes, o nuo 2001m visuose benzininiuose taip, kad pas temos autorių bus 100% elektrine sklende,žmonos 206 2002m. 1.6 variklis stovi elektrine sklende,kompas bosch
cia tu atspejai,neatitikimas butent toje droselineje sklendeje,bet va stebuklas kol kas2 dienas lyg ir dirba padarius pora procesu jai,pasikartos,teks keisti,kazi kiek nauja kainuoja...?Toks dar itarimas kad 307 vanduo gali patekti per nakti,ar jau buvo patekes...
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 lapkričio 07 - 19:28
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#17
Parašyta 2015 lapkričio 08 - 01:18
#18
Parašyta 2015 lapkričio 08 - 20:05
Aš visai ne elektronikos specas ir išvis menkai su ja susijęs, tiesiog iš tirščių nepasiryžęs burti dažniausiai.
Parašėt va tokį dalyką:
Tiesiog paprastas klausimas, ar tamsta insitikinęs, kad pas 307 su TU5 varikliu ta sklendė tikrai vaikšto ant vertikalios ašies ir daviklis būtent iš apačios? Ir ar dėžutė tikrai bus keturkampė? Kai žmogui taip nuodugniai paaiškinat, sutikęs kitokią sistemą, nei jūsų XU du šešiolika, gali imt ir sutrikt
Kad fiškę paklibinsit ir sutepsit - gali ir padėt, o gali ir nepadėt, net jei atjungus poveikis teigiama linkme. Nupušta tie droselio davikliai ir taip, labiausiai senieji kontaktiniai, kur natūraliai sudyla takeliai ir patys kontaktai, bet holo efekto taip pat visokių niekų padaro. Skirtingai, nei senieji Bosch A2,2 monopurškalai, šitos sistemos kaip jūsų, gali veikti ir be to daviklio, nes yra MAP sensorius. Gi ten, jį atjungus, sukant gazo sklendę, variklis išvis gęsta ir paskui labai sunku užvesti. Vietoj dar gazuojasi, bet tokią mašiną su atjungtu davikliu net iš vietos pajudint savu varikliu reikia turėt gebėjimų. Taigi, tarkim, jei neveikia MAP, gausit labai panašų efektą, nes vien pagal liambdą nespėja reaguot ir reguliuot, kai staigiai suktelit gazą, MAPas neparodo vakuumo pokyčių, o iš droselio padėties taip pat nebesimato jokio signalo. Ir t.t. Pasijungus kompą ir žiūrint gyvus parametrus, smagiausiai viskas matosi - pokyčiai, priklausomybės. O savo paslaugų gi aš nesiūlau, tik bandau papasakoti apie civilizuotą būdą remontui, užuot žigulinių metodų, kai pereini su vazelininiu purškaliuku visas 5 fiškes, susijusias su variklio valdymu, ir jis dirba kaip naujas
O davikliai nusprogsta tai tikrai ne vien dėl to, bet tokią pat galimybę galima į tą sąrašą pridėti.
Vis dėl to, dažniau būna nesandarumas, agresyvus cheminis poveikis (pvz lietuviškas antifrizas temperatūriniams), mechaninis poveikis (kuomet lupant dėžę ar škyvą, dirželį, nulaužiami padėties davikliai ar pertraukiami jų ričių siūlai), arba natūralus ilgalaikis šildymo/šaldymo poveikis.... bla bla bla... bla bla bla...
Gal aš ir neteisus dėl to mazgo pavadinimo, bet PSA koncerno produktų fyškės itin neapsaugotos nuo išorinio poveikio, t.y. atmosferinių veiksnių. Vietoj to, kad forume žviegti "HELP, HELP..." , visada siūlau prasivalyti fyškes. Jau ne kartą pasitaikęs atvejis, kai po skundo apie pvz nedegančias kažkurias lemputes, randamos samanom apaugusios jungtys.
O siūlyti pažerti pinigų diagnostikai - irgi ne išeitis. Dabar daug vadinamųjų diagnostikų-eGZpertų težino, kur pajungimo fyškė, o kapoto net neatsidaro. Rezultate - "man diagnostikas sakė, kad bbz, kas ten yr"...
#19
Parašyta 2015 lapkričio 08 - 20:41
Gal aš ir neteisus dėl to mazgo pavadinimo, bet PSA koncerno produktų fyškės itin neapsaugotos nuo išorinio poveikio, t.y. atmosferinių veiksnių. Vietoj to, kad forume žviegti "HELP, HELP..." , visada siūlau prasivalyti fyškes. Jau ne kartą pasitaikęs atvejis, kai po skundo apie pvz nedegančias kažkurias lemputes, randamos samanom apaugusios jungtys.
O siūlyti pažerti pinigų diagnostikai - irgi ne išeitis. Dabar daug vadinamųjų diagnostikų-eGZpertų težino, kur pajungimo fyškė, o kapoto net neatsidaro. Rezultate - "man diagnostikas sakė, kad bbz, kas ten yr"...
Jimmi, PSA jungciu negamina yra senos Bosch jungtys kvadratines ir naujos apvalesnes;jei kalbame apie variklio skyriu davikliu ,prancuziskos "fiskes" tik salone,PSa ar Renuko gal koks Valeo ir lieja jas.... jos bevek vienodos;.Japoniskos jungtys is vis kitokios bet pasitaiko europinese auto.
Nu nusiperka zaisliukus zmones pazaisti,o diagnostika ne vien obd jungtimi apsiriboja,tenka ir multitesteriu ;oscilografu;vakumetru,manometru...naudotis
Kainuoja tos sklendes labai daug, bent jau mano atveju teko paklot 690LT. Tokia bragi detale, o deda viduj plastmasinius dantracius, kurie po to subyra.
na kad naujos kainuoja,tai kaip ir aisku kad nepigiai,o va tuos luzusius dantracius 3D printeriu padaryti galima pagal uzsakyma,bet va beda,ne dantraciuose gedimas dazniausiai buna...
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 lapkričio 08 - 20:38
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#20
Parašyta 2015 lapkričio 08 - 20:52
Iš principo nėra nei senos jungtys su vielute, nei naujos su palenkiamu plastmasiuku blogos (tik tos su plastmasiuku, kai pasensta, jis lengvai nulūžta), bet viskam groja amžius. Jei turi mašiną, kuriai 20 metų, turbūt keista būtų prisiknisti prie gamintojo, kad pagamino prastas jungtis, jei jos iki tol 18 metų puikiai tarnavo, o gamintojas garantavo tik 3 ar net 5 metus Manau sudėjus naujas gumytes, jos visos būtų gana sandarios.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0