kur randas depalu matuokle pavaru dezes apaciaj ar virsui kazkur nekur neradou informacijos?
#1
Parašyta 2016 sausio 09 - 14:29
#2
Parašyta 2016 sausio 09 - 22:53
Kame bedos ?
Ruoskis blogiausiam, jokie dapilimai tepalu, pakeitimai, nepades.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#3
Parašyta 2016 sausio 10 - 06:16
nu va,pavizdys su 2.7 automatine deze,klausimas ar dar turi matuokle,pvz:pas mersa w211 matuokle turi tik siberauto, tepalas brungus kaip velnias ir tik originalus,kolega autosaltkalvis kankinasi ,bande burti,nepavyko,jau nusiteikes kita deze deti is donoro
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#4
Parašyta 2016 sausio 10 - 12:20
As irgi turiu matuokle w211 ir kitiem mersam su automatu..teko biski hidrobloka taisyt, tai isigijau matuokle...o tepala aisku tik tinkama i tas dezes reikia piltu, kitu atveju pypiec tai dezej iskart.
o kas del p407 2.7hdi, nebevark kolega, hidroblokui pas tave galas pareina..
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2016 sausio 10 - 12:20
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#5
Parašyta 2016 sausio 11 - 00:29
Pas 2.7 automatą, t.y. Aisin Warner AM-6 matuoklės nėra ir nereikia. Jei kam tikrai reikia (jei patys darysitės), tai turiu oficialią serviso knygutės ištrauką, kurioj aprašyta, kaip tikrinamas ir pilamas tepalas šitai dėžei. Procedūra aprašyta Citroen C6 automobiliui, bet nuo kitų modelių skirsis tik tuo, kad prie užpylimo varžto-žvaigždės ir prie tikrinimo/išleidimo varžto irgi gal bus kitoks. Pvz pas C5 II su ES9 V6 benzu ir tokia dėže, pakanka ištraukt oro filtrą, ir iš viršaus tiek ir užtenka. Iš apačios reikia nusisukt traversos rasporkę, kuri ant keturių varžtų, nes ji saugo ir dėžės tą varžtą.
Procedūrai reikalinga Lexia diagnostinė įranga arba kitokia diagnostinė įranga, kuri sugebėtų prisijungti prie automato kompo ir matyti tepalo temperatūrą. Jei tokios įrangos neturit arba dėžės tepalo temperatūros indikacija sugedus, tai jum reiks arba kažką dėl to daryti, arba sugalvoti būdą temperatūrą pamatuoti mechaniškai. Gamintojas reikalauja 2laipsnių tikslumo.
Esam sutikę tokių variantų, kad temperatūros nerodė, tai norėjau atsisakyt atlikti tą darbą, bet žmogus norėjo vistiek atlikti dalinį keitimą, tai tiesiog supyliau lygiai tiek pat, kiek išbėgo, o pasikaitinus dėžę, per varžtą varvėjo, taigi tepalo, jei ir per mažai, tai labai nedaug per mažai. Orientuokitės, kad jei tepalą keičiat patys ar kažkur, kur neturi spec įrangos jo išleidimui didesniais kiekiais, tai pakeisit tik 3 iš esamų 7 litrų. Jei norit atnaujinti daugiau tepalo, tai pirkit 9 litrus ir nepamenu, kiek ten buvau apskaičiavęs, bet triskart keičiant, jau lieka berods tik palei 10-15 procentų seno
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2016 sausio 11 - 02:43
Vadinasi man atspejo. Nes pries metus, dar visu situ niuansu nezinodamas, nuvariau i automat.lt, jie isleido kiek isbego to seno, pripyle naujo, per varzta bego, uzsuko ir viskas. Jokiu temperaturu ten niekas nematavo, jokiu kompu nejunge. O atrodytu automat.lt, tokia ne pati paskutine deziu kontora Vilniuj...anyway, jau antri metai turiu sita auto, hidroblokas dirba graziausiai, pavaras musa nejuntamai. Tpfu tpfu tpfu. Jei butu ka ne taip padare, jau butu kazkas nutike, sita deze klaidu neatleidzia.
#7
Parašyta 2016 sausio 11 - 08:32
matai kaip yra, tie kas remontuoja automatus "konvejeriu", tai jau it is akies teisingai ipila, nes zino, kiek gali sueiti Kitas klausimas ka ipila... blogiausia tai, jog darant pigu remonta be garantijos suvaro dextrona ir pofig
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#8
Parašyta 2016 sausio 11 - 13:35
matai kaip yra, tie kas remontuoja automatus "konvejeriu", tai jau it is akies teisingai ipila, nes zino, kiek gali sueiti Kitas klausimas ka ipila... blogiausia tai, jog darant pigu remonta be garantijos suvaro dextrona ir pofig
Del to ka pila, tai labai ziurejau, jie sake zino, su sitom dezem daznai susiduria ir pila jai tinkamos specifikacijos tepala. Velnias zino, gal makaronu neprikabino, bet jau metai po to pakeitimo vaziuoja be problemu, tai sakau jei butu koki dextrona supyle, deze jau butu supykus, ar ne?
