As jau 1000-ti kartu rases apie bedas 2.7HDi, jau pavargau kartotis
Realiai, man tas variklis patinka, atjungi FAP ir abu egr'us tik nusipirkes ir pamirsi visas bedas su "priejimai", nes prieiti ir pakeisti egr'us yra reikalu... Pvz purkstukai ant V6 pavydetinai gerose pozicijose, ir istraukiant gali naudot kokius nori irankius, tai visi su rankom ir be jokiu sjomniku issiima. Pakaitinimo zvakes irgi virsuje visos 6, jei jau truksta, lengvai issiima. Pas 2.7HDi rasiau pursktukai laiko, sore vieneto kaina nuo 50 euru, yra pilna, nes negenda. Turbinos taipogi laiko, ypac jei FAP nera. Kita kalba alkuninis, trapus vaakumo vapzdukai, trapios plastmases ausinimo trainykai sujungimai ir pan. Norint kazka pakeist, tuos vapzdelius bitinai tenka nusirinkt, taiznai sutrupa vos palietus. Tada tenka improvizuoti. Daznai pareina tie motorai is uzsienio perkaitinti, butent del nesandarumu ir vairuotojui "pofig" kol lempute neuzsidega. Turiu 6 pazystamus, giminaicius su tais motorais Citro ir Peugeot, nei vienas is ju nesiskundzia niekuom, o jau visi vazineja minimum 4 metus. Aisku pas visus vezys pasalintas. O jau nekalbu kiek C5-tu, C6-tu ar 607-tu, 407-tu yra apsilanke pas mane ir kai gryzta kokiu naujinimu visi tik gerus atsiliepimus duoda apie varikli. Kazin kodel taip? Tfu tfu tfu suskaiciavus gal per 20 zmoniu kuriuos as pazystu/priziuriu, nei vienam nebuvo JOKIU bedu su MOTORU. ABSOLIUCIAI JOKIU (nekalbant apie antifreezo nuotekius, maziausiai pusei tas vejas nutikes buvo). So wtf??? Isvada, ne toks tas velnias baisus kaip apie ji kalbama, tiesiog, NECHIPUOJAM, NETAMPOM JACHTU ir vaziuojam. Ir zinoma NEJOJAM su sugedusia deze, o tai kai pimptels perjungiant pavara kai bus sugedes blokas, tai alkuninis truks 4-iose vietose... Taigi labai sutrumpintai:
Trukumai:
1. Alkuninis velenas (sitam parejus mesit lauk varikli arba prazilsit remontuodami, nes detales kainuos daugiau nei kitas motoras is sroto) ;
2. Ausinimo skyscio trainykas, subegimo/skirstymo sferos, patys vamzdeliai;
3. Vaakumo slangeles is labai pigaus plastiko;
4. Daugiau IGIMTU ligu nera, visa kita del vairavimo/eksploatavimo manieru bei kilometrazo.
Ir taip, jei jau motoras bus beges 400 000km, bus sudiles nuo alkuninio iki pat veleneliu. Tai nera milijoninis motoras. Jokiu budu ne. Ypac sumazinamas patikimumas su FAP ir EGR, kai isardzius isiurbima pamatai tokius koralus, kur kitur net sapnaves nesi... Del to butina ta vezi salinti arba zaisit VA BANK ir tausosit aplinka bei mylesit zaliuosius.
Pliusai:
1. Ypatinga trauka (tikrai lupa joptararai jei viskas tvarkoje);
2. Labai grazus garsas;
3. Vibraciju nebuvimas (V6 plius spec pagalves) salone - iprasta kitiem traktoriam;
4. Jei pasiimsit nenuvaikiota ir iki 200k, atlike reikiamas operacijas vaziuosit ilgai ir laimingai.
O kas del dezes, TAIP, ji yra VELNIO NESHTA ir PAMESTA, TAIP ji viena diena TIKRAI SUGES, TAIP reikes sukishti ~800-1000e uz remonta. Bet argi tai didele SUMA??? O susitaise ja(bus hidro blokas, visa kita AM6 perpetum) vazinesit JUS ir dar jusu VAIKAI, nes pati deze AISIN WARNER 80-ta yra tikrai labai gerai mechaniskai apgalvota, kuriai kiso koja pirmuju metu gamybos hidroblokai. Neveltui ta deze montuoja DAUGYBE gamintoju ir ja montuoja nuo 2003-ciu metu IKI pat SIANDIENOS, su nedideliais hidrobloko atnaujinimais bei zinoma programines irangos atnaujinimais.
Taigi, suma sumarum, taip tai bent 2-3 kartus brangesnio aptarnavimo variklis nei paprastas 2.0HDi ar 1.6HDi. Tai jei neturite atsargoje 1000e remontui, net negalvojam apie auto su 2.7HDi, nes tai motoras tiems, kas turi pinigu ir gali ji islaikyti. Nes kitu atveju, jei perkam is paskuiniu pinigeliu - apsisukam ir ieskom kazko us serijos iki 4 cilindru, nes pradedant detalemis ir darbu tai kaip minejau 2-3 kartus brangesnsi motoras aptarnavimo metu. Del sito tikrai sutinku su Ramus. Tai kaip nusipirkti 4 aukstu nuosava gyvenama nama kuriame tik dujinis sildymas ir alga zmonos +vyro menesine iki 1200e. Ne pagal kisene...
Edited by Laimonas, 2016 January 11 - 09:05.