Pabandyk pravaikyt normaliai tą mašiną, t.y. pagazuok važinėdamas visom pavarom keldamas iki 4-4.5tūkst., normaliai mindamas tapkę, ir tik tada junk kitą. Jei po kokių 10km dūmas vis dar bus, galima bus kažką kaltinti. Jei trasoj su 406 ir 66kw išvystai be problemų 150kmh, tai turbina tikriausiai pučia ir standartiškai, kai tokios bėdos būna, randamų bėdų su kiauromis ar nusimovusiomis žarnomis tikriausiai nerasi, bet visvien pravartu patikrint.
Bet prisimink, kad jei turi juodą dūmą pagazavus ir jis neišsipučia agresyviau pavažinėjus, tai turi arba per mažai oro, arba per daug kuro. Prie užsikimšusio oro filtro sistema prisireguliuotų, jei srauto matuoklė veikia. Jei neveikia, va gali būti ir bėda, pakeitus oro filtrą nauju turėtų apmažėti. Toliau gali būti, kad turbina pučia, bet nedapučia dėl kiauros kokios plonos žarnelės, kolektoriaus tarpinės, interkūlerio, strigusio šiek tiek praviro Wastegate'o ar strigusio šiek tiek praviro EGR. Jei kuro per daug pučia - nu tai dažniausiai būna taip jau "pričipuota" arba kažkokios bėdos su kuro sistemos daviklių parodymais, kad jis tą mišinį taip riebina, bet tai būtų akivaizdžiai matoma kompiuterinės diagnostikos metu.