Semiono 406coupe 2.2HDI
#41
Parašyta 2018 birželio 28 - 11:36
#42
Parašyta 2018 birželio 28 - 20:40
#43
Parašyta 2018 birželio 28 - 21:03
Daugeja stipriai 407c, isstumiami 406c
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#44
Parašyta 2018 birželio 29 - 16:49
2.7 testuoji?
Tikrai taip, paėmiau baisųjį 2.7 važiuoja labai smagiai, tik tikiuosi, kad nesugrius jis man
ex Citroen BX 1.9d Royale 87m
ex Citroen Xantia 1.9td 98m
ex Peugeot 406 1.9td 98m
ex SAAB 9-5 2.0T 97m
ex Peugeot 406 coupè 2.2HDI 02m
ex Peugeot 407 Coupè 2.7HDI 07m
Dabar Peugeot 508 RXH 2.0HDI 133kw 15m ir geltonas Peugeot 306 Cabriolet 1.6 99m
#45
Parašyta 2018 birželio 29 - 18:18
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#46
Parašyta 2018 birželio 29 - 18:35
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#47
Parašyta 2018 birželio 29 - 18:40
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#48
Parašyta 2018 birželio 29 - 19:31
Prastas jausmas žiūrėti kaip jau nebe taviškė mašina nuvažiuoja
Kelyje su Peugeot 407 Coupe - 2.2 16V
Ex - Renault Laguna II 1.9 dCi
#49
Parašyta 2018 birželio 29 - 20:46
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#50
Parašyta 2018 birželio 29 - 21:11
Jei atvirai tai ganetinai sunku padaryt ir sunkiai padaromas sablonas nes daug rankinio darbo ir taikymo del vietos trukumo po kapotu,nesinori vel tiek vargt,o ir kaina tikrai niekam nepatiktu, tad geriau keiskites i nauja originala dabar uzsiimineju P406c
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#51
Parašyta 2018 birželio 29 - 21:14
Tai kad originalas naujas 40eur netraukia ir laiko 5-10metu.Vyciuz o ko tu nebandai mini bizniuka daryt su 2.7 metaliniu trisakiu?? manau daug kam praverstu sitas reikalas
Kiek ranku darbas ir nerza kainuoja...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 birželio 29 - 21:15
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#52
Parašyta 2018 birželio 29 - 21:16
taip,todel sau galima pasidaryt kai yra noras,o kitiem....deje
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#53
Parašyta 2018 birželio 30 - 00:26
Dėkui visiem už pozityvias mintis dėl 2,7 Šiaip labai smagus variklis ir tikiu, kad viskas su juo bus gerai.
Plačiau 407 aprašysiu, kai pakursiu naują temą. Reikia kada apsiplauti ir mini fotosesiją pasidaryti.
Kažkas rase kad 407 nenori, o štai ir vairuoja
Na matai, prieš beveik tris metus kalbėjau apie 407 sedaną, nes tuo metu net neturėjau minties apie galimybę įsigyti 407 coupe. Tuomet kiek pamenu jų kainos buvo labai nevaikiškos
Na, o dabar jau tapo įperkamas automobilis ir štai jis mano kieme! Kiek liūdna buvo paleist 406 coupe, bet užteko bevek trijų metų eksploatavimo. Ir taip ji tapo ilgiausiai mano turėta mašina, o ir atsiminimai bus vien tik geri
Kartais i baznycia gali nueit ir misias uzsakyt kad nesugriutu
Na bandysiu be tokių kraštutinumų apsieit
Pilnai pasikeisti antifreeza i G12+, pasalinti FAP EGR, keisti tepala kas 10k MAX ir laikys jei automatas nesidraskys.
Yra galimybė atskirti koks šiuo metu supiltas antifreezas? Matosi tik, kad rausvas ir tiek Buvęs savininkas vieną EGR'ą pakeistė nauju, tada sugedo antras ir tuomet išprogramavo juos lauk
FAP dar nepašalintas, nes kiek supratau prieš metus ar pusmetį automobilis buvo apsilankęs pas Tadą Kaune ir jis tuo metu dar nerekomendavo jo šalinti, nes būklė dar buvo gera. Bet apie šitą reikalą reiks rimčiau pagalvoti.
