Sveiki,
Stai pribrendo laikas ir man cia atsirasti nors bandete atkalbeti
Pirmasis tad labai daug ka blogo sakyti negaliu
nes pirmieji pojuciai tai
NEREALU
Na, o dabar pristatysiu ka cia nusipirkau: PEUGEOT 607 2003 metu 2,2 Dyzelis Na kuro valgo nemazai, bet priprasiu
Truputi issiduriau kai nusipirkes tik pastebejau, kad 4 pavaru jos buna, bet irgi nepasaulio pabaiga
Rytoj pristatysiu komplektacija, o siam vakarui tik isore

Qasperas P 607 2,2
#1
Parašyta 2015 lapkričio 26 - 18:51
Peugeot 607 2,2
#2
Parašyta 2015 lapkričio 26 - 21:55
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#3
Parašyta 2015 lapkričio 26 - 22:05
su šitom 4 pavarom turėsi mažiau problemu negu su 6. su 4 pravaziavau pravaziavau 100.000 jokiu bėdu nebuvo
#4
Parašyta 2015 lapkričio 26 - 22:24

Reikės dabar išsiaiškinti ką tie visi mygtukai reiškia ir kaip juos naudoti

Peugeot 607 2,2
#5
Parašyta 2015 lapkričio 26 - 22:47
Džiugu, kad nuteikiat gerai
kuro sąnaudos tik sumažėtų.
Reikės dabar išsiaiškinti ką tie visi mygtukai reiškia ir kaip juos naudoti
jei vilniuj iki 11 litru tai norma.ir butinai užcipuok
#6
Parašyta 2015 lapkričio 26 - 23:00
Šiauliuose 14 litrųjei vilniuj iki 11 litru tai norma.ir butinai užcipuok

