kujuots 607
#161
Parašyta 2016 spalio 21 - 17:28
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#162
Parašyta 2016 lapkričio 22 - 08:48
Riedam tvarkingai ir be problemu. Nors sake kad padangos bus per zemos, bet labai gerai ziurisi jos, nei zemos nei kaliosai.
Erzina tik karts nuo karto issokantis check engine kai jami spaust, bet traukos nepanaikina. Reikes pasikonsultuot kai netingesiu...
Šį pranešimą redagavo kujuots: 2016 lapkričio 22 - 08:50
#163
Parašyta 2016 gruodžio 13 - 18:08
#164
Parašyta 2016 gruodžio 13 - 20:55
Vsio! Kas per *@%&× su tuo ismetimo kolektorium? Kokio b*@#& jis sulinksta? Vel turba zviegia.
Gal jau emei ji? Nes,cia labai su jais reikia atsargiai, kiek zinau yra spec klijai varztam ir su dinamometru prisukama, kitaip deformuojasi...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#165
Parašyta 2016 gruodžio 15 - 01:38
Gal jau emei ji? Nes,cia labai su jais reikia atsargiai, kiek zinau yra spec klijai varztam ir su dinamometru prisukama, kitaip deformuojasi...
Emes nebuvau - sulinko. Tada nueme nuslifavo, nauja tarpine pagamino ir vel sulinko. Nemanau kad su dino raktu suko. Dabar ieskosiu kito nes sito slifuoto jau neslifuosi
#166
Parašyta 2016 gruodžio 15 - 07:58
Emes nebuvau - sulinko. Tada nueme nuslifavo, nauja tarpine pagamino ir vel sulinko. Nemanau kad su dino raktu suko. Dabar ieskosiu kito nes sito slifuoto jau neslifuosi
Kamino lanksti jungtis keista arba ne toje vietoje sujungta arba variklis perdaug juda del blogu horizontaliuju pagalviu, tas lauzia kolektoriu. Pala ar ne tau variklis buvo nukrites? ;) nes pirma kart girdziu tokius baherius ant 2.2hdi
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#167
Parašyta 2016 gruodžio 15 - 20:33
#169
Parašyta 2016 gruodžio 31 - 00:24
Turbina turi būti irgi prisukta prie bloko, berods dviem kronšteinais. Pas 2.0HDi berods dar papildomas kronšteiniukas virš koliko yra, prie galvos prisuktas. Nes sveria visas tas reikalas tikrai daug. Kiek sukau kolikų dvilitriams, dar problemų nebuvo, kiek seniems visokiems ten TD traktoriniams arba benziniams, irgi nebuvo problemų. Dinamometrinį naudoju tada, kai ant stalo renku, o jei variklis vietoje krapštomas, tai 100proc. iš rankos, nes normalaus rakto neįkiši niekaip, o ten tuos mandros formos atvejus... visų nesupirksi...
Check Engine dėl kolektoriaus prapūtimo? Tipo išmetimą varo lauk tiek stipriai, kad turbė nebepripučia? Sunkoka patikėt. Būtų įsiurbimas, tuomet taip, slėgis ten krenta lengviau, bet 2.2HDi turbė ir taip yra linkus perpūsti, tai nedidelis išmetimo nuotėkis...hmmm.
Gal selenoidas kiauras greičiau?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#170
Parašyta 2016 gruodžio 31 - 01:42
#171
Parašyta 2016 gruodžio 31 - 03:03
TRW geros kalades, stabdo gerai, necypia, as sudejes tokias kalades 30000 km pravaziavau.
#172
Parašyta 2016 gruodžio 31 - 10:52
Nu ir drožiat tas kaladėles. Pas mane su originaliom jau minimum 150k km pravažiuota ir dar mėsos nemažai matosi likę. Dar gal 20k-30k km užteks. Nors ir megėjas palakstyt
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#173
Parašyta 2016 gruodžio 31 - 11:46
#174
Parašyta 2016 gruodžio 31 - 12:22
Nu blem, geras cia panasu kad be stabdziu vazinejiNu ir drožiat tas kaladėles. Pas mane su originaliom jau minimum 150k km pravažiuota ir dar mėsos nemažai matosi likę. Dar gal 20k-30k km užteks. Nors ir megėjas palakstyt
#175
Parašyta 2016 gruodžio 31 - 12:36
Su stabdžiais Bet, kad stabdžių kaladėlėm jau 150 000km tai faktas
Čia aišku ne apie kalba.
Šį pranešimą redagavo diawollo: 2016 gruodžio 31 - 12:38
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#176
Parašyta 2016 gruodžio 31 - 12:56
BX galinės irgi niekada nesusidėvi. Jos keičiamos tada, kai surūdija, atšoka frikcinė medžiaga ir subyra, arba kai surūdija tiek, kad tiesiog viskas išbyra ir iškrenta. Nesu nei vienam BXui keitęs du kartus
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#177
Parašyta 2016 gruodžio 31 - 13:21
Su stabdžiais Bet, kad stabdžių kaladėlėm jau 150 000km tai faktas
Čia aišku ne apie kalba.