#9
Parašyta 2016 sausio 11 - 14:24
Tai aisku jei viskas ok, tia reiskias tai kas priklauso supyle. O as netaikiau butinai automat.lt tiesiog bendrai
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Parašyta 2016 sausio 13 - 18:47
o kas jei ne hidroblokas,na gerai,tarkim hidroblokas,o ka gelezis amzina?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#12
Parašyta 2016 sausio 14 - 13:42
Problemos kila apsilus varykliui po 20min
Meto pavaras tarsi uzdelstai ipac 2,3
Stabdant jaucias labai kaip pavaros meto
Ijungius R po poros seundziu tik perjungia su tokiu normaliu garsu
VISKAS Vyksta tik apsilus gerai varykliui 120. ℃ kiek pastebejau
Sake 99% kad blokas is kito posto
Jusu nuomone?
#13
Parašyta 2016 sausio 14 - 14:06
Problemos kila apsilus varykliui po 20min
Meto pavaras tarsi uzdelstai ipac 2,3
Stabdant jaucias labai kaip pavaros meto
Ijungius R po poros seundziu tik perjungia su tokiu normaliu garsu
VISKAS Vyksta tik apsilus gerai varykliui 120. ℃ kiek pastebejau
Sake 99% kad blokas is kito posto
Jusu nuomone?
Taip, as taip pat uz hidro bloka. Aisku visada lieka tas 1% kad kur nors kas itruke...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#14
Parašyta 2016 sausio 14 - 15:10
Dar nuomoniu?
#15
Parašyta 2016 sausio 15 - 02:41
Aisku hidroblokas. Aprasei tipinius simptomus. Ir nedelsk. Nes tie smugiai - peilis alkuniniam. Visi cia rekia, kad 27 HDI sudas. O del ko? Del to kad smugiuojanti deze sulauzo alkunini. Tada rekia, kad 2.7 hdi sudas. Tad nedelsk pasikeist hidrobloka, nes kai sulauzys smugiai alkunini variklio, tada dezes remontas atrodys tik ziedeliai. Jei esi is Vilniaus, siulau pabandyti APD servisa ukmerges plente. Automat.lt man paliko labai nekoki ivaizdi. Kai kreipisesi i APD, ar kita savo pasirinkta servisa, parasyk cia kaip sekesi, ir kiek dabar kainuoja viskas. Sekmes!
#16
Parašyta 2016 sausio 15 - 06:27
peilis alkuniniam tepalas-atrabotke kuria perkat nezinant ka perkat,ale skamba graziai "brendas",na ir galimai metalas is lauzo nulietas
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#17
Parašyta 2016 sausio 15 - 09:58
gal kas zinot kas klaipedoj tvarko hidro blokus?
#18
Parašyta 2016 sausio 15 - 11:05
Vitalij - 99% hidroblokas. Pati geležis pas šituos automatus labai stipri ir dar neteko matyti mechaninio gedimo su šita dėže net su didelėm ridom - 450kkm. Simptomai taip pat 100% atitinka hidroloboko bėdas. Dar vienas simptomas yra bėgio paleidimas kuomet daromas dvigubas kick down - pavara žeminama per dvi pakopas, ir kaip FinalFour minėjo - teko matyti dvi mašinas su lūžušiais alkuniniais velenais būtent po tokio kick down manevro..
Vytai - hidro bloko tvarkyti nerekomenduočiau, daug patikimiau jį keisti nauju/naudotu. Kiek teko susidurti su remontuotais hidro blokais nei vienas jų nedirba taip, kaip pridera (smūgiuoja, paleidinėja bėgius ir t.t.). Dažniausiai hidro bloką mėgina remontuoti 2-3 kartus ir po to pasako, jog tie smūgiai yra normalu ir kitaip nebus. Jeigu nori sutaupyti nervų ir laiko - keisk nauju,
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#19
Parašyta 2016 sausio 15 - 20:45
ir kur tu tamsta dirbi,kad taip drastiskai isvadas darai neva "nesu mates"?Ziuriu ir kietas autosaltkalvis ir cipuotojas busi ir net apd meisteris
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#20
Parašyta 2016 sausio 15 - 22:23
ir kur tu tamsta dirbi,kad taip drastiskai isvadas darai neva "nesu mates"?Ziuriu ir kietas autosaltkalvis ir cipuotojas busi ir net apd meisteris
Nejuokink
Šį pranešimą redagavo taurius: 2016 sausio 15 - 22:30
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: tepalai
Aš ir mano Peugeot →
Automobilio mechaniniai mazgai →
AM6 tepalų keitimasSukūrė Gediminas407, 2019 Rgp 09 automatas, am6, tepalai, keitimas |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Vairuotojas vairuotojui →
Riebalų šalynimas iš kilimėlioSukūrė Eilinis, 2018 Kov 05 Tepalai, antifryzas, dyzelis |
|
|||
Aš ir mano Peugeot →
Dyzeliniai varikliai →
307sw 1.6 hdi tepalai po turbinaSukūrė microlab, 2015 Geg 31 tepalai, turbina |
|
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0