gal gali placiau kaip? sitoj vietoj tai nezinau
https://peugeot-klub...u-pakaitinimas/
Tik pagal pirmą žinutę kontaktų numerių nežiūrėk, paskui pataisėm markiruotes keliom žinutėm žemiau.
Posted 2017 January 10 - 16:29
gal gali placiau kaip? sitoj vietoj tai nezinau
https://peugeot-klub...u-pakaitinimas/
Tik pagal pirmą žinutę kontaktų numerių nežiūrėk, paskui pataisėm markiruotes keliom žinutėm žemiau.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2017 January 10 - 18:06
Praktika rodo, kad galioja.
Sezoninėj technikoj naudojamos baterijos laiko daug ilgiau.
ziguliuku laikais, laike dar ilgiau
Posted 2017 January 11 - 12:50
Kaip yra teisingiau krauti akumuliatoriu jo neatjungus nuo automobilio:
1. Jungti pakroveja tiesiai prie bagazineje esancio akumo + ir - poliu;
2. Jungti pakroveja pre po kapotu priekyje isvestu + ir -, kurie yra po raudonu dangteliu.
Posted 2017 January 11 - 12:55
Tik tiesiai prie akumo.
Ten po kapotu jungiant, nelabai net ir nori krautis normaliai. Pasikrauna, bet ar varža uždidėja, ar įtampa krenta, ar kokia apsauga uždėta, bet kraunasi lėtai. Aš tai net ir pakrovėją, jei lauke kraunu ir lauke šalta, į pačią bagažinę uždarau. Ten jam gerokai mieliau ir šilčiau gyventi, negu lauke, košiant vėjams Aišku, protingai reikia, skudurais nevynioti, nes jei akumas tuščias ir pakrovėjas šauna iki 12A, tai būna gerokai karštas, apvyniotas visokiais popieriais ir apribota ventiliacija dar ims ir pasikurs
Edited by tadas1991, 2017 January 11 - 12:55.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2017 January 11 - 18:43
Tik tiesiai prie akumo.
Ten po kapotu jungiant, nelabai net ir nori krautis normaliai. Pasikrauna, bet ar varža uždidėja, ar įtampa krenta, ar kokia apsauga uždėta, bet kraunasi lėtai. Aš tai net ir pakrovėją, jei lauke kraunu ir lauke šalta, į pačią bagažinę uždarau. Ten jam gerokai mieliau ir šilčiau gyventi, negu lauke, košiant vėjams Aišku, protingai reikia, skudurais nevynioti, nes jei akumas tuščias ir pakrovėjas šauna iki 12A, tai būna gerokai karštas, apvyniotas visokiais popieriais ir apribota ventiliacija dar ims ir pasikurs
Aciu uz info Krausiu tiesiai ant akumo tada. Nors ant pakrovejo instrukcijos raso kad munusa det bet kur, tik ne ant kliemo. Nesuprantu, koks skirtumas? O del bagazines, jo jam ten geriau nei ant vejo, as galvojau ant jo koki skudura uzmest kad jis nesusaltu kraudamas prie -22
Posted 2017 January 11 - 21:04
Kiek žinau akumuliatoriaus gyvavimo laikas priklauso nuo iškrovimo - pakrovimo ciklų.
Tai kaip ir nėra prasmės nukritus 0,01V jį vėl dakrovinėt.
ciklai krovimo visada vyksta ir uzvedus motora
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Posted 2017 January 11 - 21:30
ciklai krovimo visada vyksta ir uzvedus motora
O apie ką šneku?
Posted 2017 January 11 - 22:03
Aciu uz info Krausiu tiesiai ant akumo tada. Nors ant pakrovejo instrukcijos raso kad munusa det bet kur, tik ne ant kliemo. Nesuprantu, koks skirtumas? O del bagazines, jo jam ten geriau nei ant vejo, as galvojau ant jo koki skudura uzmest kad jis nesusaltu kraudamas prie -22
kai akumas kraunas issiskiria dujos (lyg tai vandenilis) ir aplink akuma susidaro sprogus oro ir duju misinys. Atjungiant pakrovejo laida kyla kibirkstis, na ir esant reikiamai duju koncentracijai ivyksta akumo sprogimas su visom pasekmem. Tokia ir teorija kodel minusini laida reikia toliau nuo akumo jungt...
Posted 2017 January 11 - 22:48
kai akumas kraunas issiskiria dujos (lyg tai vandenilis) ir aplink akuma susidaro sprogus oro ir duju misinys. Atjungiant pakrovejo laida kyla kibirkstis, na ir esant reikiamai duju koncentracijai ivyksta akumo sprogimas su visom pasekmem. Tokia ir teorija kodel minusini laida reikia toliau nuo akumo jungt...
O gal paprasčiau pirma pakrovėją iš rozetės?
Posted 2017 January 11 - 23:26
O gal paprasčiau pirma pakrovėją iš rozetės?
