Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Nebeużkuriu po dirżo keitimo


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 18

#1 Realas

Realas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2016 sausio 05 - 21:19

Sveiki,
Turiu savo darbini arkliuka jau nemazai laiko, siaip remontus stengiuosi atlikti pats.
Dabar atejo laikas eiti tech.apżiūrą, pradėjau darbus ir priėjau aklavietę. 1999m 406 2.0hdi 80kw keičiau dirżus ir jis man nebenori vestis. Nuo amžiaus matosi kad pas ji jau yra bėdų su laidais, visi jau nu tokie kad laikosi ant snarglių, kelias fyškes po nagų kišimo jau teko perlituot.
Moralas toks kad šiuo atveju nebežinau kur ieškot kontakto. Vedant jausmas lyg kuro negautu. Kiek laiko pastovi tai pirma pasukima lyg balsas atsiranda, bet tik akimirkai ir dingsta gyvybės ženklai. Nemanau kad degimas pabėgo, bet ir neatmetu tokio varianto :( Vežti kažkam iš meistrų irgi nesinori.
  • 0

#2 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 sausio 05 - 22:07

apie 80 proc statau kad dirza blogai surinkai arba blogai itempiai, viska susistatyk ant mietku ir atlik dirzo uzdejimo procedura taip, kaip raso autodata ir pamatysi auto prades kurtis..na o jeigu viska padarei tikrai idealiai, tai lieka tik diagnostika..:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#3 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 sausio 05 - 23:34

Jei yra galimybe vis del to pradziai logiskiau butu pasijungt kompa :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#4 Realas

Realas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2016 sausio 06 - 07:36

Buvo itarimas del 1 kuro siurblio danties, bet del 1 danties turetu bent jau balsa rodyt...?
Kompa pasijungti dabar bus baisiai nepatogu, reiktu tada pilnai užbaigti pradėtus visus kėbulo darbus ir tempti per puse Klaipėdos. Ujch, žodžiu kai nesiseka tai nesiseka...
Šiaip statyta viskas buvo teisingai. Įtempiau pagal autodata, prieš vedant prasukau iš rankos. Iš esmės ar dyzelis ar benzinas gi principas ju visas toks pats, o tu tokiu darbu jau nekarta dariau, bet vat šįkart pataikiau ant pežiuko kuris buves užleistas ir vat nesiseka man su juo. Tvarkai viena o atrandi kad reikia ohoho kiek.

Tiesa kiek dabar Vilniuj bėra turbo restauravimas?

Šį pranešimą redagavo Realas: 2016 sausio 06 - 07:53

  • 0

#5 aasass

aasass
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:Peugeot 4007 2.2 Hdi

Parašyta 2016 sausio 06 - 08:31

Ant 2.2HDi dėl vieno danties irgi nesikūrė. Pradžioj sukimo lyg griebia ir po to vsio. Diagnostika rodė jog nėra tai sinchronizacijos ar blogas velenėlio daviklis. Uždėjo diržą kaip priklauso ir burbt - dirba.


  • 0

#6 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2016 sausio 06 - 09:48

Buvo itarimas del 1 kuro siurblio danties, bet del 1 danties turetu bent jau balsa rodyt...?
Kompa pasijungti dabar bus baisiai nepatogu, reiktu tada pilnai užbaigti pradėtus visus kėbulo darbus ir tempti per puse Klaipėdos. Ujch, žodžiu kai nesiseka tai nesiseka...
Šiaip statyta viskas buvo teisingai. Įtempiau pagal autodata, prieš vedant prasukau iš rankos. Iš esmės ar dyzelis ar benzinas gi principas ju visas toks pats, o tu tokiu darbu jau nekarta dariau, bet vat šįkart pataikiau ant pežiuko kuris buves užleistas ir vat nesiseka man su juo. Tvarkai viena o atrandi kad reikia ohoho kiek.

Tiesa kiek dabar Vilniuj bėra turbo restauravimas?

Ant kuro siurblio dirza gali deti kaip panorejes , tai neturi jokios itakos kurimui.


  • 0

#7 Realas

Realas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2016 sausio 06 - 11:43

Nu bandau imt diržą... Vėl... :/
Nenoriu kurt naujos temos

Spidometra reik man keist, tai būtinai tokio pat ieškot nuo senojo modelio ar eina pritaikyt naujesniojo?
  • 0

#8 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2016 sausio 06 - 15:02

Spidometras tiks tiktai nuo senesnio, naujesnio jau eina kitoks, nepritaikysi


  • 0

#9 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 sausio 06 - 15:02

manau nera sinchronizacijos, jei ten visas pezhius puvekas bekeiciant gal laida nuo padeties daviklio nupleshei? 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#10 Realas

Realas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2016 sausio 07 - 10:34

manau nera sinchronizacijos, jei ten visas pezhius puvekas bekeiciant gal laida nuo padeties daviklio nupleshei?

Kuris tas padeties daviklis. Nes daug ten tu laidu buvo nurautu tai nezinau, gal pražiopsojau kažkurį. Elektra man gilus miškas. Žinau kad vakar tvarkiau fyške ant siurblio kur jungiasi, bet rezultatas tas pats. Tik keista buvo kad srovė į ją ateina tik išjungus degimą tai net nežinau kam ji ten reikalinga ;D

Šį pranešimą redagavo Realas: 2016 sausio 07 - 10:35

  • 0

#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 08 - 20:18

VOžtuvų dangtelio viršuj prie viršutinio diržo dangtelio yra velenėlio padėties daviklis. Jis dar turi būti ir ne per toli nuo skriemulio, kitaip irgi nebesuveikia kaip priklauso ir nesikuria. Velenėlio stebulytės tris 13mm varžtelius judinai? Jei ne, tai reikėjo pajudint. Ir kažkaip įtariu, kad dirželį su markeriu susižymėjęs keiteisi?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 Realas

Realas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2016 sausio 10 - 16:30

Nu jo, spec prancūzu diagnotiska parodė kad nėra sinchronizacijos. Peržiūrėjau viską, tai jo per lygiai 1 dantį siurblys į ankstyvają pusę. Davikli judinau. Nes po dangteliu dar tarpine keičiau. Tai buvau nusukęs jį visai. O man šiandien iškilo klausimas ar išvis siurblys turi 0 padeties mėdka?

