Liniuotė išsitraukia paprastai. Atsuki du varžtelius ir ištrauki skirstytuvą. Atsuki du varžtelius ir nuimi dangtuką, reguliavimo šaibas, spyruoklę ir pusmėnulinį stumoklį. Atsuki kairės pusės traukę. Atlaisvini vieną kurį nors dešinės pusės maukšlės chamutą ir viskas - liniuotę gali traukt lauk
Dėl riebokšlio jau tiksliai nepasakysiu. Priklauso, kokia ten kontrukcija skirstytuvo vožtuvo. Būna jų kelių tipų, o aš perrinkinėjęs esu pagrinde tik senesnių Citroen kolonėlių, kur dar LHMas žaliasis jomis tekėdavo. Na, kelias ZX, 405, kur konstrukcija nesiskiria ir net gumelės tos pačios. Jei viršuj, po kryžmės jungties šlicais, yra plastikinis spalvotas dangtelis nuo dulkių, tai po juo rasi skardelę, po ja fiksacinį žiedą, po kuriuo riebokšlis, ir galima pakeist neišardžius. Retais atvejais, bet būna ir taip, kad manžetai arba pats korpusas sutrinti jau tiek, kad drenuoja taip stipriai, kad pramuša ir naują riebokšlį arba iškart, arba po labai greito laiko.
Jei kontrukcija naujesnė, kur viršuj jokių plastikinių dangtelių nėra, tai ardosi ir riebokšlis keičiasi išsitraukus viską per apačią, bet tokio skirstytuvo nesu perrinkinėjęs, tai tiksliai ir nepasakysiu.
O dėl turbinos tai ir turėjau omeny, kad tiesiai viens prie vieno nuimt ir uždėt netiks. Bet jei sutapo turbinų gamintojai ir modeliai ir pavyko be problemų sraigę permest, tai ir VALIO
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 15 - 23:44