Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P206 1.1 garsai is pavaru dezes


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 21

#1 Ofisas

Ofisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 206 1.1, `04

Parašyta 2016 sausio 11 - 21:35

Sveiki,

 

Peugeot 206, 2004m., 1.1, 44kw - vaziuojant perjungiant pavaras (is 2os i 3ia, i 4a ir i 5a) kartais atsiranda pasalinis garsas, (lyg nebuciau ismynes sankabos - toks kaip dzerzgimas) bet greitai dingsta.

 

Kartais pasigirsta ilgiau, kartais trumpiau, lieciant pavaru svirti jauciasi, kad nezymiai suvibruoja.

 

Garsas buna tik viena karta - beveik iskart kai perjungiu pavara (po to kai atleidziu sankaba ir truputi pavaziuoju). Gal kas susidure?


  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 12 - 00:18

Jei garsas būna jau po to, kai atleidžiat sankabą perjungus bėgį ir kai mašina jau važiuoja, tai pirmiausiai patikrint reiktų pavarų dėžės tepalo kiekį.

Jei ilgai taip važinėsit, gali tas garsas likti ir suvisam, tai nedelskit labai.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 sausio 12 - 00:19

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Ofisas

Ofisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 206 1.1, `04

Parašyta 2016 sausio 12 - 10:23

Taip, garsas atsiranda kai atleidu sankaba ir po keliu sekundziu masinai vaziuojant. Tikrinsiu tepalo lygi, bet matau cia ne taip paprasta, ar teisingai aprasoma nuorodoje?: http://206gti.net/gear-oil/

 

Ir ar galima pilti universalaus tepalo ar geriau pasikeiti naujai?


  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 12 - 12:46

Pas tave bus ne BE, o MA dėžė, tai truputį kitaip, bet viskas panašiai.

Siūlau su tais posparniais nežaist, nes ten daug vargo, ypač daug purvynės tokiais orais.

Apačioj rasi išleidimo varžtą, viską gražiai išsileidi ir išsivarvini. Užsuki varžtą atgal. Tarpinę pakeist arba patepk hermetiku, nes sena jau suspausta ne visada laiko antrą kartą gerai.

Dėžės viršuj rasi atbulinės eigos daviklį. Atjungi jo fiškę, išsuki daviklį ir per tą skylę suvarvini lygiai 2litrus tepalo. Suki daviklį atgal ir važiuoji testdraivą.

Darant darbą pačiam, reikalo kaina 12eurų.

Tepalas Total Gear 8 75w80, bene pigiausias iš tų, ką gali nupirkti ir kas yra teisinga šioms dėžėms.


  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Ofisas

Ofisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 206 1.1, `04

Parašyta 2016 sausio 12 - 22:51

Aciu uz patarimus


  • 0

#6 Ofisas

Ofisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 206 1.1, `04

Parašyta 2016 sausio 17 - 13:01

O kur yra isleidimo varztas? kaip suprantu turetu buti vertikaliai isuktas varztas zemiausiam dezes taske kaip ir karterio?


  • 0

#7 Cat.With.Hat

Cat.With.Hat
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Vilnius / Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2016 sausio 17 - 17:07

taigi tadas jau parašė, kad apačioj yra  :huh: reikia postą atidžiai skaityt  ;]  http://ww2.justanswe..._155853_sss.jpg


  • 0

1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD 

2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"

2006m. Citroen C6 2.7 HDi :D

2007m. Citroen C6 2.7 HDi :lyzht:
 


#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 17 - 18:21

Nu vat dabar gyvai neatsimenu, nes MA dėžei senokai keičiau. Gali būti, kad iš apačios varžtas, kaip pas BE, bet gali būti ir tiesiog tam pačiam šone, kaip užpylimo, tik daug žemiau, palei apačią. Rasi tikrai, ten viskas aiškiai matoma. Ir varžtas turėtų būti su 10mm kvadratine skyle arba 21mm šešiakampis, nebent jau pakeistas į kokį neoriginalų.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 Ofisas

Ofisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 206 1.1, `04

Parašyta 2016 sausio 17 - 20:46

Aciu, radau:) pasirodo stovi sone kaip ir uzpylimo, su kvadratine skyle 8mm


  • 0

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 17 - 21:59

Taip, skylė 8mm, nesąmonę parašiau. Jei nestipriai priveržta, senovėj, kai buvom nepilnamečiai ir keisdavom tepalus tevams, naudodavom durų rankeną :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 Ofisas

Ofisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 206 1.1, `04

Parašyta 2016 sausio 20 - 21:57

Tepalas pakeistas, bet problema isliko... Pastebejau, kad dzerzgimas atsiranda vaziuojant i kalna kai masina gauna didesne apkrova, bet atleidus akseleratoriu - garsas is kart dingsta. Be to masina sudreba numetus arba staigiai paspaudus akseleratoriu, na bet cia gal nelabai susije su minetu garsu.
  • 0

#12 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2016 sausio 21 - 08:53

Sveiki,

 

Peugeot 206, 2004m., 1.1, 44kw - vaziuojant perjungiant pavaras (is 2os i 3ia, i 4a ir i 5a) kartais atsiranda pasalinis garsas, (lyg nebuciau ismynes sankabos - toks kaip dzerzgimas) bet greitai dingsta.

 

Kartais pasigirsta ilgiau, kartais trumpiau, lieciant pavaru svirti jauciasi, kad nezymiai suvibruoja.

 

Garsas buna tik viena karta - beveik iskart kai perjungiu pavara (po to kai atleidziu sankaba ir truputi pavaziuoju). Gal kas susidure?

