605 daug bėdų
#1
Parašyta 2015 lapkričio 24 - 21:12
Toliau nežiba ekraniukas visiškai tas kur laikrodukas turėtų būt. Nežinau , gal ten ir borto kompas yra , nes nieks nežiba jame . Ir dar neveikia spidometro apšvietimo kairė pusė , bet jau čia suprantu ką daryt reikia dėkui už pagalbą )
#2
Parašyta 2015 lapkričio 24 - 22:29
Sveiki. Paieška nesisekė pasinaudot , tad kursiu naują temą. Nusipirkau 605 , 2.1 dyzelis 80kw. Džiaugiuos tik kelios bėdos yra : pečiuko ventiletorius veikia tik ant max padėties (valdymas tas kaip mikrobangėse , trys ratukai , bet yra klima) kur ieškot gedimo?
Toliau nežiba ekraniukas visiškai tas kur laikrodukas turėtų būt. Nežinau , gal ten ir borto kompas yra , nes nieks nežiba jame . Ir dar neveikia spidometro apšvietimo kairė pusė , bet jau čia suprantu ką daryt reikia dėkui už pagalbą )
Pažiurek kontaktus ant ventiliatoriaus[jis po bardacioku]pas man mechaninis valdimas tai nusiemiau laiko ji 3 varztai kryzminio atsuktuvo,tuo paciu purvus ir kontaktus nuvalysi, panasiai buvo
laikroduke gali kontaktai arba "sudeges". Taip bentjau as manau....
#3
Parašyta 2015 lapkričio 24 - 22:39
#4
Parašyta 2015 lapkričio 25 - 00:39
#5
Parašyta 2015 lapkričio 25 - 08:12
#6
Parašyta 2015 lapkričio 25 - 08:20
nuo 89-95 borto kompo pas 2.1 td nebus
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#7
Parašyta 2015 lapkričio 25 - 20:40
Borto kompo mygtukas is desines ant valytuvu rankeneles tuertu but (jei jis yra) is galo rankeneles.
Laikrodzio ekranelis - isimk, paziurek lempikes, gali but perdegusios ir nieko nematysi, jei geros, tada toliau jau ziuresi.
Peciukas - kiek supratau (kadangi rasai, kad valdymas kaip pikrobenges 3 ratukai, tai beda gali but valdymo bloke, kuris yra po rankenelem, ten stovi visa plokste. kazkada turejau likusia tokia nuo mano ex 2.1. bet nzn ar dar yra. Bet tai aisku ne faktas, kad ji. reikia ziuret.
Pradzioje paziurek kontaktus.
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#8
Parašyta 2015 lapkričio 26 - 09:09
#9
Parašyta 2015 lapkričio 26 - 09:40
O ventiliatoriaus fiškė dviejų ar keturių laidų? Nes jei keturių, tai bėda bus BŪTENT ventiliatoriuje, tik ne pačiame variklyje, o po juo yra valdymo blokas super tranzistorinis su degančiais gamykliškai per silpnais tranzais. Turiu veikiančių porą, jei ką, bet reikia įsitikint pradžioj, kad pats ventiliatorius tvarkoj, nes ir vėl nudegins. Ventiliatorių neturėsiu, nes mano turimi ventiliatoriai su tokiu pačiu valdymu, bet nuo kitos mašinos ir sukasi į kitą pusę
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 26 - 09:40
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2015 lapkričio 26 - 10:10
#11
Parašyta 2015 lapkričio 26 - 11:03
Tą valdymo bloką kažkada labai senai Statybininkų gatvėj sutaisė. Dabar nežinau ar dar ten yra tas prancūzų servizas.
#12
Parašyta 2015 lapkričio 26 - 11:57
Perlituoji tranzus (yra motorola tam tikras modelis tinkamas ir yra BDX tam tikras modelis tinkamas, nepamenu - galit rasti citrinos forume per paiešką) ir kurį laiką veikia, jei ventiliatorius srebia per daug srovės, arba normaliai veikia, jei ventiliatorius OK. Ventiliatorių OK labai nedaug, todėl originalūs truputį geriau laiko, nei perlituoti. Kažkas bandė dėti stipresnius, bet nežinau, ar pavyko paleist, ir ar laikė Čia taip vyksta su Xantijomis ir 406tukais. XM ir 605 rečiau dega, bet irgi dega
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#13
Parašyta 2015 lapkričio 26 - 20:26
#14
Parašyta 2015 lapkričio 27 - 20:09
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0