Nebeużkuriu po dirżo keitimo
#1
Parašyta 2016 sausio 05 - 21:19
Turiu savo darbini arkliuka jau nemazai laiko, siaip remontus stengiuosi atlikti pats.
Dabar atejo laikas eiti tech.apżiūrą, pradėjau darbus ir priėjau aklavietę. 1999m 406 2.0hdi 80kw keičiau dirżus ir jis man nebenori vestis. Nuo amžiaus matosi kad pas ji jau yra bėdų su laidais, visi jau nu tokie kad laikosi ant snarglių, kelias fyškes po nagų kišimo jau teko perlituot.
Moralas toks kad šiuo atveju nebežinau kur ieškot kontakto. Vedant jausmas lyg kuro negautu. Kiek laiko pastovi tai pirma pasukima lyg balsas atsiranda, bet tik akimirkai ir dingsta gyvybės ženklai. Nemanau kad degimas pabėgo, bet ir neatmetu tokio varianto Vežti kažkam iš meistrų irgi nesinori.
#2
Parašyta 2016 sausio 05 - 22:07
apie 80 proc statau kad dirza blogai surinkai arba blogai itempiai, viska susistatyk ant mietku ir atlik dirzo uzdejimo procedura taip, kaip raso autodata ir pamatysi auto prades kurtis..na o jeigu viska padarei tikrai idealiai, tai lieka tik diagnostika..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#3
Parašyta 2016 sausio 05 - 23:34
Jei yra galimybe vis del to pradziai logiskiau butu pasijungt kompa
#4
Parašyta 2016 sausio 06 - 07:36
Kompa pasijungti dabar bus baisiai nepatogu, reiktu tada pilnai užbaigti pradėtus visus kėbulo darbus ir tempti per puse Klaipėdos. Ujch, žodžiu kai nesiseka tai nesiseka...
Šiaip statyta viskas buvo teisingai. Įtempiau pagal autodata, prieš vedant prasukau iš rankos. Iš esmės ar dyzelis ar benzinas gi principas ju visas toks pats, o tu tokiu darbu jau nekarta dariau, bet vat šįkart pataikiau ant pežiuko kuris buves užleistas ir vat nesiseka man su juo. Tvarkai viena o atrandi kad reikia ohoho kiek.
Tiesa kiek dabar Vilniuj bėra turbo restauravimas?
Šį pranešimą redagavo Realas: 2016 sausio 06 - 07:53
#5
Parašyta 2016 sausio 06 - 08:31
Ant 2.2HDi dėl vieno danties irgi nesikūrė. Pradžioj sukimo lyg griebia ir po to vsio. Diagnostika rodė jog nėra tai sinchronizacijos ar blogas velenėlio daviklis. Uždėjo diržą kaip priklauso ir burbt - dirba.
#6
Parašyta 2016 sausio 06 - 09:48
Buvo itarimas del 1 kuro siurblio danties, bet del 1 danties turetu bent jau balsa rodyt...?
Kompa pasijungti dabar bus baisiai nepatogu, reiktu tada pilnai užbaigti pradėtus visus kėbulo darbus ir tempti per puse Klaipėdos. Ujch, žodžiu kai nesiseka tai nesiseka...
Šiaip statyta viskas buvo teisingai. Įtempiau pagal autodata, prieš vedant prasukau iš rankos. Iš esmės ar dyzelis ar benzinas gi principas ju visas toks pats, o tu tokiu darbu jau nekarta dariau, bet vat šįkart pataikiau ant pežiuko kuris buves užleistas ir vat nesiseka man su juo. Tvarkai viena o atrandi kad reikia ohoho kiek.
Tiesa kiek dabar Vilniuj bėra turbo restauravimas?
Ant kuro siurblio dirza gali deti kaip panorejes , tai neturi jokios itakos kurimui.
#7
Parašyta 2016 sausio 06 - 11:43
Nenoriu kurt naujos temos
Spidometra reik man keist, tai būtinai tokio pat ieškot nuo senojo modelio ar eina pritaikyt naujesniojo?
#8
Parašyta 2016 sausio 06 - 15:02
Spidometras tiks tiktai nuo senesnio, naujesnio jau eina kitoks, nepritaikysi
#9
Parašyta 2016 sausio 06 - 15:02
manau nera sinchronizacijos, jei ten visas pezhius puvekas bekeiciant gal laida nuo padeties daviklio nupleshei?
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#10
Parašyta 2016 sausio 07 - 10:34
Kuris tas padeties daviklis. Nes daug ten tu laidu buvo nurautu tai nezinau, gal pražiopsojau kažkurį. Elektra man gilus miškas. Žinau kad vakar tvarkiau fyške ant siurblio kur jungiasi, bet rezultatas tas pats. Tik keista buvo kad srovė į ją ateina tik išjungus degimą tai net nežinau kam ji ten reikalinga ;Dmanau nera sinchronizacijos, jei ten visas pezhius puvekas bekeiciant gal laida nuo padeties daviklio nupleshei?
