Čia gi apie 1.1 kalba eina, ne 1.4.
Bet variklis iš esmės tai tas pats. Skiriasi ten ar stumoklio skersmuo, ar eiga, ar abu iškart, ir viskas. Visa kita praktiškai identiška.
Jokios čia ne bėdos. Geresnio mažalitražio variklio PSA neturėjo nuo pat Douvrin monobloko laikų. Tik tas monoblokas aišku savų problemų turėjo: dėžės atskirai nuo variklio nepakeisi, sankaba berods nelabai paprastai keičiasi. Bet problema tai nebūtinai problema, nes jei teisingai pamenu brėžinius, tai sankaba šlapia, o dėžės nelabai ir genda, nes murkdosi visada šviežiame ir šiltame variklio tepale, kurio nebūna per mažai, nes pirma tepalas turi pasibaigti pas variklį, tik tada jau pradeda mažėti dėžėj. Na ir aišku to reikalo kaštai - tepalo keitimo metu keičiamas filtras ir 8 litrai tepalooooo. Čia ne pas Renault seną dvilitrį ar 2.2, kur pilasi 7, čia pas 1.4 ar 1.1 pimpiuką
Faktas, kad jei benzine tepalas kvepia benzinu, tai dideliu procentu atvejų yra viskas normaliai, bet jei jau didėja tepalo lygis, vadinasi patenka į jį benzinas. Va čia ir reikia ieškoti bėdų, kodėl jis ten patenka. Variantų privardinom, reikia dabar tikrinti, kas internetu nesidaro
Edited by tadas1991, 2015 December 21 - 14:37.