Šį pranešimą redagavo Realas: 2016 sausio 10 - 16:31

  • 0

#13 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2016 sausio 10 - 17:38

Nu jo, spec prancūzu diagnotiska parodė kad nėra sinchronizacijos. Peržiūrėjau viską, tai jo per lygiai 1 dantį siurblys į ankstyvają pusę. Davikli judinau. Nes po dangteliu dar tarpine keičiau. Tai buvau nusukęs jį visai. O man šiandien iškilo klausimas ar išvis siurblys turi 0 padeties mėdka?

Dar karta kartojame kad  ant siurblio gali deti dirza kaip nori .Siurblys neregulioja jokio"degimo".Paskaityki  HDI motoru veikimo principa.Gal turejai omenyje , kad ant paskirstymo velenelio skriemulio dirzas blogai uzdetas per viena danti.Tada tikrai nebus sinchronizacijos.Jeigu turi autodata, ten gi visa uzdejimo eiga pasasyta, ir jeigu dejai tikrai pagal ja, tai blogai dirza uzdeti neimanoma.


  • 0

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 11 - 00:10

Valdai, čia garantuotai bus dėta maksimum su markeriu (tik viešai tą gėda prisipažinti žmogui), tai taip ir yra.

 

Dar blogiau, kai žymimasi ne pagal seną diržą, perkeliant žymes ant naujo (taip darau ir aš tiems varikliams, kurių kaiščiavimas labai sudėtingas arba reikalingi sudėtingai pagaminami ar brangiai perkami įrankiai, o prasmės nėra, nes tempėjas automatinis su žyme ir fazės nereguliuojamos), o pvz žymimas taškas ant skriemulio ir taškas ant bloko, ir bandoma sustatyti. Esu matęs žiauriausią atvejį - kai diržas paleidžiamas, nuimamas ir naujas dedamas taip, kaip dedasi. Keista, bet užsidėjo ir išvažiavo, matyt pataikė ant tos vietos, kur velenėlis neutralioj padėty, o alkūninis pats lengvai nepasisuka, jei nejudini...


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 Realas

Realas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2016 sausio 11 - 12:13

Taip žymėti visada žymiu, tačiau tik pirma pasistačius į pradinę padėtį. Ir prieš kuriant visada prasuku iš rankos pilną ratą. Neesu aš jau toks muchamoras kad viską daryčiau ant durniaus. Mielai atiduočiau išvis kažkam kitam daryti, bet paskutini kart po meistreliu teko kuro filtro korpuso keist nes perveržė ir bevažiuojant lūžo.
  • 0

#16 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2016 sausio 11 - 13:26

Valdai, čia garantuotai bus dėta maksimum su markeriu (tik viešai tą gėda prisipažinti žmogui), tai taip ir yra.

 

Dar blogiau, kai žymimasi ne pagal seną diržą, perkeliant žymes ant naujo (taip darau ir aš tiems varikliams, kurių kaiščiavimas labai sudėtingas arba reikalingi sudėtingai pagaminami ar brangiai perkami įrankiai, o prasmės nėra, nes tempėjas automatinis su žyme ir fazės nereguliuojamos), o pvz žymimas taškas ant skriemulio ir taškas ant bloko, ir bandoma sustatyti. Esu matęs žiauriausią atvejį - kai diržas paleidžiamas, nuimamas ir naujas dedamas taip, kaip dedasi. Keista, bet užsidėjo ir išvažiavo, matyt pataikė ant tos vietos, kur velenėlis neutralioj padėty, o alkūninis pats lengvai nepasisuka, jei nejudini...

Tadai yra dar vienas budas.Pats maciau.Sena dirza pjauna isilgai nu beveik per puse, puse jo nuima , is uzdeda nauja dirza.Tada likuse seno dirzo dali perpjauna , ir uzslenka nauja dirza. :D


  • 0

#17 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 sausio 11 - 14:29

Tadai yra dar vienas budas.Pats maciau.Sena dirza pjauna isilgai nu beveik per puse, puse jo nuima , is uzdeda nauja dirza.Tada likuse seno dirzo dali perpjauna , ir uzslenka nauja dirza. :D

 

O cia tai ideja :beer: Pirma karta girdziu, ale jei turi astru peili ir yra priejimas, kodel ne, 100% variantas :good:


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#18 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 sausio 11 - 14:42

Jo su tuo pjovimu tai pralinksminai.:D bet siaip, jei geras priejimas, tai dazniausiai lengviau an mietku susistatyt,:D


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#19 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 11 - 15:07

Įdomiausia, kai tokiais būdais keičia pvz DW10 66/80kw varikliui po 2003čių metų, kur skriemuliukas alkūninio sukinėjasi per pusę danties laisvai ant alkūninio, arba dar geriau, kai tokiais būdais keičia EW8/10 benzinams, tai naujesnei versijai, kur alkūninio skriemuliukas šponkės išvis nebeturi ir sukasi laisvai. Gerai, kai būna prirūdijęs ir nesujuda, bet dažniausiai tai sujuda :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0