Šį pranešimą redagavo Realas: 2016 sausio 07 - 10:35
#11
Parašyta 2016 sausio 08 - 20:18
VOžtuvų dangtelio viršuj prie viršutinio diržo dangtelio yra velenėlio padėties daviklis. Jis dar turi būti ir ne per toli nuo skriemulio, kitaip irgi nebesuveikia kaip priklauso ir nesikuria. Velenėlio stebulytės tris 13mm varžtelius judinai? Jei ne, tai reikėjo pajudint. Ir kažkaip įtariu, kad dirželį su markeriu susižymėjęs keiteisi?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#12
Parašyta 2016 sausio 10 - 16:30
Šį pranešimą redagavo Realas: 2016 sausio 10 - 16:31
#13
Parašyta 2016 sausio 10 - 17:38
Nu jo, spec prancūzu diagnotiska parodė kad nėra sinchronizacijos. Peržiūrėjau viską, tai jo per lygiai 1 dantį siurblys į ankstyvają pusę. Davikli judinau. Nes po dangteliu dar tarpine keičiau. Tai buvau nusukęs jį visai. O man šiandien iškilo klausimas ar išvis siurblys turi 0 padeties mėdka?
Dar karta kartojame kad ant siurblio gali deti dirza kaip nori .Siurblys neregulioja jokio"degimo".Paskaityki HDI motoru veikimo principa.Gal turejai omenyje , kad ant paskirstymo velenelio skriemulio dirzas blogai uzdetas per viena danti.Tada tikrai nebus sinchronizacijos.Jeigu turi autodata, ten gi visa uzdejimo eiga pasasyta, ir jeigu dejai tikrai pagal ja, tai blogai dirza uzdeti neimanoma.
#14
Parašyta 2016 sausio 11 - 00:10
Valdai, čia garantuotai bus dėta maksimum su markeriu (tik viešai tą gėda prisipažinti žmogui), tai taip ir yra.
Dar blogiau, kai žymimasi ne pagal seną diržą, perkeliant žymes ant naujo (taip darau ir aš tiems varikliams, kurių kaiščiavimas labai sudėtingas arba reikalingi sudėtingai pagaminami ar brangiai perkami įrankiai, o prasmės nėra, nes tempėjas automatinis su žyme ir fazės nereguliuojamos), o pvz žymimas taškas ant skriemulio ir taškas ant bloko, ir bandoma sustatyti. Esu matęs žiauriausią atvejį - kai diržas paleidžiamas, nuimamas ir naujas dedamas taip, kaip dedasi. Keista, bet užsidėjo ir išvažiavo, matyt pataikė ant tos vietos, kur velenėlis neutralioj padėty, o alkūninis pats lengvai nepasisuka, jei nejudini...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#15
Parašyta 2016 sausio 11 - 12:13
#16
Parašyta 2016 sausio 11 - 13:26
Valdai, čia garantuotai bus dėta maksimum su markeriu (tik viešai tą gėda prisipažinti žmogui), tai taip ir yra.
Dar blogiau, kai žymimasi ne pagal seną diržą, perkeliant žymes ant naujo (taip darau ir aš tiems varikliams, kurių kaiščiavimas labai sudėtingas arba reikalingi sudėtingai pagaminami ar brangiai perkami įrankiai, o prasmės nėra, nes tempėjas automatinis su žyme ir fazės nereguliuojamos), o pvz žymimas taškas ant skriemulio ir taškas ant bloko, ir bandoma sustatyti. Esu matęs žiauriausią atvejį - kai diržas paleidžiamas, nuimamas ir naujas dedamas taip, kaip dedasi. Keista, bet užsidėjo ir išvažiavo, matyt pataikė ant tos vietos, kur velenėlis neutralioj padėty, o alkūninis pats lengvai nepasisuka, jei nejudini...
Tadai yra dar vienas budas.Pats maciau.Sena dirza pjauna isilgai nu beveik per puse, puse jo nuima , is uzdeda nauja dirza.Tada likuse seno dirzo dali perpjauna , ir uzslenka nauja dirza.
#17
Parašyta 2016 sausio 11 - 14:29
Tadai yra dar vienas budas.Pats maciau.Sena dirza pjauna isilgai nu beveik per puse, puse jo nuima , is uzdeda nauja dirza.Tada likuse seno dirzo dali perpjauna , ir uzslenka nauja dirza.
O cia tai ideja Pirma karta girdziu, ale jei turi astru peili ir yra priejimas, kodel ne, 100% variantas
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#18
Parašyta 2016 sausio 11 - 14:42
Jo su tuo pjovimu tai pralinksminai. bet siaip, jei geras priejimas, tai dazniausiai lengviau an mietku susistatyt,
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#19
Parašyta 2016 sausio 11 - 15:07
Įdomiausia, kai tokiais būdais keičia pvz DW10 66/80kw varikliui po 2003čių metų, kur skriemuliukas alkūninio sukinėjasi per pusę danties laisvai ant alkūninio, arba dar geriau, kai tokiais būdais keičia EW8/10 benzinams, tai naujesnei versijai, kur alkūninio skriemuliukas šponkės išvis nebeturi ir sukasi laisvai. Gerai, kai būna prirūdijęs ir nesujuda, bet dažniausiai tai sujuda
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0