Kiek žinau, nelabai kas Klaipėdoj tai daro išvis, o jei reikia rimtai, tai dar blogiau. Pasiklausk pas forumietį Laimoną, jei nieko iš meistrų nepatars, tai geriau Klaipėdoj ir neieškok ir kreipkis į vilniečius ar kauniečius. Forumietis Eddy neseniai tvarkėsi automatą pats ir kelias dalis restauravo berods Plungėj ar kažkur panašiai, bet ten dėžė pas jį buvo ne AM6, o berods ZF 4HP20, jei neklystu, tai ne japoniška, o pilnai vokiška. Bet pasiklaust gali ir pas jį - gal duos kontaktus, susisieksi, pakalbėsi. Rimti meistrai, jei patys kažko nelabai moka arba nesijaučia labai stiprūs, o žmonės nesutinka, kad būtų eksperimentuojama su jų dalimis, nukreipia pas kitus.
O kitiems žmonėms, kur va žinutėse priskaičiau ir savo vardo, tai prašau manęs taip neliaupsinti, nes aš tai tikrai esu visiškai pilnai savamokslis diletantas. Jokių su automobiliais ir jų mechanika susijusių mokslų neragavau ir tikriausiai neragausiu. Mano vidurinis išsilavinimas yra susijęs su menais, baigiau Kauno dailės gimnaziją, skulptūros specialybę, ir kadangi tais metais buvo labai mažos valstybės finansuojamų vietų kvotos, negavau nemokamos vietos nei skulptūros, nei architektūros studijoms, tad šiuo metu pradedu rašyti savo magistro baigiamąjį darbą statybos inžinerijos specialybėje, konstrukcijų srityje - vat juk ir automechanika. Tai, kad kažkas gaunasi, lemia grynai šiek tiek dar veikianti smegaunė ir šiek tiek matančios akys bei jaučiantys pirštai, bei, aišku, natūralus nuo vaikystės ir jaunystės likęs smalsumas, bet tai gi gaunasi tikrai ne visada
Tiesiog paskui žmonės prisiskaito liaupsių ir kreipiasi kaip į kokį guru, tikėdamiesi, kad padarysiu kokius stebuklus ir kad viską suprantu, tenka nukreipinėti pas kitus Man iki Tauriaus, Pauliaus ar Laimono lygio jų srityse dar nei dešimtadalio kelio nenueita. O kad bendruose darbuose esu ganėtinai stiprus, tai ten ir kopūstagalviai autoserviso ar garažiuko murziai sugeba gana neblogai padaryti, beveik nesinaudodami nei akimis, nei smegaune...