Sveiki,
tema pamastymams o gal net ir naudingai informacijai surinkti.
Turiu 807 2.2 Hdi 94kW 2003m.
Akumuliatorius Hankok 80 Ah 740 A.(Pirktas 2015 pavasari) Ziemos metu kelis kart pakrautas iki pilnumos namuose tad tikrai nenukantkintas.
Beda buvo tokia kad kuriant tekgdavo ilgokai pasukti, tas pats galiodavo tiek siltai tiek saltai iki -7, ir kartais isijungdavo avarinis,pradzioje galvojau akumuliatorius rods pakroviau bet kol atsinesi silta gut veliau vel tas pats.Na pamaniau kad taip turi buti, tempiau iki ziemos, gilios ir saltos kol prie -15 neuzsivede. Pastaba mirusios dvi pakaitinimo zvakes pagal diagnostika o kaip kitos laikosi nzn tam reikalui susitvarkyta webasta.
Tesiant toliau prie -15 ir webasta nepadejo. Is senis001 suzinojau kad del to gali buti kaltas starteris, kuris buna paskendes tepaluose nuo turbinos slangu esnaciu virs jo(tiksliau dvisakio su sklendemis per kurias ir lasa tepalas.) Liepe pasimtuoti kiek rodo voltmetras kada paleidinejamas starteris, vienu momentu is 12.25 v liko tik 8.85v o siaip dazniausiai krisdavo iki 10.10 - 10.20v. tada irgi nesukurdavo arba labai retais atvejais bet poto isijungdavo avarinis.
Nu ka islupau starteri nuveziau i R.E.D Neries krantine/bijunu 1, paprasiau kad paskambintu patikrine ir pasakytu remonto kaina, nzn ar tas priemejas tikrai pamirso ar ne bet paskambines pasake jau galite atvykti pasiimti sutaisytas, sakau pala jau sutaisytas o kur skambutis kad kainuos tiek ir tiek, oi atsiprasom as suklydau tai sako pritaikysim nuolaida, sakau kiek nu tai 10 euru(remonto kaina 90) nu ne sakau, cia ne as jus i keblia padeti pastaciau bet jus mane, sakau man cia kazkomiom maklem kvepia, na zinoma pradejo jis ten savo tiesas irodineti ir panasiai bet iki 70 nusileido. Nzn kiek skambinejau starteris 30 bet ir is to pacio 807 ar c8 donoro imti nenorejau nes bus tas pats apsitepalaves tad ten vel loterija, is kutu automobiliu ir gi nzn nes ant starterio jokio uzraso tik zinau kad 11 dantuku ir kad reduktorius ir galinis dangtelis Valeo visa kita speju china ar dar kazkas nes jis jau buvo remontuotas.
Taigi idejau as ji atgal ir kad to mamramlo daugiau nepatektu antjo is antifrizo bakelio padariau sokia tokia apsauga(priejimas labai huj...) na garaze -3 uzsivede lengvai, pries startavima akumas 12.55v startavimo metus 10.85 v geriau bet nzn kiek turetu buti geriau. Starteris tikrai suka smagiau, beje remontuojant ji keite sepetelius, reles kontaktu grupe, magnetus tik nesupratau kuriuos.
Siandien lauke esant -13, pasildzius webasta iki 50C uzsivde. Akumas atejus ryte 12.25v na dar dadekime 0.20v visoms sistemoms nes atidarius duris jos "pabunda" ir pasiima savo dali, veliau po vebastos liko 11.85v kurimo metu neisejo pamtuoti kiek bet uzsikure avarinis neisijunge, pasukti teko bet neilgiau kaip 5-6s.(mano senukui 1.9Td pakanka 2-3 s, bet zinoma ten elektronikos 80% maziau nei cia).
Ir ko gi as siekiu sia istorija, noriu paklausti gali yra zinanciu, kiek turi rodyti voltmertas paleidimo metu, nes pagal "meistrus" zemiau 11v jau yra negerai, tad ar tikrai pas mane yra negerai, bet pakolkas po viso to jau yra geriau.Gal dar praeiti visus mases laidus su kebulu, gal dar per juos tios kelios simtosios volto pabega, nzn patarkite ir pasidalinkite savo patirtimi kaip yra pas jus, gal kasnors po sio posto nepatinges ir pasimatuos pas save ir parasys kaip pas ji yra, kad butu su kuo palyginti. tie kurie sakys pasidaryk diagnostika, sita zinau, tie kurie sakys cia begale problemu pradedant nuo kuro sistemos ir panasiai, sita taip pat zinau, bet pakolkas norisi eliminuoti elektros sistema is visos sitos gausybe faktoriu ir poto ziureti dar giliau kur viskas brangiau.
Šį pranešimą redagavo egidijus: 2016 sausio 22 - 08:19