Pas VOLVO gamykliskai kaladeles tokios kietos kad jos praktiskai nesidevi o sueda pacius stabdziu diskus. Ta prasme durnizmas. Geriau minkstos kaladeles ir greiciau devisi nei keisti prie 120-160k ir kaladeles ir stabdziu diskus. Plius kuo kaladeles devisi greiciau, tuo jos kokybiskesnes ir geriau stabdo bei stabdymo metu maziau kaitina pati diska. Aisku priklauso ir nuo to, kokiais greiciais vazinejama, kujuots paspaudzia tikrai neblogai, o kai paspaudi tai reikia ir sustoti... O mase didele.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#178
Parašyta 2016 gruodžio 31 - 17:11
#179
Parašyta 2017 sausio 02 - 23:20
Pas VOLVO gamykliskai kaladeles tokios kietos kad jos praktiskai nesidevi o sueda pacius stabdziu diskus. Ta prasme durnizmas. Geriau minkstos kaladeles ir greiciau devisi nei keisti prie 120-160k ir kaladeles ir stabdziu diskus. Plius kuo kaladeles devisi greiciau, tuo jos kokybiskesnes ir geriau stabdo bei stabdymo metu maziau kaitina pati diska. Aisku priklauso ir nuo to, kokiais greiciais vazinejama, kujuots paspaudzia tikrai neblogai, o kai paspaudi tai reikia ir sustoti... O mase didele.
Žinokit nebūtinai reikia lakstyt, kad sustot reiktų normaliai.
Kaladės byra, diskai linksta, ir ne tik 247 ar 266mm neaušinami, bet ir rimti 288mm aušinami diskai.
Kasdieniniam važinėjime, tiesiog mėgsti, kad stabdžiai veiktų tada, kada reikia, o ne tada, kada galima.
Draugas aiškina, kad prieš balą stabdyt jokiais būdais negalima. Tai o jei man reikia prieš balą pastabdyt, tai nestabdyt?
Stabdžiai yra ta vieta, kur taupyt apsimoka tik tada, jei nevažiuoji. Pirkau kablukui savo kalades kaip tik, draugas juokiasi, nes žaidžiau, kol suradau, kas dar gali atvežt kažką rimtesnio, gavau TRW. Bo pigieną tam senam modeliui gamina ir tiekia visi, nes rimtų tokiom mašinom niekas neperka ir net senovėj gilioj nepirko. Fūros su pigiu šūdu arba garažų restauruotom važinėja, mikriukai sunkiai krauti su pigiena važinėja, stipriai čipuoti bolidai ir galingos mašinos su pigiena važinėja. Kažkaip į tai pasigilinęs gatvėj toks saugus pradedi nebesijaust...
Stovi eilėj parduotuvėj, perki senam triperiui Berlingo kokias TRW ar ATE kaladėles ir ekonominio varianto FERODO arba Delphi diskus, o šalia rimtas baryga BMW X7 bolidui už tas pačias detales dvigubai pigiau moka, kitas Audi A7 3.0TDI perka pigiausias kaladėles, ir kai pasako kainą, dar derėtis bando. Pasakai, kad 93čių 405tam nori kažkokių rimtesnių kaladėlių, ir jei negalima greitai gauti, tai dar ir palauksi, nes ICER ar Remsa truputį nestabdo. Tai šaiposi tie piliečiai tada, tipo kas čia per lochas perka tokiai mašinai tokias kaladėles, "už pusę mašinos kainos", "ant kebabo nebeužteks..." ir t.t....
Esu pats su pigiais stabdžiais daug pravažinėjęs. Įspėjamasis manevras buvo, kai Norvegijoj leidžiantis nuo kalno 10km be sustojimo, kalno papėdėje paturėjo "pedalo košę", bet toliau žaidžiau dar kurį laiką, jaunas aštuonuolikmetis mat buvau
Sekantis momentas buvo, kai buvo nupirkta kita pagyvenus mašina, galiniai stabdžiai iškart dėl neveikimo buvo perrinkti ir sudėti pilnai nauji būgniniai TRW, o į priekį nelindau. Nors ir žinojau, kad mašina buvo dieduko, ir nebus ten nieko rimto, ir žinojau, kad ilgai stovėjus, bet tipo pataupiau ir kolkas nelindau, nes TA praėjo ir į visas normas ten sutilpo. Tai lygiai taip pat paturėjau su tais stabdžiais košę, tik jau leidžiantis elementariai pilnai pakrautam "keturi žmonės ir krovinys" nuo nedidelio, bet gana ilgoko kalno Zapyšky. Vos neįlėkiau į plentą, padėjo tik ručnykas ir antras bėgis su variklio gesinimu. Negana to, toliau važiavau su tom pačiom senom pigiom ir dar jau perkaitintom kaladėm ir po kelių mėnesių, besileidžiant nuo tilto, prieš sankryžą į plentą, nukrito pedalas iki dugno ir dingo stabdymas. Tiesiog atsisluoksniavo kaladėlės frikcinė medžiaga ir iškrito lauk. Paskui, pamaigęs pedalą kokius 10 kartų, stabdžius vėl atradau, aišku jau su metalo garsais. Bet prieš sankryžą tiek nesumaigysi, tai vėl nuo išlindimo į pagrindinį kelią kam nors prieš nosį išgelbėjo tik ručnykas ir antras bėgis
Nuo tada pasakiau sau GANA
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 sausio 02 - 23:55
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#180
Parašyta 2017 sausio 03 - 22:58
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0