P307sw saltas oras gale
#1
Parašyta 2016 sausio 01 - 21:38
#2
Parašyta 2016 sausio 02 - 06:23
Nekuriant naujos temos 406 porestainis, klima, nepucia peciukas karsto oro, toki vidutiniskai nors temperature 30 padaryta. rodykle silumos kaip priklauso rodo temperature, bet nera karsto oro, kad rankas svilintu pridejus, kur saknis???
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#3
Parašyta 2016 sausio 02 - 10:51
Nekuriant naujos temos 406 porestainis, klima, nepucia peciukas karsto oro, toki vidutiniskai nors temperature 30 padaryta. rodykle silumos kaip priklauso rodo temperature, bet nera karsto oro, kad rankas svilintu pridejus, kur saknis???
Jei nekeitei salono oro filtro tai reiktų pakeisti. Jei pakeistas, tai galimas daiktas padėtų pečiuko praplovimas.
#4
Parašyta 2016 sausio 02 - 11:29
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#5
Parašyta 2016 sausio 02 - 11:40
O antifrizo kiekį tikrinai? pas mane temperatūra normos ribose budavo, kamščiuose nekildavo, bet profilaktiškai patikrinus supyliau kokius 2,5 ltr i sistema..Musėt nugaravo per dujų reduktoriaus sujungimus ir šiek tiek kiaurą pečiuką..Pripylus antifrizo neina rankų prie sklendžių nulaikyt..
#6
Parašyta 2016 sausio 02 - 11:52
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#7
Parašyta 2016 sausio 02 - 13:31
gal sklendes neatidaro ant karstu, pvz pas mane motoriuko dantraciai jau tiek buvo nusizuline, kad abiejose pusese pute tik salta arba vos drunga, tai teko rem. komplekta det.
#8
Parašyta 2016 sausio 04 - 06:09
Nu siandiena maniske pareiske, kad gale sedint jai salta, nustaciau kad pustu i kojas, siluma max, bet gale, po priekinem sedynem esancios peciuko angos pucia salta ora, o prieki karsta normaliai... Gal nutuokiat kuroj vietoj cia reiktu patikrint ka? Bet kazkaip nujauciu kad ar ne reiks daug ka lupt, kokias sedynes, apmusalus, panele ir t.t...
Jei iki galo išvis dapučia, tai ir turi pūst normalų šiltą orą, kitaip nepūstų visai. Kogero tiesiog pečiuko galios su esamu automobilio ir ortakių nuo išorės sandarumu trūksta, kad tas oras, priėjęs iki galo, dar vis būtų kartšas, prie esamos lauko temperatūros.
Seni automobiliai išvis neturėjo jokio šildymo gale, ir visai normaliai dar ten būdavo. Esmė, kad kai oro išmetimo angos gale normaliai funkcionuoja, tai važiuojant visa šilumo plūsta būtent iš priekio galan, todėl bent man net su tais senoliais, kur šildo tik priekį, visvien kažkaip gan įprasta, kad nors už vairo esu gana neblogai apsirengęs ir neperkaitęs, tai iš galo keleiviai jau skundžiasi, kad jiem ten karšta ar dušna. Tai čia gal bėdos stovinčiai užvestai mašinai labiau? Jei taip, tai joks šiuolaikinis dyzelis vien varikliu stovėdamas tiek šilumos neišgerenuoja, kad prie -20C stovinčioj mašinoj galėtum pasidaryt Taškentą, tas privalumas beliko tik benzinams.
Ir kokią bestiją turi, kad tai jai ričiagas per trumpas, tai šiftas per ilgas, tai salone per šalta, ir dar kažką ir daugiau berods aiškinais dėl jos verksmų. Jei taip jau blogai tavo mašinoj, visada gali gi pati savo nusipirkt ir vairuot. O jei visgi nenori, tai tegul perdaug neverkia ir tik džiaugiasi, kad išvis ją kažkas dar vežioja. Maniškė jei nepatenkinta salono temperatūrom (pvz pas C15 šildytuvas labai nekoks ir kai šalčiau -5C, jau be striukės nesigauna, o šalčiau -15C jau išvis nebeprišildo), tai gauna (arba pati pasiima) miegmaišį ar kokį kitą gerą apklotą nuo galinės sėdynės ir apsiklojus ir sušilus jau laiminga
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2016 sausio 04 - 06:29
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0