as taip ir darau
Posted 2017 January 12 - 02:53
teko praktikoje susidurti kai akumas tiesiog sprogo "ant masinos" vaziuojant ,reziume bum, kaip padanga sprogtu ir dingo elektra pilnumoje jau davaziavus iki tasko z,visa laime kad vidinis sprogimas,neissitaske rugstis po variklio skyriu,kaip supratau tiesiog uztrumpino viena is sekciju
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Posted 2017 January 12 - 07:02
teko praktikoje susidurti kai akumas tiesiog sprogo "ant masinos" vaziuojant ,reziume bum, kaip padanga sprogtu ir dingo elektra pilnumoje jau davaziavus iki tasko z,visa laime kad vidinis sprogimas,neissitaske rugstis po variklio skyriu,kaip supratau tiesiog uztrumpino viena is sekciju
Tai mašinoj dar nieko. Bet vienam sprogo akūmas atėjus jo "patikrint" kaip kraunasi. Tai reikėjo biški siūlių veidui. Esmė, kad krovė su reguliuojamu matinimo šaltiniu, bet buvo per daug įtampos nustatęs. O visi išmetimo kanalai akūmo buvo matyt užšalę.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2021 July 07 - 11:26
Bus galbūt labiau susidūrių, ar tiesiog norinčių papilstyti... Bręsta poreikis montuoti papildomą efb/agm/ akumuliatorių. Mašina P308 su start/ stop sistema. Skirtūsi akumuliatorių tiek talpa, tiek atidavimas. Ar nesikeiks mašinos kompas matydamas skirtingus parametrus? Kaip "prisirištų" papildomas akumuliatorius?
Originalus akumas efb 72ah 720a. Papildomai montuotūsi kaip pvz 20ah 200a.
Čia kaip suprantu saviveikla (nėra numatyta vietos antram)? Tada nieko nebus gero. Nebent dėt vienodų parametrų ir iškart abu naujus. Kitaip skirsis vidinė varža aka srovės atidavimo dydis ir neveikiant generatoriui - užkurimo metu dalis srovės eis įkraut silpnesnį akumą. Kažkas dar racionalu būtų jei kasdieniniam važinėjimo maršrute būtų koks bent 30-45min. važiavimas užmiestyje - kad pilnai užsikrautų akūmai. Jei vien miestas, tai mesk tą idėją. Geriau bandyt vieną didesnį akūmą įspraust, negu žaist su dviem. Sujungus kelis akūmus jau atsiranda problemų ir reikalinga elektronika - BMS, kad juos prižiūrėt.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2021 July 07 - 19:57
Žiūriu, kad strigus internetui ištryniau ir savo postą. Bet citatoje jis atsispindi. Esmė tokia. Su sumontuota muzika trūksta galios. Įjungus auto šviesas, ir šviečiant tik dienos led, ant laisvų sūkių jie prigesinėja. Kaip ir salono apšvietimas 😬. Akumo kontaktai nušveisti, masės vietos persuktos, muzikos laidai tvarkingi, prie galinių sėdynių masės kontaktai persukti.Čia kaip suprantu saviveikla (nėra numatyta vietos antram)? Tada nieko nebus gero. Nebent dėt vienodų parametrų ir iškart abu naujus. Kitaip skirsis vidinė varža aka srovės atidavimo dydis ir neveikiant generatoriui - užkurimo metu dalis srovės eis įkraut silpnesnį akumą. Kažkas dar racionalu būtų jei kasdieniniam važinėjimo maršrute būtų koks bent 30-45min. važiavimas užmiestyje - kad pilnai užsikrautų akūmai. Jei vien miestas, tai mesk tą idėją. Geriau bandyt vieną didesnį akūmą įspraust, negu žaist su dviem. Sujungus kelis akūmus jau atsiranda problemų ir reikalinga elektronika - BMS, kad juos prižiūrėt.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Posted 2021 July 07 - 20:50
Žiūriu, kad strigus internetui ištryniau ir savo postą. Bet citatoje jis atsispindi. Esmė tokia. Su sumontuota muzika trūksta galios. Įjungus auto šviesas, ir šviečiant tik dienos led, ant laisvų sūkių jie prigesinėja. Kaip ir salono apšvietimas . Akumo kontaktai nušveisti, masės vietos persuktos, muzikos laidai tvarkingi, prie galinių sėdynių masės kontaktai persukti.
Ar tai saviveikla? Galbūt. Esmė, kad "per protinga mašina". Senam kibirui su švino akumu po kapotu būtų įdėtas agm bagažinėj ir viskas būtų ok. Šitam 308 po kapotu originaliai dedasi Efb/agm start/stop 72Ah ir 720A akumas. Bet realiai tilptų pagal vietą ir 15-18cm ilgesnis. Kas reiškia, kad būtų koks beveik 100ah. Tik va klausimas ar pakaktų galingesnio akumo, ar ir kokio padoresnio kondensatoriaus...
Jei dėl muzikos, tai tik kondensatorius ir kuo arčiau stiprintuvo. O šiaip apie kokią audio galią kalba?
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Posted 2021 July 07 - 21:25
Bagažinėj pliuso šakotuvas su saugikline ir taip max 20cm nuo abejų stiprintuvų. Nieko rimto šiai dienai nėra prigrūsta- priekio duryse padorūs komponentai su naujais laidais po 120rms prie 4omų ir bagaže padorus žemas ~900 rms prie 1omo... Nėra daug, bet originaliai sistemai nepatinka. Spėju reikės nekreipti dėmesio į tai 🤣Jei dėl muzikos, tai tik kondensatorius ir kuo arčiau stiprintuvo. O šiaip apie kokią audio galią kalba?
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Posted 2021 July 07 - 21:47
Bagažinėj pliuso šakotuvas su saugikline ir taip max 20cm nuo abejų stiprintuvų. Nieko rimto šiai dienai nėra prigrūsta- priekio duryse padorūs komponentai su naujais laidais po 120rms prie 4omų ir bagaže padorus žemas ~900 rms prie 1omo... Nėra daug, bet originaliai sistemai nepatinka. Spėju reikės nekreipti dėmesio į tai
Tai tik kondikas šituo atveju. 1,5-2F turėtų užtekt. Nu prie 1kW garso mašinoj kažin ar bet kokiam kontekste galima sakyt, kad tai nėra daug
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
0 members, 1 guests, 0 anonymous users