Jei nemelavo, tai buvęs savininkas tepalą keitė tvarkingai kas 10k. Aš irgi toliau laikysiuosi tokio intervalo. Na, o hidroblokas keistas nauju prieš mažiau nei 4 metus ir su juo nuvažiuota apie 40k km. Kol kas automatas dirba labai gražiai, tai tikiuosi, kad nepradės jis man daužytis
Anksciau ar veliau koki nors plastmasgali visvien reiks pasikeist, jei dar nepakeisti i naujus, ir tiek.
Dėl aušinimo sistemos plastmasiukų nieko neminėjo buvęs savininkas, tai tikriausiai ir nebuvo kažkas keista.
Na, bet tokiem reikalam, tai esu pilnai pasiruošęs.
ex Citroen BX 1.9d Royale 87m
ex Citroen Xantia 1.9td 98m
ex Peugeot 406 1.9td 98m
ex SAAB 9-5 2.0T 97m
ex Peugeot 406 coupè 2.2HDI 02m
ex Peugeot 407 Coupè 2.7HDI 07m
Dabar Peugeot 508 RXH 2.0HDI 133kw 15m ir geltonas Peugeot 306 Cabriolet 1.6 99m
#54
Parašyta 2018 birželio 30 - 01:00
Tadas yra maladiec, nes dirba kaip tikras servismenas, is to ir jo rekomendacijos. Jei negalvoji apie tai, kaip tulam lietuviui ikisti poto ta kupa, tai pjauk lauk dpf'a ir tiek kalbu Trisaki pasikeisciau is principo, px kiek ten darbo. Pasikeiti - pamirsti. Ir lieka deze, tik prasideda dziaugsmai, iskart hidrobloko keitimui. Toliau vaziuoji ramiakas Kiek skaiciau is atsiliepimu, ypac meistru, Laimonas berods irgi sake - jokiu remapu, del trapaus alkuninio. Man, kaip nurautagalviui, tai kiek skaudu butu, kad negaleciau uzsiboostint v6 + tai, kad mano dabartinis 4cilindris turi apie 180kw, bet kitiem manau tu 150kw per akis.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 birželio 30 - 01:02
#55
Parašyta 2018 liepos 02 - 01:49
Jei čia apie tą patį, kur vairuojamas buvo jaunos moters iš Kauno/Prienų, kalbam, ir būtent apie tą patį, apie kurį aš galvoju, tai įtariu, kad pirmiausiai tai buvo ne prieš metus, o prieš daugiau kaip pusantrų, t.y. 2016tų rudenį, nes tikrai ne šiemet ir tikrai ne pernai. Nebent kažką maišau.
Bet turbūt tas pats, nes daugiau nepamenu kūpų, kuriem būtų reikėję kažką daryt su tom sistemom. Regeneracijos intervalas tuo metu ten buvo gal apie 800km, ir čia naudojant daug mieste, nu tai...
Programavo Taurius, aš tik bėdą nustatinėjau, kas ten su tais oro srautais negerai, o tas ir buvo negerai, kad EGR vienas grybino. O regeneracijos dažnius ir slėgius kartu su Taurium ir vertinom, ir priėmėm bendrą sprendimą. Aš niekada nebuvau ir nebūsiu pilnai veikiančio sveiko suodžių filtro lupimo šalininkas. Bet žmonės davažiuoja iki tol, kol renegeracijos vyksta kas 30-50km, tai va tada ir būna purkštukų, turbinų, dvigubo kiekio tepalo karteryje ir netgi linkusių švaistiklių.
Žiūri ne kaip servismenas, o kaip žmogus į žmogų. Ko jis iš tavęs nori ir tikisi. Nekišt to, ko jis nenori arba už ką nenori mokėti. Protingą pasiūlymą pateikti visada yra gerai, bet meluoti į akis tam, kad uždirbt truputį pinigų, man dar sunkiai sekasi. Už tai ir prastas iš manęs verslininkas
Tam automobiliuikui dar kažkada pririšinėjau padangų slėgio daviklius abu priekinius naujus. Ir dar esu kalibravęs AMVAR daviklyną paprastuoju metodu. Žmonės tada biškį nuliūdo, kad nelabai suminkštėjo. Nu nes labai suminkštėti ir negalėjo, nes coupe yra coupe, ir jam buvo suplanuota būti kietu.
Žodžiu, jeigu ta pati mašina, apie kurią aš galvoju, ir jei per tą laiką nebuvo pasikeitęs savininkas, tai visai sveikinu, nes kiek teko jį matyti kelis kartus nuo 2015tų, visada būdavo labai tvarkingas, kur malonu atsisėsti.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0