Klaipėdoje 11 litrų

Čipuoti turi omeny Čipavima ar ten kažko išpjovimą dugne? (Kiek kainuoja šiais laikais užčipuoti?
Peugeot 607 2,2
#7
Parašyta 2015 lapkričio 26 - 23:59
Turėjo jis omenyje čipavimą - galios kėlimą. Klaipėdoj sumokėjau už tai 120eur. O apie pjovimą "kažko" dugne, tai turbūt turėjai omenyje FAP filtrą.
#8
Parašyta 2015 lapkričio 27 - 00:02
Šiauliuose 14 litrų
Klaipėdoje 11 litrų
Čipuoti turi omeny Čipavima ar ten kažko išpjovimą dugne? (Kiek kainuoja šiais laikais užčipuoti?
turbut labai koja sunki.cipas padidina kobylu skaiciu,bet vaziuojant gražiai sutaupo apie 0,5 litro kuro.pjovimas tai yr kietuju daleliu filtro pašalinimas tiek fiziškai,tiek programiškai,ir dar vertėtu egr panaikint,kad ateiti mažiau klausimu liktu.jei planuoji ilgai mašina turėt ,galiu pasiulyt r18 ADR 54 su padangom michelin pilot sport 3 245/40/18
Šį pranešimą redagavo kenis222: 2015 lapkričio 27 - 00:04
#9
Parašyta 2015 lapkričio 27 - 03:33
turbut labai koja sunki.cipas padidina kobylu skaiciu,bet vaziuojant gražiai sutaupo apie 0,5 litro kuro.pjovimas tai yr kietuju daleliu filtro pašalinimas tiek fiziškai,tiek programiškai,ir dar vertėtu egr panaikint,kad ateiti mažiau klausimu liktu.jei planuoji ilgai mašina turėt ,galiu pasiulyt r18 ADR 54 su padangom michelin pilot sport 3 245/40/18
Koja nesunki, tiek ir valgo. Cipas nieko nesutaupo, galia is niekur neatsiranda. NM prie zemu apsuku padeda gramus taupyti, bet 99%, kad vien pensininku nevazines, o paspaudziant surys dar daugiau. Bukim realistais r18 taip pat prie taupymo neprisides, bet ant sitos limuzino gerai atrodys. FAP'a mesti tikrai, EGR'a pagal savo pasauleziura. Mano agresyvus variantas neturi nei fap, nei egr, nei antros oro padavimo slangos (kuri ausinimo skysciu sildo paimama ora).
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 lapkričio 27 - 03:35
#10
Parašyta 2015 lapkričio 27 - 08:04
praeita ziema su c5 citroenu 2.2 hdi automatu vazinejau., trasoje 10 litru buvo su lengva koja...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#11
Parašyta 2015 lapkričio 27 - 08:16
praeita ziema su c5 citroenu 2.2 hdi automatu vazinejau., trasoje 10 litru buvo su lengva koja...
Tai kad lavonelis buvo jis, pats zinai Ciaip Citroen C5 2.2HDi uzmiestyje vaziuojant iki 110km/h neima daugiau 6 ltr 100km (automatas ir kai viskas tvarkoje ir ne su kitaiska oro srauto matuokle). Mieste taip, bus 10-11ltr tiek 607, tiek C5, nieko nepadarysi, didelios masinos + automatas.
Kas del chipavimo, zmones nebukit naivus, chipavimas nesumazina kuro sanaudu. Jos geriausiu atveju islieka tokios pacios, taciau trauka geresne prie reikiamu apsuku. Didesne galia = daugiau kuro + daugiau oro prie numatytu apsuku. Cia taip grubiai kalbant. Šventoji Dvasia čia nė prie ko O kad Peugeot 607 su 2,2HDi ir automatu yra tikrai ganetinai bukas daiktas (pajudant is vietos pvz i zieda), deja, tenka tai pripazinti ir vienintele iseitis chipavimas. Bet tikrai ne del kuro taupymo, tiesiog del komforto ir dinamikos.
P.S. ZF 4HP20 deze gana patvari, o jei sugenda, palyginus su kitais automatais remontas piguva 700-800 euru su garantija. Aisin warner AM6 (6 begiu) mechaniskai patvaresne zymiai (retai kada susvyla ziedai ar pompa), taciau hidrobloko problemu turi modeliuose iki 2008 metu. Jos remontas jau 900-1000 euru. Galima hidro bloka nusipirkti pacia uz 650e + tepalai plius paciam pasikeisti, nes nereikai dezes lupti, bet irgi, jei atsuktuvai + ir - pazystami tada darba palikti tiem kas supranta.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2015 lapkričio 27 - 08:17
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#12
Parašyta 2015 lapkričio 27 - 09:11
Pirmą dieną ir pirmas automatas yraturbut labai koja sunki.cipas padidina kobylu skaiciu,bet vaziuojant gražiai sutaupo apie 0,5 litro kuro.pjovimas tai yr kietuju daleliu filtro pašalinimas tiek fiziškai,tiek programiškai,ir dar vertėtu egr panaikint,kad ateiti mažiau klausimu liktu.jei planuoji ilgai mašina turėt ,galiu pasiulyt r18 ADR 54 su padangom michelin pilot sport 3 245/40/18

Taip, taip FAPTurėjo jis omenyje čipavimą - galios kėlimą. Klaipėdoj sumokėjau už tai 120eur. O apie pjovimą "kažko" dugne, tai turbūt turėjai omenyje FAP filtrą.

Visgi ne kažkoks A4 1,9praeita ziema su c5 citroenu 2.2 hdi automatu vazinejau., trasoje 10 litru buvo su lengva koja...