Labai sunku diagnozuoti toki ,sakyciau idomu garsa, kada jis atsiranda tik kelias sekundes.O stovint  ,uzvedus motora, minant ir atleidziant sankaba ar yra kazkokie pasaliniai garsai,ar jie keiciasi.Geriau butu nuvaziuoti pas specialista ,kuris konkreciai uzsiima pavaru dezemis.Is kokio miesto pats?Gal galetum irasyti tuos garsus,paklausytume, gal daugiau ka galetume pasakyti.


Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2016 sausio 21 - 09:02

  • 0

#13 Ofisas

Ofisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 206 1.1, `04

Parašyta 2016 sausio 21 - 15:54

Auto yra Norvegijoj, cia problematiska su specialistais, o ir remonto kainos kosmines, irasysiu garsus ir ikelsiu


  • 0

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 sausio 21 - 16:01

Yra ir Norgėj gerų meistrų, tik reikia paieškoti. Didesnės bėdos ten su remontais, nes ne visi nori dirbti su naudotomis dalimis, o tuo labiau tas dalis dar ir remontuoti, kaip pvz pavarų dėžės jum ten niekas neremontuos. Kompo relės niekas neperlituos, nes jos neįmanoma gauti, beveik nėra elektronikos prekių parduotuvių ir t.t. O dėl kosminių remonto kainų, nu tai juk jei jūs dirbat ir uždirbat daugiau, tai ir specialistai nori dirbti ir uždirbti daugiau. 

Aš pagalvojau, kad gal irgi reiktų Norgėj ką remontuoti, nes nuvažiavau kartą atostogoms, tėvuko fabriko bosui sutvarkiau nešviečiančius Volvo V40 žibintus (problema analogiškam BSMui bloke), pakeičiau porą lempučių ir sutvarkiau lempą, išvedžiojau jo kateriui pravodkę, pakeičiau vairo trosą, pajungiau mirksiukinį žibintą ir prikurkę bei kelis variklio degimo laidus. Du pusdieniai darbo, gavau nieko neklaustas ir neprašęs 3000NOK, visai patiko :D Deja kai atsidarai oficialų garažą, sužinai, kiek mokesčių reikia sumokėti ir kiek visokių ekologijų pasirūpinti :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 Ofisas

Ofisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 206 1.1, `04

Parašyta 2016 gegužės 14 - 20:19

Sutinku, kad ya geru meistru, bet tos paieskos labai jau brangiai kainuoja... 

Turiu pora meistru, bet kad pastarieji nieko neranda...

 

Siam P206 neseniai pakeite sankaba, bet garsas isliko, imu galvot, kad cia su deze nesusije...

Idomiausia, kad garsas atsiranda ties 1800 apsuku ir dingsta ties 1900, tai jeigu palaikau vaziuojant virs 2000 aps. arba iki 1800 aps. garso niekad nebus:)

Ikeliu garso irasa, gremzimas girdisi ties 3ia,  9a,  14a, 21a, 27a, 30a sekundemis - lygiai tuo metu kai apsukos nukritinejo iki 1800 ir vel buvo uzkeliamos, nuoroda:

https://www.dropbox....ording.m4a?dl=0


  • 0

#16 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 14 - 20:33

Iš garso įrašo daug panašiau ne į gremžimus, o į kokių skardų, duslintuvo, laisvų varžtų ar kažkokį panašų rezonansą. Tai įrodytų ir būtent tam tikro apsukų diapazono simptominį pasirodymą, nes tuo metu sutampa kažkur dažniai ir surezonuoja.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 gegužės 14 - 20:34

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#17 Ofisas

Ofisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 206 1.1, `04

Parašyta 2016 gegužės 14 - 20:53

Ziurejau skardas, duslintuva, na nera kam ten barsket taip, viskas kaip ir priverzta ne, bet bandysiu dar lyst po apacia


  • 0

#18 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 15 - 12:11

Prie duslintuvo žiedo, jei toks yra, praleisk papildomą laiko minutę. Nes būna, kad lūžta viena spyruoklė ir pradeda visas varžtas barškėti, o kitos pusės spyruoklė dar laiko pakankamai stipriai, kad būtų sandaru. Geriausiai aišku būtų, kad tie garsai būtų ir vietoj gazuojant (bet turbūt nėra?), tada vienas gazuoja, o kitas lenda po apačia ir ieško šaltinio. Esam radę netgi tokių nesąmonių, kaip nulaužtas tempimo kilpos sriegis ir likęs kėbule kartu su visa tempimo kilpa (mašiną atitempė ant šniūro su trūkusiu diržu, viską sutvarkius variklis dirbo puikiai, tik turėjo kažkokį keistą garsą ties tam tikrom apsukom), o ten kai radom, pasirodo pagazavus suvibruoja taip, kad per visą kėbulą nueina ir viduj girdisi puikiausiai, nors iš išorės nė garselio.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#19 Ofisas

Ofisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 206 1.1, `04

Parašyta 2016 gegužės 15 - 18:12

Ok, dekui uz info:)

Tas ir kvailiausia, kad kai ant laisvu gazuoji nera jokiu pasaliniu garsu


  • 0

#20 Ofisas

Ofisas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 206 1.1, `04

Parašyta 2016 liepos 09 - 09:32

Tadai buvai visiskai teisus, iskirmije buvo prie duslintuvo ziedo, kur spyruokles, ispjovem, ivirinom nauja vamzdi ir dingo garsai:)

Negalvojau, kad gali taip ''zviegti'' duslintuvas, vaziuojant visi zmones atsisukdavo:D


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0