Kad ir kiek 607 valgo jis to vertas 😋
Peugeot 607 2,2
#13
Parašyta 2015 lapkričio 27 - 09:50
FAP'ą varyk šalinti pas Laimoną (rašė jis ir šioje temoje), aš ten irgi variau - jokių problemų.
#14
Parašyta 2015 lapkričio 27 - 11:08
FAP'ą varyk šalinti pas Laimoną (rašė jis ir šioje temoje), aš ten irgi variau - jokių problemų.
Ok taip ir padarysiu.
Peugeot 607 2,2
#15
Parašyta 2015 lapkričio 27 - 16:33
Kas del chipavimo, zmones nebukit naivus, chipavimas nesumazina kuro sanaudu. Jos geriausiu atveju islieka tokios pacios, taciau trauka geresne prie reikiamu apsuku. Didesne galia = daugiau kuro + daugiau oro prie numatytu apsuku.
Tada įdomu kaip čia yra, kad senasis 2HDi 80 kW yra ekonomiškesnis už 66 kW? Tokius duomenis visur pateikia gamintojas.
#16
Parašyta 2015 lapkričio 27 - 16:49
Tada įdomu kaip čia yra, kad senasis 2HDi 80 kW yra ekonomiškesnis už 66 kW? Tokius duomenis visur pateikia gamintojas.
Tikrai taip. 80kw tikrai ekonomiškenis už 66kw. Bent jau ant p406 66kw tikrai silpnas variklis, pajudant iš vietos reik gręžt, o tada ir išeina salera per duslerą
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#17
Parašyta 2015 lapkričio 27 - 17:42
Na va kaip ir minejau laikas pristatyti salona
- Vairo stiprintuvas
- El. langai
- Kondicionierius
- Klimato kontrolė
- Salono oro filtrai
- Borto kompiuteris
- Atstumo jutiklio sistema (gale)
- Greičio palaikymo sistema
- Lietaus daviklis - nezinau ar yra, laukiu lietaus
- Padangų slėgio daviklis
- El. galinė užuolaidėlė
- Kablys
- Lieti diskai
- Reguliuojamas vairas
- El. reguliuojamos sedynes su atmintimi - kaip suzinoti ar sildomos, nes kazkaip nejauciu nieko, gal yra kokia atskira knopke?
- Priešrūkiniai žibintai
- El. reguliuojami veidrodziai savaime uzsilenkiantys - kaip suzinoti ar sildomi?
- ABS
- ESP
- Centrinis užraktas
- FM/AM
- CD changer - kur rasti ji?
Na kaip ir nieko daug, bet tenkina viskas
Na, o rytoj apie gedimus ar bedas
Šį pranešimą redagavo Qasperas: 2015 lapkričio 27 - 17:43
Peugeot 607 2,2
#18
Parašyta 2015 lapkričio 27 - 19:08
Tada įdomu kaip čia yra, kad senasis 2HDi 80 kW yra ekonomiškesnis už 66 kW? Tokius duomenis visur pateikia gamintojas.
Dzyvu dzyvai. Na visu pirma gamintojai sudus rasineja, sanaudos matuojamos vakume. Visu antra kai masina ganetinai sunki tai salyginai galingesnis variklis bus pranasesnis kuro sanaudo atzvilgiu, vel gi - idealiom salygom. Trecia 80kw nera vien tik perfleshintas 66kw. Dadetas IC, gal dar kazkokiu smulkesniu pakeitimu padaryta...Ir paskutinis dalykas, viena kai tu zinai, kad tu turi gamykliskai nuzeminta galinguma, kaip kad su pirmuoju 2.0HDI, kita kai tu spaudi silkes jau is topinio sios serijos variklio...Na, taip daug kas technologiskai sustresnio dadeta i ta 2.2hdi, bet reziumuojant, tai cipavimas nepades sutaupyti kuro 99% atveju.
#19
Parašyta 2015 lapkričio 27 - 19:10
minusai.limo kiasės auto be odos???nėra teliko???
#20
Parašyta 2015 lapkričio 27 - 19:20
minusai.limo kiasės auto be odos???nėra teliko???
odos nenorejom, todel ir ieskojome veliuros. Del teliko nieko negaliu sakyti
nera
Peugeot 607 2,2
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0